smaug Napisano 12 Maj 2018 Share Napisano 12 Maj 2018 uzasadnienie dla cysterny do mleka było jak kolega markes napisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 12 Maj 2018 Share Napisano 12 Maj 2018 No przecież to widać kiedy co i kto napisał. Zgadzasz się z tym uzasadnieniem, negujesz je, masz własne zdanie, czy ot tak sobie klikasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 12 Maj 2018 Share Napisano 12 Maj 2018 Czyli na dzień dobry każdy powiedzmy kurier też powinien wtedy dostać odstępstwo, co? LIczba przesyłek kurierskich w skali kraju na pewno jest większa niż liczba odbieranych kanek mleka w dzisiejszych czasach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 14 Maj 2018 Share Napisano 14 Maj 2018 Nic nie stoi na przeszkodzie by takie uzasadnienie we wniosku o odstępstwo wpisać również dla pojazdu pocztowe, kuriera....... Ja widzę duże szanse. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 14 Maj 2018 Share Napisano 14 Maj 2018 Dnia 11.05.2018 o 21:54, blakop napisał: cysterna do mleka Dnia 12.05.2018 o 07:37, markes30 napisał: Mleko w 'kankach" Jako humor , owszem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 14 Maj 2018 Share Napisano 14 Maj 2018 Dziś to już w sumie odstępstwo niepotrzebne A swoją drogą dzięki za czujność Janusz - bo się nam nagle z cysterny kanko zrobiły - faktycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedici Napisano 16 Maj 2018 Share Napisano 16 Maj 2018 Witam ,samochód zarejestrowany na terytorium RP z kierownicą po prawej stronie przyjeżda na badanie okresowe co wpisujemy w zaświadczeniu .pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 16 Maj 2018 Share Napisano 16 Maj 2018 To co jest w punkcie ósmym objaśnień do zaświadczenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedici Napisano 16 Maj 2018 Share Napisano 16 Maj 2018 Witam Tak powinno być:konstrukcyjnie przystosowany do ruchu lewostronnego (z kierownicą umieszczoną po prawej stronie) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 16 Maj 2018 Share Napisano 16 Maj 2018 No tak powinno być, żeby wpis pokrywał się ze stanem faktycznym. Z fona klikam, jednak nie za bardzo pasuje mi ten wpis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 16 Maj 2018 Share Napisano 16 Maj 2018 A jednak rozpędziłem się. Wszystko z tą notką OK. W sumie w punkcie ósmym mamy notki dwie: 1. informację o pojeździe konstrukcyjnie przystosowanym do ruchu lewostronnego (z kierownicą umieszczoną po prawej stronie pojazdu) 2. informację pojeździe konstrukcyjnie przystosowanym do ruchu lewostronnego (z kierownicą umieszczoną po prawej stronie pojazdu), który został następnie przebudowany i przystosowany do ruchu prawostronnego (z kierownicą umieszczoną po lewej stronie pojazdu) Mi osobiście przeszkadza w tych notatkach brak konkretnego info co do punktu pierwszego o "przebudowie pojazdu w zakresie świateł i pola widzenia w lusterkach" do ruchu prawostronnego. No, ale może źle ten zapis rozumiem, źle czytam, Nie wiem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedici Napisano 16 Maj 2018 Share Napisano 16 Maj 2018 Dzięki też się zastanawiałem się nad zrozumieniem tego wpisu brak info o światłach ...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 16 Maj 2018 Share Napisano 16 Maj 2018 34 minuty temu, Paprock napisał: Mi osobiście przeszkadza w tych notatkach brak konkretnego info co do punktu pierwszego o "przebudowie pojazdu w zakresie świateł i pola widzenia w lusterkach" do ruchu prawostronnego. No, ale może źle ten zapis rozumiem, źle czytam, Nie wiem. jeżeli istnieje jakikolwiek wpis o przystosowaniu angola do naszych przepisów to jest jednoznaczne, że w dniu badania tak BYŁO, sprawdzenia i oceny dokonywał diagnosta, a poza tym teraz Ty sprawdzasz i weryfikujesz stan na dany moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 16 Maj 2018 Share Napisano 16 Maj 2018 Równie dobrze można powiedzieć, że jak tak było, to znaczy że było i wszelkie wpisy, notatki, adnotacje są niepotrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoro Napisano 3 Czerwiec 2018 Share Napisano 3 Czerwiec 2018 Logicznie myśląc to wpis " pojazd konstrukcyjnie przystosowanym do ruchu lewostronnego ( z kierownicą umieszczoną po prawej stronie pojazdu) nie jest prawdą.Na badaniu ten pojazd nie jest już przystosowany do ruchu lewostronnego z uwagi na światła i ewentualnie lusterka i światło przeciwmgielne tylne jeżeli jest jedno.Chyba w Wielkiej Brytani tego pojazdu używać nie możemy. To jest rozważanie filozoficzne, ale ciekawy jestem co inni myślą na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz56 Napisano 3 Czerwiec 2018 Share Napisano 3 Czerwiec 2018 Sądzę że tu chodzi o słowo "konstrukcyjnie ",bo nadal ma kierownicę po prawej stronie. A przez zmiany reflektorów,św.przeciwmgielne,lusterka przystosowano do ruchu prawostronnego. To nie znaczy że zapisy w zaświadczeniu są trochę filozoficzne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoro Napisano 3 Czerwiec 2018 Share Napisano 3 Czerwiec 2018 Oczywiście rozumię, że konstrukcyjnie tak ale poprzez przystosowanie niekonstrukcyjne pojazdu do ruchu prawostronnego poprzez ten wpis stwierdzamy, że ten pojazd dalej jest przystosowany do ruchu lewostronnego co nie jest zgodne z prawdą.Brak jest udokumentowania, że ten pojazd dopuszcza się do ruchu prawostronnego po dokonaniu zmian których nie określa się jako konstrukcyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 3 Czerwiec 2018 Share Napisano 3 Czerwiec 2018 2 minuty temu, zoro napisał: .Brak jest udokumentowania jaki brak udokumentowania, to wykonanie badania przez diagnostę i wystawienie zaświadczenia o pozytywnym wyniku tegoż badania to co? jakieś plewy? , młynarz sprawdzał i oceniał, czy uprawniony diagnosta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 3 Czerwiec 2018 Share Napisano 3 Czerwiec 2018 Nie żebym był tam zaraz złośliwiec, co nie, ale w dobie internetu można sobie cokolwiek odmienić. Choćby przez przypadki wyraz "rozumieć"! A co do sedna, to cóż. Informacja podawana w zaświadczeniu ma służyć temu, aby WK wiedział czy pojazd miał przekładkę lub jej nie miał i zapodał w w dowód słuszną adnotację: 30) w rubryce „ADNOTACJE URZĘDOWE” – wpisuje się następujące skróty odpowiadające treści adnotacji: „KIEROWNICA PO PRAWEJ STRONIE” – w przypadku pojazdu konstrukcyjnie przystosowanego do ruchu lewostronnego (z kierownicą umieszczoną po prawej stronie pojazdu) albo: „POJAZD PRZEBUDOWANY DO RUCHU PRAWOSTRONNEGO” – w przypadku pojazdu konstrukcyjnie przystosowanego do ruchu lewostronnego (z kierownicą umieszczoną po prawej stronie pojazdu), który został następnie przebudowany i przystosowany do ruchu prawostronnego (z kierownicą umieszczoną po lewej stronie pojazdu) – dotyczy pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego, rejestrowanego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.kajak Napisano 8 Sierpień 2019 Share Napisano 8 Sierpień 2019 (edytowane) Pytanko: Pojazd zarejestrowany po raz pierwszy przed 1981 roku. Kierownica z prawej strony, sprowadzony z USA?? Co wymagać?? Jak do tego podejść?? Edytowane 8 Sierpień 2019 przez mr.kajak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 8 Sierpień 2019 Share Napisano 8 Sierpień 2019 Ale co to za badanie? Przed pierwszą rejestracją, czy zwykłe okresowe kolejne? Po dacie pierwszej rejestracji, to żadne wytyczne go nie obowiązują tak jak dla "angoli". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 8 Sierpień 2019 Share Napisano 8 Sierpień 2019 5 minut temu, mr.kajak napisał: Jak do tego podejść?? do czego? 6 minut temu, mr.kajak napisał: Co wymagać?? to co określają warunki techniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.kajak Napisano 8 Sierpień 2019 Share Napisano 8 Sierpień 2019 Pierwsze badanie z za granicy. Nie wymagam ani kategorii M1, ani dokumentu potwierdzającego, że pojazd był zarejestrowany na terytorium jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 8 Sierpień 2019 Share Napisano 8 Sierpień 2019 Zapodać w zaświadczeniu informację, że kiera po prawej i po sprawie. Tak jak mówi objaśnienie do zaświadczenia w punkcie ósmym. Tylko skąd zza wielkiej wody info o dacie pierwszej rejestracji. Jest jakiś dowód amerykański, czy coś podobnego? Chętnie bym zobaczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.kajak Napisano 8 Sierpień 2019 Share Napisano 8 Sierpień 2019 (edytowane) 6 minut temu, aboz napisał: do czego? to co określają warunki techniczne. Nie zapychaj forum..... z takimi odpowiedziami. Klient ma przyjechać dopiero, mówi że dowód jest z zza wielkiej wody. Dlatego przygotowuję się co wymagać. Ale w tym roczniku widzę, że chyba będzie to najzwyklejsze badanie okresowe po raz pierwszy tylko z zapisem, że kierownica po prawej. Edytowane 8 Sierpień 2019 przez mr.kajak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.