bartekacprzak Napisano 7 Luty 2018 Share Napisano 7 Luty 2018 CEPIK miał problemy z odnalezieniem pojazdu. Posiada on krótki, 5 cyfrowy numer nadwozia, wyszukując po numerze CEPIK wyświetlał 7 pojazdów. Po pierwsze Cepik nie miał problemów . Wyświetlił wszystkie 7 pojazdów o tym samym numerze ramy . Pytanie jest : CZY TEN POJAZD BYŁ NA LIŚCIE TYCH 7 ? (nie napisałeś tego) Jeśli nie był - to informacja na odpowiednim druku ( w załączniku ) na adres : niezgodnoscicepik2.0@mc.gov.pl Jeśli pojazd jest w CEP , ja bym po prostu zrobił badanie kolejne i już ( twoja pomyłka -twoje koszty ) Zrobionego badania bym nie ruszał , bo sama korekta nic tu nie da ( zawsze przypisze korektę do tego badania i pojazdu co go zrobiłeś wcześniej ) Klient tego pojazdu co mu przegląd wirtualnie zrobiłeś i tak przyjedzie na SKP ( może w drugim końcu Polski) zrobić badanie bo nie ma w DR twojej pieczątki. Miałem już taka sytuację . Przyjechał klient na BT .Ja łączę się z CEP a tu przegląd na 11 miesięcy jeszcze ?. Klient zdziwiony bo nigdzie nie był . ( Jak widać nie tylko ty się mylisz ) . Zrobiłem mu kolejne BT . Uzupełniłem pieczęć w DR i tyle . Nikt cię za to nie rozstrzela . Formularz niezgodności_CEP.doc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 7 Luty 2018 Share Napisano 7 Luty 2018 CZY TEN POJAZD BYŁ NA LIŚCIE TYCH 7 ? (nie napisałeś tego) No jak nie jak tak?? Przecież napisał, że chiał odrzucić wszystkie siedem i klikał po kolei na wszystkie nie, a i tak system przypisał mu go do ostatniego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 7 Luty 2018 Share Napisano 7 Luty 2018 Nikt cię za to nie rozstrzela . Za poświadczenie nieprawdy i wykonanie badania bez pojazdu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekacprzak Napisano 7 Luty 2018 Share Napisano 7 Luty 2018 System automatycznie nic nie przypisuje . ( bynajmniej w patronacie tak jest ) . Zawsze jest opcja zatwierdzenia albo odrzucenia propozycji z CEPIK. Jeśli nie zgadzasz się z propozycjami CEPIK wyświeta sie okno : " NIE ZNALEZIONO POJAZDU W BAZIE CEPIK" ( lub coś podobnego) . Trzeba przed bezmyślnym kliknięciem czytać komunikaty. Jeśli nawet z automatu coś wybrało ( A TY WIESZ ŻE TO NIE TO !) rezygnujesz z badania . Co zrobić napisałem post wyżej . ( e-mail do MC w sprawie problemu jeśli pojazdu nie ma w bazie CEP ) Ale jeśli mleko się już rozlało to napisałem jak ja bym to zrobił I NIE NAPISAŁEM , ŻE ZROBIĘ TO BEZ POJAZDU . !!! . O rzeczy oczywistej nie będę polemizował. Jeśli to STRAŻ POŻARNA jak napisano , to raczej właściciel , użytkownik , kierowca , nie będzie kopi kruszył o dodatkową pieczątkę w DR . Dajcie spokój chłopaki , bez takiej nagonki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 7 Luty 2018 Share Napisano 7 Luty 2018 Jeszcze inaczej mówiąc badanie pojazdu straży pożarnej jest przypisane w CEPie do jakiejś przyczepy . Czyli przyczepa to już nie pojazd Całe to doradzanie to jedno wielkie żółte seicento. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 7 Luty 2018 Share Napisano 7 Luty 2018 Zacznijmy od początku. Wysyłkę do CEP rozpocząłeś od sprawdzenia czy pojazd jest w systemie i Ci go nie pokazało, tylko 7 innych. W takim przypadku (brak pojazdu w CEP), powinieneś pozostawić BT w trybie awaryjnym i wysłać zgłoszenie niezgodności do CEPIK-u. Spróbuj przez korektę jeszcze raz znaleźć ten pojazd i nie wysyłać do CEP (chociaż przy nadanym Id BT może to być niemożliwe). Jesli Ci się nie uda, to pozostaje kontakt z SD COI i wyjaśnianie sprawy. Zapewne każą Ci mimo wszystko wysłać zgłoszenie niezgodności (brak pojazdu w CEP) chyba, że uda im się odnaleźć pojazd w bazie nieaktywnych pojazdów i systemowo przerzucą to BT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 7 Luty 2018 Autor Share Napisano 7 Luty 2018 Szukając pojazdu w CEPie zazwyczaj wykorzystuje numer rejestracyjny i markę pojazdu. Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby podczas takiego wyszukiwania znalazło więcej niż jeden pojazd. Tak samo robię jak wysyłam badania z trybu awaryjnego. W tym konkretnym przypadku nie znalazło pojazdu. Więc zapisałem sobie pozostałe dane w tym numer vin itd... i zacząłem szukać tego pojazdu (w opcji nowe badanie). po VINie znalazło 7 pojazdów, na 7 pozycji zgadzała się marka i model, wczytałem pojazd zgadzała się reszta danych. No to wracam do wysyłania badań z trybu awaryjnego, wyszukuje po VINie znajduje 7 pojazdów. Wcześniej mój był na pozycji 7 no i tutaj mój błąd bo odrzuciłem pierwsze 6 a na 7 był inny pojazd. (sprawdzałem i mogę potwierdzić że jak znajduje kilka pojazdów to ich kolejność się zmienia przy ponownych szukaniach). Problem w tym że pomimo odrzucenia ostatniego pojazdu i tak badanie zostało wysłane. Dzieje się tak samo podczas wyszukiwania badania przy nowym badaniu. Jeżeli po wpisaniu numeru VIN znajdzie kilka pojazdów to nawet jeżeli odrzucimy wszystkie pojazdy i tak wczyta ten ostatni. Tyle że tutaj wystarczy wyjść z badania i nic nie zostanie wysłane do CEPA. Tak że w tym momencie już nie miałbym problemu żeby przypisać to badanie do odpowiedniego pojazdu, pytanie jak je odpisać od tego w którym teraz siedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 7 Luty 2018 Share Napisano 7 Luty 2018 Tak że w tym momencie już nie miałbym problemu żeby przypisać to badanie do odpowiedniego pojazdu, pytanie jak je odpisać od tego w którym teraz siedzi.Rób korektę. Może uda się poprawić pojazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 7 Luty 2018 Share Napisano 7 Luty 2018 Jeżeli po wpisaniu numeru VIN znajdzie kilka pojazdów to nawet jeżeli odrzucimy wszystkie pojazdy i tak wczyta ten ostatni. To jest błąd programu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 7 Luty 2018 Share Napisano 7 Luty 2018 błąd programutrzeba dopisać,że u kolegi Logen, bo u mnie np.takiego błędu nie ma.Miałem dopiero 2 takie przypadki,ale poszło jak powinno.Tak poza tym to taka gównoburza z tego wychodzi,weź te badanie anuluj zrób drugie,w uwagach opisz wszystko w piętnastu zdaniach,czy w ilu tam chcesz i po temacie(ja bym tak zrobił,bez względu na opinie innych-uprzedzając fakty ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurant2000 Napisano 7 Luty 2018 Share Napisano 7 Luty 2018 weź te badanie anuluj zrób drugie,w uwagach opisz wszystko w piętnastu zdaniach,czy w ilu tam chcesz i po temaciemożesz rozwinąć swoją myśl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 8 Luty 2018 Share Napisano 8 Luty 2018 Korektę badania można zrobić nie ma z tym problemu, tyle że wyśle ją dalej do tego samego pojazdu. Nie tyle badanie potrzebuje korekty co zmienić pojazd do którego jest przypisane. Potwierdzam- co byś nie robił będzie przypisywane do pierwotnego pojazdu. I rada posłuchaj : bartekacprzak , dobrze napisał nie ty pierwszy i nie ostatni. [ Dodano: 08-02-2018, 10:12 ] Jeżeli chodzi o administratorów programu (SKP PRO) no to na infolinii powiedzieli mi że mogę tylko anulować badanie i zrobić od nowa, no ale trochę mi się to nie podoba dlatego pytam. W znanym mi przypadku też taka podpowiedź padła jako najszybsza i najpewniejsza i to z nr tel 2224558...Tylko że nie były to 2 tygodnie... jak więcej to na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurant2000 Napisano 8 Luty 2018 Share Napisano 8 Luty 2018 Zaproś klienta ponownie zrób nowe badanie i już ( twoja pomyłka -twoje koszty )jak napisali inni , ale ja bym jeszcze wykonał mi mo to korektę do tego badania co żle Ci poszło i opisał w uwagach co zaszło, żeby w razie W, można było sobie przypomnieć nieszczęsną sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Luty 2018 Share Napisano 8 Luty 2018 Zaproś klienta ponownie zrób nowe badanie i już ( twoja pomyłka -twoje koszty ) Ale po co? Klient ma badanie w DR, ma zaświadczenie, a CEP nie jest najważniejszy na świecie. WK nie takie bzdury tam wprowadzają "byle jakoś przeszło". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 8 Luty 2018 Share Napisano 8 Luty 2018 @Michał- w sumie masz rację ale przy tak stresującej pracy różne myśli przychodzą do głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 8 Luty 2018 Share Napisano 8 Luty 2018 Byle nie samobójcze,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 8 Luty 2018 Share Napisano 8 Luty 2018 Ja od pewnego czasu wyszukuję pojazdy w CEPIE po nr DR i nie mam problemów z odnalezieniem właściwego pojazdu. Dodatkowo zauważyłem, że im krótszy rekord wyszukiwania tym przebiega ono szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 9 Luty 2018 Share Napisano 9 Luty 2018 Normalnie, jakbyś pocztę otworzył, tam jedyne co widzisz to dowód,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.