Skocz do zawartości

Audi A6 kombi - miejsc 5 + 2 ??


egon
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

witam po raz pierwszy

prz pierwszych badaniach audi a6 kombi po złozeniu osłony bagaznika sa dodatkowe 2 siedzenia

samochód 5 osobowy ale w brifie w uwagach jest dopuszczonu przewóz dodatkowych 2 osób z określeniem dopuszczalnej masy osób i wysokości

wobec tego mam pytanie czy w zaświadczeniu w uwagach mogę też wpisać dppuczczenie przewozów tych 2 osób?

dzieki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy, witamy :D

Inauguracja prawie na 5 - prawie, ponieważ pozwoliłem sobie jedynie poprawić tytuł postu - musi być on bardziej konkretny, niż ten wcześniejszy (pierwsza rejestracja).

 

Ps. Takie małe pytanie marketingowe na zakończenie - skąd wiesz o naszym forum ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzenia o których mowa nie mają żadnego dozwierciedlenia w naszych przepisach. Są to siedzenia dziecięce, mogą( w myśl niemieckich przepisów ) na nich siedzieć osoby o określonej wadze i wzroście. Miałem podobny przypadek rok tamu , nie dopuściłem tych siedzeń. Klient robił nawet we własnym zakresie ocene u rzeczoznawcy, który zaopiniował pozytywnie możliwość dopuszczenia tych siedzeń. WK przyjął jednak moją argumentację. Sprawdzałem wtedy nawet czy w Polsce wydano choć jedno świadectwo homologacji na sam. w wersji kombi z takimi dodatkowymi siedzeniami . Nic takiego nie znalazłem. A teraz moje prywatne zdanie niechaj sobie Niemcy mają swoje przepisy, nie popadajmy w paranoje nie wszystko co Niemieckie musi dobre. Wożenie dzieciaków w bagażniku to lekka przesada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat był wałkowany. Przypomne, że sprzedawano w Polsce peugota 406 w wersji 5+2.

 

Skoro ktoś w niemczech zbudował i dopuścił do ruchu tak skonstruwany samochód to w czym jest problem - bez wątpienia dysponował więszką wiedzą techniczną z racji na kulturę i tradycję motoryzacyjną. ( a ja do miłosników motoryzacji z za odry nie zaliczam się)

 

Ja bym to zrobił na 7 osób. Ograniczenia co do "gabarytów" dodatkowych pasazerów wynikają z ograniczeń konstrukcyjnych samochodu i obowiązkiem kierowcy jest ich przestrzegać (np. analogicznie do obciązenia dachu przez bagaznik).

Ten samochód nie podlega homologacji wiec nie rozumiem po co poszukawania homologacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomne, że sprzedawano w Polsce peugota 406 w wersji 5+2.

 

Nie znam takiego przypadku ( nie wymądrzam się.... poprostu brak wiedzy ) więc prosze o sprecyzowanie.

 

Ten samochód nie podlega homologacji wiec nie rozumiem po co poszukawania homologa

 

Szukałem precedensu, gdyż nie wiedzialem jak podejść do tego tematu. Jeżeli ten Peugeot uzyskał w polsce homologacje, to wcale nie zmienia postaci rzeczy. Sory Piotrze ale moje zdanie jest cały czas niezmienne, osoby w bagażniku to nie to samo co bagaż na dachu.Poparł bym to artykułem kóry kiedys przeczytałem w związku z kolizjami na niemieckich autostradach, i ilosci ofiar w tak zarejestrowanych samochodach ale nie mogę tego na tą chwile odnaleźć. Możliwe że u nas nie było by tak wiele ofiar takich kolizji w związku z brakiem sieci autostrad . Chodzi o dużą ilość karamboli z udziałem wielu pojazdów, które z ogromna prędkością wjeżdzaja w tył drugiego pojazdu. Kierowałem sie poprostu względami bezpieczeństwa.Pozatym jeszcze raz powtórze: wożenie dzieci w bagarzniku nijak do mojej świadomości nie dociera. Niemcy niechaj sobie robią po swojemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.