Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Polecane posty

mr.kajak

Jaki kod usterki wybrać przy zerwanych tulejach metalowo gómowych wahacza???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram

5.3.3.a) Niepewne mocowanie części do podwozia lub osi. [uI]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag

5.2.2.1. c) Nadmierny luz: na sworzniu zwrotnicy, na sworzniach wahaczy, w łożyskach kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

lub ewentualnie: 5.3.4 a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź

A ja odpowiem tak- taki sam jak się wpisywało przed wejściem CEPiK 2. Tu akurat nic się nie zmieniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mr.kajak

Przed wejściem cep 2 można bylo wpisac samemu usterkę. Tabela nie wyczerpuje wszystkich możliwosci, a teraz nie można, chyba nikt tego nie przewidział nawet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cezary
Przed wejściem cep 2 można bylo wpisac samemu usterkę.

owszem, ale nie była widziana w cepie przez inną stację, a teraz mamy wszystko jak na dłoni, a kodów usterek jest aż nadto i nie widzę problemu z dobraniem do wykrytej usterki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mr.kajak

Akurat z ustarką tuleje wachacza ani słowa w tabeli. Tak samo jak z problemem uruchomienia silnika nie spowodowanym tylko rozładowanym akumulatorem bo tylko jest taka usterka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek1

Tak samo niezgodna ilośc miejsc Z DR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
Przed wejściem cep 2 można bylo wpisac samemu usterkę.

A poz 996 to od kiedy obowiązywała?

Samemu to się wpisywało jak obowiązywała 155...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mr.kajak

Nie rozchodzi sie o stary 155 i kazdy wie ze obowiazujacy jest 996. Tylko po co zapis na końcu tabeli, że nie wyczerpuje wszystkich możliwych usterek jak nie można i tak nigdzie wpisać tych, których nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Domyślam się, że przy wysyłce do CEPiKu z wynikiem negatywnym system dopomina się o przydzielenie konkretnej usterki, tak?

A z ręcznie dopisaną usterką puszcza, czy próby pchnięcia czegoś takiego jeszcze nie było?

Osobiście też jeszcze czegoś takiego nie ćwiczyłem.

:-?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mr.kajak

Zgadza się, przy negatywie nie ma możliwosci wysłania do Cep nie wybierając usterki z tabeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

No to nie ma innej rady jak dobrać najbardziej zbliżoną i dalej dopisać z ręki, o który element dokładnie chodzi:

5.2.2.1. c) Nadmierny luz: na sworzniu zwrotnicy, na sworzniach wahaczy, w łożyskach kół - wybite/luźne/zerwane/wypracowane tuleje metalowo-gumowe przednich/dolnych/górnych wahaczy.

Czy taki patent zadowalający jest? Czy taki patent CEPiK zassie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diagnosta a8

mr.kajak, Kolego zwróć uwagę na pisownię "gumowych"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Już dawno proponowałem aby wprowadzić jeszcze jedną usterkę o nowym kodzie i opisie ''Inna usterka".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Nie rozchodzi sie o stary 155 i kazdy wie ze obowiazujacy jest 996.

No popatrz, a nam kazali 776 przestrzegać ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mr.kajak

Sorry 776...:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benoo

witam wszystkich,wczoraj patrze w rejestr usterek w programie norcom

a tam dalej w pkt.4.1.1 a wisi usterka drobna?,abyła tam zmiana razem z hakiem i gazem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Tak pytasz czy twierdzisz bo gupi się robię! 8/

- ale, że co, że nie można dokonać wyboru usterki drobnej lub istotnej, czy o co chodzi?

- kiedy niby ta zmiana była, konkretnie; data, dziennik ustaw, artykuł, ustęp, punkt, paragraf?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Mało tego g... robię wie takie zapytanie - Aixam 400 - inny lekki - F.1 600 F.2 600 G.- 350 - co z takim zrobić - rejestrowany od lat - chwilowo pogoniłem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60

Na PW,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Nie, żebym Ci zaraz w głowie namieszał, ale z tymi Gadami to jest tak, że nasz system ustaw, rozporządzeń i rejestracji za unijnymi nie nadąża. W przypadku Gada nasza masa własna i unijna masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy nie zawiera ciężaru kierowcy (75 kg). Natomiast przy określaniu samej ładowności, to kierowca może myć doliczony do masy pojazdu w stanie gotowym do jazdy i na ładunek/bagaże zostaję 175 kg. No tak, czy nie tak?! ;-)

 

Powtarzam: wytyczne co do mas Quada, a nasze rubryki w dowodzie są nie po drodze i wychodzi misz-masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Tak się zastanawiam - czy nie lepiej "przyciąć" F.2 na 550 i po kłopocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Nie mieszaj, bo na te parametry mogły być papiery (homo, dowód). A 550 Ci wyszło nie wiadomo z czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.