Bartek24 Napisano 23 Maj 2018 Napisano 23 Maj 2018 Witam. Mam na przegladzie peugeota 508 olej napędowy plus hybryda. Czy w DIP-ie należy wpisać silnik dwupaliwowy DP i rodzaj paliwa D/EE?? Dobrze myślę?? Proszę o podpowiedź. Cytuj
arekkos Napisano 23 Maj 2018 Napisano 23 Maj 2018 (edytowane) Ja piszę że silnik jest jedno paliwowy D a silnik D/EE, oczywiście jeżeli silnik elektryczny jest zasilany ze silnika diesel, a nie z gniazdka elektrycznego. Edytowane 23 Maj 2018 przez arekkos Cytuj
Bartek24 Napisano 23 Maj 2018 Autor Napisano 23 Maj 2018 Zasilany z silnika. We francuskim Dr P.3-GH Po konsultacji z WK, w którym będzie rejestrowany ustalono, że ma być DP i D/EE oraz w uwagach w zaświadczeniu należy dopisać moc silnika elektrycznego. A teraz z inne pytanie odnośnie tego pojazdu. Na TZ oraz w DR dane odnośnie mas ma następujące: 2265 kg - pojazd 2765 kg - zespół Mamy tylko 500 kg różnicy, natomiast dla tego pojazdu mamy O.1:1500 kg i O.2:700 kg. Wiadomo, że się nie odejmuje ale przeważnie różnice są nieduże a tutaj mamy 1000 kg różnicy. Jak to wytłumaczyć?? Jak by na TZ było 3765 kg to było by idealnie, może to pomyłka w TZ?? Czy nie patrzeć na różnice i wpisać w DIP-ie: F1, F2: 2265 kg F3: 2765 kg O1: 1500 kg O2: 700 kg Bo jak wiemy F3 to dopuszczelna masa zespołu, a O1 i O2 to maksymalne masy przyczep. A co do ładunku to wiadomo jak będzie miał mniej w aucie to więcej załaduje na przyczepę i odwrotnie. Cytuj
Paprock Napisano 23 Maj 2018 Napisano 23 Maj 2018 Tam za ścianą po sąsiedzku przerabiałem takiego Peugeota. Są wklejone dane z instrukcji obsługi. Jest też niemiecki dowód zapodany. Można porównać, można dane zastosować. https://forum.osds.org.pl/viewtopic.php?p=13506#13506 1 Cytuj
JANUSZ60 Napisano 29 Maj 2018 Napisano 29 Maj 2018 Peugeot 308 VF3LJAHWWGS030929 jaki rok produkcji , dzięki Cytuj
darkdog Napisano 29 Maj 2018 Napisano 29 Maj 2018 Data rozpoczęcia gwarancji 31,03,2016 tyle wiem Cytuj
MsD Napisano 29 Maj 2018 Napisano 29 Maj 2018 (edytowane) Data produkcji 25 January 2016 Edytowane 29 Maj 2018 przez MsD Cytuj
JANUSZ60 Napisano 30 Maj 2018 Napisano 30 Maj 2018 Dzięki , Chciałbym widzieć montaż takiego pojazdu, szyby, pasy 2015, podsufitka 25.01.2016 i taka data na CoC , zarejestrowany w marcu,,, Cytuj
duchu Napisano 25 Kwiecień 2019 Napisano 25 Kwiecień 2019 W dniu 23.05.2018 o 14:30, Bartek24 napisał: A teraz z inne pytanie odnośnie tego pojazdu. Na TZ oraz w DR dane odnośnie mas ma następujące: 2265 kg - pojazd 2765 kg - zespół Mamy tylko 500 kg różnicy, natomiast dla tego pojazdu mamy O.1:1500 kg i O.2:700 kg. Wiadomo, że się nie odejmuje ale przeważnie różnice są nieduże a tutaj mamy 1000 kg różnicy. Jak to wytłumaczyć?? Jak by na TZ było 3765 kg to było by idealnie, może to pomyłka w TZ?? Odświeżę temat bo przerabiałem własnie 508 hybrydę , kombi Francja , moja miała O1 ; 1100 kg (,matematyka -800) ;O2 : 750 , dane na podstawie książki serwisowej. W dniu 23.05.2018 o 14:30, Bartek24 napisał: Zasilany z silnika. We francuskim Dr P.3-GH Po konsultacji z WK, ..., że ma być DP i D/EE oraz w uwagach w zaświadczeniu należy dopisać moc silnika elektrycznego. Jak to wpisałeś?Moc mi przeszła ale o żadnym EE nie było mowy. W dniu 23.05.2018 o 14:23, arekkos napisał: Ja piszę że silnik jest jedno paliwowy D a silnik D/EE, jak to opisujesz? Cytuj
Bartek24 Napisano 7 Maj 2019 Autor Napisano 7 Maj 2019 W dipie jest opcja wybrania DP i D/EE, a moc silnika elektrycznego wpisalem w uwagach w zaswiadczeniu z badania. Cytuj
sm Napisano 20 Maj 2019 Napisano 20 Maj 2019 Rozumiem, że jest to pojazd hybrydowy. W takim razie w pole: rodzaj silnika wpisujemy H+ lub H- Takie są symbole w Patronacie. Ja ostatnio tak napisałem H+ - Hybryda Plug IN H- - Hybryda Non Plug IN Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.