Skocz do zawartości
Demart

VW T5 Niezgodna ilość miejsc

Rekomendowane odpowiedzi

Demart

Jak w temacie T5 z Niemiec w DR S1-2 w rzeczywistości S1-3. W uwagach nic nie ma. Rozumiem że należy dać P i UD 0.2 e? Jak byście zrobili? WK nie zarejestruje tak auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pentagram

Jeśli to oryginalne fotele (jedynka + dwójka), to pisałem: Ilość siedzeń=2; ilość miejsc siedzących=3 i nigdy nikt do mnie nie dzwonił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Demart
Jeśli to oryginalne fotele (jedynka + dwójka), to pisałem: Ilość siedzeń=2; ilość miejsc siedzących=3 i nigdy nikt do mnie nie dzwonił.

 

W briefie s1-2, a s1 to liczba miejsc siedzących, a nie liczba foteli. Powiedzieli że nie zarejestrują. Co zrobić w takiej sytuacji? Klient ma P, a WK swoje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Pozostają zmiany konstrukcyjne :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Demart
Pozostają zmiany konstrukcyjne :?

 

I instytut lub wymiana siedzeń. Tylko teraz jak klient wymieni siedzenia to będzie musiał zrobić drugie badanie bo N nie było i poprawki nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danielg539
I instytut lub wymiana siedzeń.

Żaden instytut, gdyż (zakładam, że siedzenia są oryginalne) to pojazd posiada oryginalne miejsca ich kotwienia. Bywa, że fotel jedno i dwu osobowy kotwiony jest w tych samych punktach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Pasy, kotwy, wszystko na tej prawej kanapie jest w komplecie?

Klientowi robi różnicę te [s.1] w niemieckim dowodzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Demart

Żaden instytut, gdyż (zakładam, że siedzenia są oryginalne)

 

Bo pewnie są. Ale jak byli u nas na kontroli i poruszyłem ten temat to naczelnik wyraźnie powiedział że musi być instytut bo inaczej oni nie zarejestrują bo nie wiadomo czy ktoś po drodze coś nie przerobił i siedzeń nie zmienił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Żaden instytut, gdyż (zakładam, że siedzenia są oryginalne) to pojazd posiada oryginalne miejsca ich kotwienia

 

A jak ma się do tego par. 9b? Czy istnieje zwolnienie z dokumentu z uprawnionej jednostki dla pojazdów "z fabrycznymi punktami"? Oczywiście zakładam, że to VAN.

 

[ Dodano: 21-11-2017, 18:55 ]

naczelnik wyraźnie powiedział że musi być instytut bo inaczej oni nie zarejestrują

 

A jak to sprawdzą? WK nie ma prawa tego wymagać, a diagnosta obowiązku kserować czy wpisywać w uwagach? Chyba że zwrócą się z pytaniem do każdej jednostki uprawnionej i otrzymają negatywną odpowiedź :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Regan55
Jeśli to oryginalne fotele (jedynka + dwójka), to pisałem: Ilość siedzeń=2; ilość miejsc siedzących=3 i nigdy nikt do mnie nie dzwonił.
:ok:ok Tak samo robilem i zero problemów ze strony WK...No ale to jest tylko Polska....niestety.. :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
w DR S1-2 w rzeczywistości S1-3

To ja za ITS-em napiszę żeby w takich przypadkach uważać bo nie wiadomo czy punkty mocowania tego podwójnego siedzenia są obliczone na dwa miejsca .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Tak samo robilem i zero problemów ze strony WK...

 

Do czasu. U mnie taka akcja "nie przejdzie". Są 2 opcje: albo w zagranicznym DR jest pomyłka (wtedy należy to wyjaśnić z zagranicznym organem, a to może potrwać; przed 13.11 wynik badania N, co dodatkowo komplikowało sprawę) albo dokonano zmian konstrukcyjnych (wymiana fotela, wtedy wymagane jest DBT).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Demart

A jak to sprawdzą? WK nie ma prawa tego wymagać, a diagnosta obowiązku kserować czy wpisywać w uwagach? Chyba że zwrócą się z pytaniem do każdej jednostki uprawnionej i otrzymają negatywną odpowiedź :x

 

Wystarczy że spytają klienta, a ten prawdę im powie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Pytałem ile ta T-5 ma mieć siedzeń na dzisiaj. Może najzwyczajniej trzecie miejsce zrobić niedostępne. Uciąć pas i zasadzić kaktusa lub inny podstawek na coca-colę zamontować. :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michal_k
Wystarczy że spytają klienta

 

Jak będzie "kumaty" to sam ich przepyta :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Demart
Pytałem ile ta T-5 ma mieć siedzeń na dzisiaj. Może najzwyczajniej trzecie miejsce zrobić niedostępne. Uciąć pas

 

Klientowi bez różnicy. No właśnie czy ucinając pas i demontując zagłówek takie miejsce jest nie miejscem? W osobowych ciężarowych tak było to praktykowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Ja bym tak zaimprowizował.

Nie ma pasa bezpieczeństwa. Siedzisko środkowego miejsca niemożliwe do zajęcia. Fotka do własnego archiwum i zamykam temat dwóch miejsc do siedzenia. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mirek_handlarz

Jak znam życie jest to oryginalna "dwójka" po prawej - ale u nas trzeba stworzyć fikcję literacką ze zmianami w tle - a mało to S-Max'ów idzie z zachodu 7 miejscowych w kwitach (i wyciągach/świadectwach zgodności - sic!) w których po trzecim rzędzie próżno szukać śladów bo go nigdy tam nie było. Aż chce się pięknego ptaka wypuszczać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Dlaczego fikcję i dlaczego literacką? Ale OK, niech będzie fikcja. Skoro co druga ciężarówka w osobowej budzie miała podłokietnik na sztywno albo podstawkę na napoje, skoro w blaszakach po dokoptowaniu za kabiną kuszety eliminuje się środkowy fotel aby do leżanki ułatwić sobie dostęp, to fikcją można nazwać też usilne szukanie i wymianę fotela na pojedynkę celem zgrania danych w dowodzie.

 

Jak widać nie taki łatwy temat, a wybrnąć jakoś trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mirek_handlarz

Piłem do zmian konstrukcyjnych - nie do "kastracji" pojazdu - chociaż tu też jestem powściągliwy - zawsze to może być później przez różnych diagnostów różnie interpretowane - jak już coś to wrzucenie oryginalnego fotela pojedynczego ze względu BRD byłoby znacznie lepszym rozwiązaniem - wiem z autopsji, że takie wykastrowane fotele są okazjonalnie eksploatowne :x no chyba że mają podłokietnik z "tytanu" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.