Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

17 kontroli w roku? Nieźle.

Co do archiwizacji wyników, to chyba wiązać się będzie z wymianą urządzeń.

Napisano
to chyba wiązać się będzie z wymianą urządzeń.

 

Niekoniecznie. Chyba, że komuś będzie na tym zależało.

Napisano

17 kontroli w roku? Nieźle.

Ciekawe ilu kontrolujących potrzeba do przeprowadzenia takiej ilości kontroli?

Napisano
Myślicie, że artykuł powstał w oparciu o wiarygodne informacje?

Czy to raczej zlepek tego, co kiedyś gdzieś ktoś coś powiedział?

 

Przecież projekty zmian PORDu były już w 2016 i 2017 r. Ile z zawartości dotrwa bez zmian nikt nie wie.

Projekt PORD 2017.pdf

Napisano

Nie cofamy się aby? Przed nami półrocze, w którym CEPiK 2.0 trzeba dokończyć i kto nam to zrobi jak ministra swej teki już nie nosi? ;(

Napisano

Te projekty to ja znam, pytanie czy może jest jakaś nowa wersja co precyzuje założenia.

Napisano

17 kontroli w roku? Nieźle.

Ciekawe ilu kontrolujących potrzeba do przeprowadzenia takiej ilości kontroli?

 

 

skąd ludzi i sprzętu ?

Napisano

Można spróbować bez sprzętu, bo wystarczy cofać pojazdy opuszczające SKP na ponowne BT ale ludzie, samochody biura będą konieczne.

Napisano

No i uprawnienia do cofania pojazdów. Bo jak ich nie będą mieli to mogą mnie cmoknąć w .... pompę.

Napisano

Data przy tym artykule jest dobra ?

"Jakie czekają nas zmiany w przepisach dot. SKP? 10.05.2017"

Napisano
i uprawnienia do cofania pojazdów. Bo jak ich nie będą mieli to mogą mnie cmoknąć w .... pompę

To akurat naszybciej można załatwić, bo wystarczy jeden podpis pod rozporządzeniem i już będą mieli takie uprawnienia.

Napisano
Uprawnienia może uzyskać osoba z wykształceniem technicznym (nie tylko kierunkowym),

 

wykształcenie techniczne to też inżynier np. architektury? bo kierunkowe to rozumiem, że ściśle mechanik z co najmniej średnim. Pytam w związku z tą głupotą>>

 

Dotychczas posiadane uprawnienia będą ważne 24 lub 36 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy. W tym czasie muszą oni przejść szkolenie zawodowe,
Napisano

Cytat:

"Dotychczas posiadane uprawnienia będą ważne 24 lub 36 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy. W tym czasie muszą oni przejść szkolenie zawodowe,"

Dotyczy:

"Obowiązek uczestniczenia co 2 lata w dwudniowych warsztatach doskonalenia zawodowego,"

Pierwsze warsztaty doskonalenia zawodowego trzeba będzie przejść w terminie 24 lub 36 miesięcy od daty wejścia rozporządzenia w życie.

Napisano
ważne 24 lub 36 miesięcy
pamiętam, że 24 miesiące dotyczyło diagnostów którzy uzyskali uprawnienia przed 2004 rokiem (bez egzaminu w TDT), a 36 msc dla pozostałych.
Napisano

ciekawe jaka cena będzie tych dwudniowych warsztatów -.- kolejne koszty pewnie bo wątpie, że to będzie regulowane na koszt państwa...

Napisano
[ 24 miesiące dotyczyło diagnostów którzy uzyskali uprawnienia przed 2004 rokiem (bez egzaminu w TDT), a 36 msc dla pozostałych.

Do której grupy należy zaliczyć diagnostów, którzy podstawowe uprawnienia zdobyli przed 2004r a później je rozszerzali dając egzamin w TDT?

Napisano

Też nad tym się zastanawiałem - nie pamiętam jak ten zapis brzmiał dokładnie.

Tyle, że to wszytko miało funkcjonować w oparciu o pełen nadzór TDT na rynkiem badań technicznych, stąd moje wcześniejsze pytanie o datę tego artykułu, bo na dzień dzisiejszy te restrykcyjne zmiany na razie wyglądają na "odłożone".

 

Na przykład w tym projekcie coś na ten temat jest:

 

http://wartowiedziec.pl/attachments/article/26005/Za%C5%82o%C5%BCenia%20zmiany%20PRD%20BT.pdf

 

No i wreszcie na bazie tego artykułu z kwietnia 2017:

http://wartowiedziec.pl/komunikacja-i-transport/41663-skp-po-nadzor-dyrektora-tdt-od-wrzesnia-2017

 

można przyjąć, że na razie spokój.

Napisano
którzy podstawowe uprawnienia zdobyli przed 2004r a później je rozszerzali dając egzamin w TDT?
no właśnie potrzeba będzie poważnej interpretacji - tylko od kogo to jest pytanie :D
Napisano

Podejrzewam, Panowie, że będzie to jak z datą 1-szej rejestracji. Będzie się liczyła data uzyskania uprawnień, nie daty późniejszych zmian (rozszerzeń) zakresu tych uprawnień.

Ale poczekajmy na akt prawny.

Napisano

Ale uprawnienia w obecnej formie są wydawane od 2004r, bo wcześniej to diagnosta nie miał numeru uprawnień, tylko na pieczątce był nr. SKP przełamany przez nr kolejnego diagnosty pracującego na danej SKP.

Napisano

Dokładnie tak. To jest (ma być) jakoś skorelowane z wejściem w życie Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (2 lipca 2004).

24 miesiące dla diagnostów mających uprawnienia nadane PRZED.

36 miesięcy dla diagnostów mających uprawnienia nadane PO wejściu w życie Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej.

Napisano
Prima Aprillis 1 kwietnia panowie.

Skoro w projektach jest ile mają aut sprawdzić procentowo , to żaden Prima Aprillis . Biorąc pod uwagę że nie zawsze jak wpadną będzie pojazd na badaniu ,to z tych 17 kontroli zrobi się więcej . Jest jeszcze inna opcja , będą mieli podgląd do CEP-a i wiedzę na której stacji zostało rozpoczęte badanie . Następny temat to jak wróble ćwierkają nie wszędzie przepisy się przyjęły i robią po staremu , czyli badanie potem pobranie danych , wpis i stempel , wszystko w ciągu np. pięciu minut .

Napisano
wszystko w ciągu np. pięciu minut

Może tyle trwa badanie? Czyli rej. w cepie, opłata,"badanie" i stempel.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.