Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Zaloguj się, aby obserwować  
BarAnt

Mercedes Sprinter - różnica DMC

Polecane posty

BarAnt

Witam. Na badanie techniczne przyjechał sprowadzony pojazd marki Mercedes Sprinter.

Dane z TZ:

 

pojazd - 3200 kg

zespół - 5200 kg

 

Natomiast z dowodzie austriackim F1,F2: 3500 kg, a O1:1700 kg.

 

Jak podejść do tematu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Mi świtają opcje dwie:

1. zostawić tak jak jest, czyli po austriacku

2. bawić się w ustalanie danych za pomocą rzeczoznawcy

Obrałbym pierwszą. Za leniwy jestem na drugą. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź

Albo

g) Dane zawarte na tabliczce znamionowej są niezgodne ze stanem faktycznym.-UI

Albo

e) Oczywiste omyłki, niezgodności w dowodzie rejestracyjnym związane z danymi technicznymi pojazdu.-UD

Albo

Konsultacja ze swoim WK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

No! I to, co w trzecim poście może skończyć się jak w drugim. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BarAnt

Klient ma jutro skontaktować się z serwisem i być może tabliczka zła, Bo jak by było na TZ 3500 kg to wtedy wszystko by się zgadzało, a wydziałem nie skonsultuję bo auto na sprzedaż i nie wiadomo gdzie będzie rejestrowane.

 

[ Dodano: 31-01-2018, 19:48 ]

Myślałem o tych oczywistych omyłkach, bo co do niezgodności danych z tabliczki to okaże się w serwisie, czy są zgodne, czy niezgodne ze stanem faktycznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofk89

Jeśli zostawisz po austriacku to za rok diagnosta stwierdzi niezgodność danych w dowodzie z tabliczka. Serwis, ewentualnie wydział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Już tyle razy było, że ta wyliczanka nie musi się zgadzać i w kilku osobowych markach się nie zgadza i wszystko jest OK.

Mam pod opieką bankowozy Sprintery, gdzie na tabliczce Made in Mercedes jest podany zespół, a po zabudowie bankowozowej w dowodzie pusto jeżeli chodzi o przyczepy.

W Austrii też musiało coś być na rzeczy, że tyle podano i ja bym w tej kwestii na opinii serwisu nie polegał, bo wiem co powiedzą. Pomysł z podmianą tabliczki też nie za bardzo. Za to bardzo mnie ciekawi, czy w tej podmienionej będzie widać 'pod światło' ukryte znaki potwierdzające jej oryginalność.

Ciekawe co wtedy ktoś inny stwierdzi jak się okaże, że tabliczka jest lewa. :x

--------------------------------------------------------------------------------------

 

A może to wynikać z wewnętrznych przepisów podatkowo-drogowych obowiązujących w danym kraju.

U nas też by kilku laweciarzom pasowało, żeby zespół pojazdów nie przekraczał trzech i pół tysiąca kilogramów. :x

;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz
Jeśli zostawisz po austriacku to za rok diagnosta stwierdzi niezgodność danych w dowodzie z tabliczka.
Da UD, wynik pozytywny, stempel w DR i dalej można korzystać z pojazdu :cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.