Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Demart

VW T5 Niezgodna ilość miejsc

Polecane posty

Demart

Jak w temacie T5 z Niemiec w DR S1-2 w rzeczywistości S1-3. W uwagach nic nie ma. Rozumiem że należy dać P i UD 0.2 e? Jak byście zrobili? WK nie zarejestruje tak auta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram

Jeśli to oryginalne fotele (jedynka + dwójka), to pisałem: Ilość siedzeń=2; ilość miejsc siedzących=3 i nigdy nikt do mnie nie dzwonił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Demart
Jeśli to oryginalne fotele (jedynka + dwójka), to pisałem: Ilość siedzeń=2; ilość miejsc siedzących=3 i nigdy nikt do mnie nie dzwonił.

 

W briefie s1-2, a s1 to liczba miejsc siedzących, a nie liczba foteli. Powiedzieli że nie zarejestrują. Co zrobić w takiej sytuacji? Klient ma P, a WK swoje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Pozostają zmiany konstrukcyjne :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Demart
Pozostają zmiany konstrukcyjne :?

 

I instytut lub wymiana siedzeń. Tylko teraz jak klient wymieni siedzenia to będzie musiał zrobić drugie badanie bo N nie było i poprawki nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
I instytut lub wymiana siedzeń.

Żaden instytut, gdyż (zakładam, że siedzenia są oryginalne) to pojazd posiada oryginalne miejsca ich kotwienia. Bywa, że fotel jedno i dwu osobowy kotwiony jest w tych samych punktach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Pasy, kotwy, wszystko na tej prawej kanapie jest w komplecie?

Klientowi robi różnicę te [s.1] w niemieckim dowodzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Demart

Żaden instytut, gdyż (zakładam, że siedzenia są oryginalne)

 

Bo pewnie są. Ale jak byli u nas na kontroli i poruszyłem ten temat to naczelnik wyraźnie powiedział że musi być instytut bo inaczej oni nie zarejestrują bo nie wiadomo czy ktoś po drodze coś nie przerobił i siedzeń nie zmienił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Żaden instytut, gdyż (zakładam, że siedzenia są oryginalne) to pojazd posiada oryginalne miejsca ich kotwienia

 

A jak ma się do tego par. 9b? Czy istnieje zwolnienie z dokumentu z uprawnionej jednostki dla pojazdów "z fabrycznymi punktami"? Oczywiście zakładam, że to VAN.

 

[ Dodano: 21-11-2017, 18:55 ]

naczelnik wyraźnie powiedział że musi być instytut bo inaczej oni nie zarejestrują

 

A jak to sprawdzą? WK nie ma prawa tego wymagać, a diagnosta obowiązku kserować czy wpisywać w uwagach? Chyba że zwrócą się z pytaniem do każdej jednostki uprawnionej i otrzymają negatywną odpowiedź :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
Jeśli to oryginalne fotele (jedynka + dwójka), to pisałem: Ilość siedzeń=2; ilość miejsc siedzących=3 i nigdy nikt do mnie nie dzwonił.
:ok:ok Tak samo robilem i zero problemów ze strony WK...No ale to jest tylko Polska....niestety.. :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
w DR S1-2 w rzeczywistości S1-3

To ja za ITS-em napiszę żeby w takich przypadkach uważać bo nie wiadomo czy punkty mocowania tego podwójnego siedzenia są obliczone na dwa miejsca .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Tak samo robilem i zero problemów ze strony WK...

 

Do czasu. U mnie taka akcja "nie przejdzie". Są 2 opcje: albo w zagranicznym DR jest pomyłka (wtedy należy to wyjaśnić z zagranicznym organem, a to może potrwać; przed 13.11 wynik badania N, co dodatkowo komplikowało sprawę) albo dokonano zmian konstrukcyjnych (wymiana fotela, wtedy wymagane jest DBT).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Demart

A jak to sprawdzą? WK nie ma prawa tego wymagać, a diagnosta obowiązku kserować czy wpisywać w uwagach? Chyba że zwrócą się z pytaniem do każdej jednostki uprawnionej i otrzymają negatywną odpowiedź :x

 

Wystarczy że spytają klienta, a ten prawdę im powie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Pytałem ile ta T-5 ma mieć siedzeń na dzisiaj. Może najzwyczajniej trzecie miejsce zrobić niedostępne. Uciąć pas i zasadzić kaktusa lub inny podstawek na coca-colę zamontować. :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Wystarczy że spytają klienta

 

Jak będzie "kumaty" to sam ich przepyta :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Demart
Pytałem ile ta T-5 ma mieć siedzeń na dzisiaj. Może najzwyczajniej trzecie miejsce zrobić niedostępne. Uciąć pas

 

Klientowi bez różnicy. No właśnie czy ucinając pas i demontując zagłówek takie miejsce jest nie miejscem? W osobowych ciężarowych tak było to praktykowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Ja bym tak zaimprowizował.

Nie ma pasa bezpieczeństwa. Siedzisko środkowego miejsca niemożliwe do zajęcia. Fotka do własnego archiwum i zamykam temat dwóch miejsc do siedzenia. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek_handlarz

Jak znam życie jest to oryginalna "dwójka" po prawej - ale u nas trzeba stworzyć fikcję literacką ze zmianami w tle - a mało to S-Max'ów idzie z zachodu 7 miejscowych w kwitach (i wyciągach/świadectwach zgodności - sic!) w których po trzecim rzędzie próżno szukać śladów bo go nigdy tam nie było. Aż chce się pięknego ptaka wypuszczać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Dlaczego fikcję i dlaczego literacką? Ale OK, niech będzie fikcja. Skoro co druga ciężarówka w osobowej budzie miała podłokietnik na sztywno albo podstawkę na napoje, skoro w blaszakach po dokoptowaniu za kabiną kuszety eliminuje się środkowy fotel aby do leżanki ułatwić sobie dostęp, to fikcją można nazwać też usilne szukanie i wymianę fotela na pojedynkę celem zgrania danych w dowodzie.

 

Jak widać nie taki łatwy temat, a wybrnąć jakoś trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek_handlarz

Piłem do zmian konstrukcyjnych - nie do "kastracji" pojazdu - chociaż tu też jestem powściągliwy - zawsze to może być później przez różnych diagnostów różnie interpretowane - jak już coś to wrzucenie oryginalnego fotela pojedynczego ze względu BRD byłoby znacznie lepszym rozwiązaniem - wiem z autopsji, że takie wykastrowane fotele są okazjonalnie eksploatowne :x no chyba że mają podłokietnik z "tytanu" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.