IVVO Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 Dzisiaj dostałem taką zagwozdkę - pompa do betonu ze Słowenii - TDT -OK - Na TZ 44000 F.1 - 32000 G. - 38000 . Czy w ogóle występować o odstępstwa przy takich niezgodnościach Cytuj
michal_k Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 ze Słowenii Ze Słowacji. F.1 - 32000 G. - 38000 Ile wynosi F.1 na tabliczce? Z dokumentów to wygląda na sytuację niemożliwą, by pojazd ważył więcej niż przewidział producent. Cytuj
blakop Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 Moment - wg tego DR maksymalna masa całkowita, czyli MMC (czyli nawet nie DMC!!!) jest wyższa od masy własnej pojazdu!! W mojej ocenie DR posiada poważną wadę prawną i poprawienie tego jest dość miałką i nie oczywistą kwestią. Są dodatkowe dokumenty? Jakieś CoC albo coś? Na TZ tylko jeden rząd danych? Cytuj
michal_k Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 Wklej jeszcze II cz. DR - tam będzie o wiele więcej danych. Cytuj
IVVO Napisano 11 Kwiecień 2018 Autor Napisano 11 Kwiecień 2018 W papierowym jest to samo co na plastiku - to że nie możliwa to dobrze wiem Na TZ jeden rząd - 44000 / 9000/9000/13000/13000 Cytuj
Paprock Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 Ale może jest opis co znaczy ichnie [G], bo ja tam w jedność unijną nie wierzę. Cytuj
blakop Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 To masz problem... Kontakt z WK zalecam przed dalszymi krokami. DR jest zwyczajnie błędnie wystawiony. Niemniej jednak warto gdybyś go wstawił. Cytuj
michal_k Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 Czyli F.1 wynosi 44000 (oczywista omyłka w DR). Musi dostać odstępstwo na F.2 i G, gdyż samo G przekracza wartość dopuszczalną, a musi jeszcze dojść jakaś ładowność (choćby na kierowcę i pasażera). Odstępstwo może też być potrzebne na naciski. Cytuj
mirek_handlarz Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 Pompa czy gruszko-pompa ? cztery osie to wygląda jak gruszko pompa. Masa własna do ustalenia - może MB coś wie na temat tego "vozidla" ? Cytuj
blakop Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 Pompa czy gruszko-pompa ? Co za różnica? może MB coś wie na temat tego "vozidla" A niby skąd? Przecież oni tylko podwozie wypuścili. Michał - a dlaczego odstępstwo na F2? Już nie ograniczasz po prostu do wartości dopuszczalnej? A już pomysł na odstępstwo na "G" to skąd?? Cytuj
michal_k Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 Co za różnica? Pompo-gruszka by tyle nie ważyła chyba. dlaczego odstępstwo na F2? Bo F.2 zgodnie z warunkami może wynosić tylko 32 tony. A tutaj sama masa własna wynosi 38. Źle się wyraziłem z tym odstępstwem na G, bo to się "łączy" z F.2 (musi wynosić G + jakaś, choćby minimalna ładowność na osoby). Cytuj
Jacdiag Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 maksymalna masa całkowita, czyli MMC (czyli nawet nie DMC!!!) jest wyższa od masy własnej pojazdu!! ale skąd to zdziwienie - tak jest we wszystkich pojazdach Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
blakop Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 Jak byś rozwinął JAC tą myśl byłbym wdzięczny... Cytuj
michal_k Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisano 11 Kwiecień 2018 Napisałeś, że MMC jest wyższa od G - i tak być powinno zawsze. A tutaj w DR jest odwrotnie. Cytuj
IVVO Napisano 11 Kwiecień 2018 Autor Napisano 11 Kwiecień 2018 Kontakt z WK zalecam przed dalszymi krokami. DR jest zwyczajnie błędnie wystawiony Problem jest z tym iż nie wiem gdzie to będzie rejestrowane - to ta sama firma co od Arocsa - pojazd na handel - czy w ogóle rozpoczynać badanie - jeśli w takiej formie wysłał bym zaświadczenie na odstępstwa do Ministerstwa to chyba nie jeden dostał by zajadów ze śmiechu - na razie kazałem im udać nie do przedstawiciela MB - może coś mają na temat tego pojazdu - ale bardziej rzetelnie było by do CIFY - bo to oni wykonali zabudowy i z II etapu mają dane bo na razie to lipa Cytuj
blakop Napisano 12 Kwiecień 2018 Napisano 12 Kwiecień 2018 ale bardziej rzetelnie było by do CIFY I tam należy uderzać. MB niewiele Ci powie. Cytuj
aboz Napisano 12 Kwiecień 2018 Napisano 12 Kwiecień 2018 MB niewiele Ci powieChyba, że sprzedali pojazd kompletny, to jakieś dokumenty z drugiego etapu przez nich przechodzą. Cytuj
danielg539 Napisano 12 Kwiecień 2018 Napisano 12 Kwiecień 2018 Chyba, że sprzedali pojazd kompletny, Nawet jak sprzedali kompletny to bez homo. Kiedyś w nówce pomnie na 4-oście robiłem dopuszczenie jednostkowe. Z Cify miałem wszystkie potrzebne dane łącznie z wysokością położenia środka ciężkości a wymiarach i masach nie wspominając. Cytuj
yogi1984 Napisano 12 Kwiecień 2018 Napisano 12 Kwiecień 2018 A nie można go porostu zważyć ? w końcu w dowodzie zagranicznym tez może być błąd. Cytuj
IVVO Napisano 13 Kwiecień 2018 Autor Napisano 13 Kwiecień 2018 Firma zważyła go - nie wiem przy jakich parametrach gdyż nie byłem przy tym - czy z pełnym wyposażeniem czy coś tam pozdejmowali - ale i tak wyszło 35480kg - ktoś to cudo dostanie do rejestracji bo klient kupił już bez rejestracji i sam resztę będzie załatwiał Cytuj
mirek_handlarz Napisano 13 Kwiecień 2018 Napisano 13 Kwiecień 2018 No to odstępstwo na F.2, naciski ? i chyba tyle ? - z ciekawości jaki długi rurociąg ? Cytuj
danielg539 Napisano 13 Kwiecień 2018 Napisano 13 Kwiecień 2018 42 metrowa CIFA na podwoziu Actrosa, którą kiedyś miałem na BT ważyła ponad 31 t - ta pewnie ma dłuższy wysięgnik. Cytuj
IVVO Napisano 5 Wrzesień 2018 Autor Napisano 5 Wrzesień 2018 Ta sama firma szuka kto zrobi badanie pompy F.1 38000, G.38000 bez odstępstw - Opole i okolice - więc troszeczkę wnikliwości nie zaszkodzi Cytuj
LukaszK Napisano 28 Styczeń 2020 Napisano 28 Styczeń 2020 Odgrzeję temat. Gruszko-pompa - jak należy określić? Ciężarowy pojemnik, czy specjalny? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.