wuj3k Napisano 20 Grudzień 2017 Share Napisano 20 Grudzień 2017 Witam! Mam DAF'a LF 55.220 jest to samochód ciężarowy dmc 18000 kg z zabudową pługo-piaskarki z Anglii. Przerobiona kierownica na lewą stronę. Pytanko jak to ugryźć?? Będzie to pojazd specjalny...... potrzebna jest opinia rzeczoznawcy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 20 Grudzień 2017 Share Napisano 20 Grudzień 2017 Ale co gryźć, przełożenie kierownicy, czy rodzaj specjalny pojazdu? Opisać problem ładnie. Miejsca dość. To nie sms! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter1973 Napisano 20 Grudzień 2017 Share Napisano 20 Grudzień 2017 wg mnie najpierw tablice czasowe , potem badanie ZK z opisem przekładki i zmiany rodzaju pojazdu na specjalny , pokusiłbym się o geometrię pełną . potem okresowe poraz 1 jako specjalny z naciskiem na hamulce , światła przednia i tylne mgłowe i cofania , lusterka . w uwagach wpis - pojazd przebudowany do ruchu prawostronnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 21 Grudzień 2017 Share Napisano 21 Grudzień 2017 Zmiany Konstrukcyjne na kierownicę? Zmiany Konstrukcyjne na kierownicę w aucie sprowadzanym w Polsce nierejestrowanym? A jakie, a co w tym aucie przekonstruowano, przerobiono, wymieniono, coby skutkowało zmianą danych w dowodzie jeżeli o układ kierowniczy się rozchodzi? Poza tym, kompletnie nie mam pojęcia o co chodzi w tym zwrocie: "z zabudową pługo-piaskarki z Anglii", czyżby został sprowadzony w takim stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.