Demart Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 Jak w temacie T5 z Niemiec w DR S1-2 w rzeczywistości S1-3. W uwagach nic nie ma. Rozumiem że należy dać P i UD 0.2 e? Jak byście zrobili? WK nie zarejestruje tak auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 Jeśli to oryginalne fotele (jedynka + dwójka), to pisałem: Ilość siedzeń=2; ilość miejsc siedzących=3 i nigdy nikt do mnie nie dzwonił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 21 Listopad 2017 Autor Share Napisano 21 Listopad 2017 Jeśli to oryginalne fotele (jedynka + dwójka), to pisałem: Ilość siedzeń=2; ilość miejsc siedzących=3 i nigdy nikt do mnie nie dzwonił. W briefie s1-2, a s1 to liczba miejsc siedzących, a nie liczba foteli. Powiedzieli że nie zarejestrują. Co zrobić w takiej sytuacji? Klient ma P, a WK swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 Pozostają zmiany konstrukcyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 21 Listopad 2017 Autor Share Napisano 21 Listopad 2017 Pozostają zmiany konstrukcyjne I instytut lub wymiana siedzeń. Tylko teraz jak klient wymieni siedzenia to będzie musiał zrobić drugie badanie bo N nie było i poprawki nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 I instytut lub wymiana siedzeń. Żaden instytut, gdyż (zakładam, że siedzenia są oryginalne) to pojazd posiada oryginalne miejsca ich kotwienia. Bywa, że fotel jedno i dwu osobowy kotwiony jest w tych samych punktach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 Pasy, kotwy, wszystko na tej prawej kanapie jest w komplecie? Klientowi robi różnicę te [s.1] w niemieckim dowodzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 21 Listopad 2017 Autor Share Napisano 21 Listopad 2017 Żaden instytut, gdyż (zakładam, że siedzenia są oryginalne) Bo pewnie są. Ale jak byli u nas na kontroli i poruszyłem ten temat to naczelnik wyraźnie powiedział że musi być instytut bo inaczej oni nie zarejestrują bo nie wiadomo czy ktoś po drodze coś nie przerobił i siedzeń nie zmienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 Żaden instytut, gdyż (zakładam, że siedzenia są oryginalne) to pojazd posiada oryginalne miejsca ich kotwienia A jak ma się do tego par. 9b? Czy istnieje zwolnienie z dokumentu z uprawnionej jednostki dla pojazdów "z fabrycznymi punktami"? Oczywiście zakładam, że to VAN. [ Dodano: 21-11-2017, 18:55 ] naczelnik wyraźnie powiedział że musi być instytut bo inaczej oni nie zarejestrują A jak to sprawdzą? WK nie ma prawa tego wymagać, a diagnosta obowiązku kserować czy wpisywać w uwagach? Chyba że zwrócą się z pytaniem do każdej jednostki uprawnionej i otrzymają negatywną odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 Jeśli to oryginalne fotele (jedynka + dwójka), to pisałem: Ilość siedzeń=2; ilość miejsc siedzących=3 i nigdy nikt do mnie nie dzwonił. Tak samo robilem i zero problemów ze strony WK...No ale to jest tylko Polska....niestety.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 w DR S1-2 w rzeczywistości S1-3 To ja za ITS-em napiszę żeby w takich przypadkach uważać bo nie wiadomo czy punkty mocowania tego podwójnego siedzenia są obliczone na dwa miejsca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 Tak samo robilem i zero problemów ze strony WK... Do czasu. U mnie taka akcja "nie przejdzie". Są 2 opcje: albo w zagranicznym DR jest pomyłka (wtedy należy to wyjaśnić z zagranicznym organem, a to może potrwać; przed 13.11 wynik badania N, co dodatkowo komplikowało sprawę) albo dokonano zmian konstrukcyjnych (wymiana fotela, wtedy wymagane jest DBT). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 21 Listopad 2017 Autor Share Napisano 21 Listopad 2017 A jak to sprawdzą? WK nie ma prawa tego wymagać, a diagnosta obowiązku kserować czy wpisywać w uwagach? Chyba że zwrócą się z pytaniem do każdej jednostki uprawnionej i otrzymają negatywną odpowiedź Wystarczy że spytają klienta, a ten prawdę im powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 Pytałem ile ta T-5 ma mieć siedzeń na dzisiaj. Może najzwyczajniej trzecie miejsce zrobić niedostępne. Uciąć pas i zasadzić kaktusa lub inny podstawek na coca-colę zamontować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 Wystarczy że spytają klienta Jak będzie "kumaty" to sam ich przepyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 21 Listopad 2017 Autor Share Napisano 21 Listopad 2017 Pytałem ile ta T-5 ma mieć siedzeń na dzisiaj. Może najzwyczajniej trzecie miejsce zrobić niedostępne. Uciąć pas Klientowi bez różnicy. No właśnie czy ucinając pas i demontując zagłówek takie miejsce jest nie miejscem? W osobowych ciężarowych tak było to praktykowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 21 Listopad 2017 Share Napisano 21 Listopad 2017 Ja bym tak zaimprowizował. Nie ma pasa bezpieczeństwa. Siedzisko środkowego miejsca niemożliwe do zajęcia. Fotka do własnego archiwum i zamykam temat dwóch miejsc do siedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Jak znam życie jest to oryginalna "dwójka" po prawej - ale u nas trzeba stworzyć fikcję literacką ze zmianami w tle - a mało to S-Max'ów idzie z zachodu 7 miejscowych w kwitach (i wyciągach/świadectwach zgodności - sic!) w których po trzecim rzędzie próżno szukać śladów bo go nigdy tam nie było. Aż chce się pięknego ptaka wypuszczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Dlaczego fikcję i dlaczego literacką? Ale OK, niech będzie fikcja. Skoro co druga ciężarówka w osobowej budzie miała podłokietnik na sztywno albo podstawkę na napoje, skoro w blaszakach po dokoptowaniu za kabiną kuszety eliminuje się środkowy fotel aby do leżanki ułatwić sobie dostęp, to fikcją można nazwać też usilne szukanie i wymianę fotela na pojedynkę celem zgrania danych w dowodzie. Jak widać nie taki łatwy temat, a wybrnąć jakoś trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Piłem do zmian konstrukcyjnych - nie do "kastracji" pojazdu - chociaż tu też jestem powściągliwy - zawsze to może być później przez różnych diagnostów różnie interpretowane - jak już coś to wrzucenie oryginalnego fotela pojedynczego ze względu BRD byłoby znacznie lepszym rozwiązaniem - wiem z autopsji, że takie wykastrowane fotele są okazjonalnie eksploatowne no chyba że mają podłokietnik z "tytanu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.