Tomek D Napisano 30 Lipiec 2012 Share Napisano 30 Lipiec 2012 A co ostatnie dwa posty mają wspólnego z tematem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 30 Lipiec 2012 Share Napisano 30 Lipiec 2012 Czy takie postępowanie nie prowadzi do szybkiego zniszczenia pojazdu szczególnie podwozia które zostało zaprojektowane do określonej masy Ten pojazd skonstruowano na DMC 6,5 tony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 30 Lipiec 2012 Share Napisano 30 Lipiec 2012 Ten pojazd skonstruowano na DMC 6,5 tony. tak a skąd ty to wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luket Napisano 30 Lipiec 2012 Share Napisano 30 Lipiec 2012 tak a skąd ty to wiesz Może stąd http://pl.wikipedia.org/wiki/Renault_Mascott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 31 Lipiec 2012 Share Napisano 31 Lipiec 2012 teraz można też stąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 31 Lipiec 2012 Share Napisano 31 Lipiec 2012 Z tego co pamiętam to liczba 65 w modelu oznaczała dmc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 31 Lipiec 2012 Share Napisano 31 Lipiec 2012 Z tego co pamiętam to liczba 65 w modelu oznaczała dmc. Ale odpowiednie władze homologacyjne udzielają na te typy również homologacji na inne warianty DMC - w tym 3,5t. I to w różnych krajach członkowskich. Zatem oznaczenie typu stosowane w nr VIN na etapie produkcji pojazdu niewiele ma wspólnego z ostatecznym DMC ustalonym w dokumentach homologacyjnych na etapie końcowej spedycji pojazdu do dealera... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 31 Lipiec 2012 Share Napisano 31 Lipiec 2012 Nie rozmawiamy o homologacji, tylko o wytrzymałości konstrukcji. Jak sam napisałeś, w zależności od tego co zażyczy sobie klient, pojazd skonstruowany do dmc 6,5t otrzymuje homologację na 3,5t bo takie ma właściciel prawko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 13 Sierpień 2012 Share Napisano 13 Sierpień 2012 Dlatego kary za takie przeładowywanie powinny być drakońskie. Przestałoby się opłacać ryzyko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 13 Sierpień 2012 Share Napisano 13 Sierpień 2012 Dlatego kary za takie przeładowywanie powinny być drakońskie. Przestałoby się opłacać ryzyko. Preselekcja zaczyna swoje robić . Rozmawiałem w sobotę z kierowcą o przypadku wcale nie takiego dużego przeładunku ,coś ponad tonę. Kierowca "dostał" 1500, właściciel pojazdu coś koło 6000 a firma która ładowała coś między 20000 - 30000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 13 Sierpień 2012 Share Napisano 13 Sierpień 2012 Prawidłowo! Ja kiedyś prowadziłem usługi transportowe i tacy przekręciarze mi zaszli nie raz za skórę. Kto chciał działać uczciwie ten przegrywał z taką konkurencją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 20 Wrzesień 2012 Share Napisano 20 Wrzesień 2012 http://www.gitd.gov.pl/content/kontrole-stanu-technicznego-pojazdow-w-pucku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 20 Wrzesień 2012 Share Napisano 20 Wrzesień 2012 popękana i niekompletna rama pojazdu, popękana to jeszcze rozumiem, ale niekompletna to jakim cudem brak hamulców na tylnej osi, tzn. brak - zaworu sterującego & przewodów & siłowników & dźwigni & rozpieraków & szczęk & bębnów ... tu mamy raczej brak elementarnej wiedzy autora tekstu o temacie, w którym zabrał głos ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brodatymazur Napisano 20 Wrzesień 2012 Share Napisano 20 Wrzesień 2012 popękana to jeszcze rozumiem, ale niekompletna to jakim cudem Jak niekompletna, ma ubytki, braki w ciągłości konstrukcji to i popękała ... to taki żarcik był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Wrzesień 2012 Share Napisano 20 Wrzesień 2012 tu mamy raczej brak elementarnej wiedzy autora tekstu o temacie, w którym zabrał głos ... Wystarczy przeczytać - "kolektor siły hamowania". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Wrzesień 2012 Share Napisano 21 Wrzesień 2012 Wystarczy przeczytać - "kolektor siły hamowania". No cóż - już Stalin powiedział, że wszystkie podzespoły pojazdu - w szczególności zaś hamulce powinny działać kolektywnie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 21 Wrzesień 2012 Share Napisano 21 Wrzesień 2012 Bawimy się w literówki -fakt ktoś coś źle opisał -ale gorsze jest to w jakim stanie pojazdy poruszają się po drogach i gdzieś wykonują badania techniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 21 Wrzesień 2012 Share Napisano 21 Wrzesień 2012 i gdzieś wykonują badania techniczne Jakie badania pewnie same DR jeżdżą, bo po co gnać takiego sprzęta toć to koszta są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 21 Wrzesień 2012 Share Napisano 21 Wrzesień 2012 Jakie badania pewnie same DR jeżdżą, bo po co gnać takiego sprzęta toć to koszta są Spokojnie! Te graty jeżdżą bez przeglądów. Nawet jakby miały OBT to i tak tylko do pierwszej kontroli OKRD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 22 Wrzesień 2012 Share Napisano 22 Wrzesień 2012 Spokojnie! Ja jestem spokojny zawsze Te graty jeżdżą bez przeglądów. Niektóre mają jednak aktualne BT, ale rzeczywiście jak przeczytam w artykule że pojazd nie miał badania od dwóch miesięcy czy tam jakiegoś innego czasu to jednak na duszy trochę lżej że jednak są pewne granice wytrzymałości diagnostów i końcu potrafią powiedzieć STOP tego już się nie da "klepnąć" znaczy idzie to w dobrym kierunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 22 Wrzesień 2012 Share Napisano 22 Wrzesień 2012 znaczy idzie to w dobrym kierunku dobrze by było ,aby na wszystkich stacjach tak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 22 Wrzesień 2012 Share Napisano 22 Wrzesień 2012 że jednak są pewne granice wytrzymałości diagnostów i końcu potrafią powiedzieć STOP tego już się nie da "klepnąć" znaczy idzie to w dobrym kierunku Ja jestem tylko realistą i nie zdziwiłbym się, gdyby w niektórych była jeszcze mokra pieczątka ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 22 Wrzesień 2012 Share Napisano 22 Wrzesień 2012 Ja jestem tylko realistą i nie zdziwiłbym się, gdyby w niektórych była jeszcze mokra pieczątka Ja też bym się nie zdziwił [ Dodano: 27-09-2012, 10:56 ] Nie chciałem zakładać nowego tematu, proszę moderatora aby umieścił ten post w odpowiednim temacie jak tu nie pasuje http://motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywane/news/uzywane-z-niemiec-tam-nie-dbaja-o-samochody,1846422,5906 Czy u nas taki odsetek N jest możliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 http://www.gitd.gov.pl/content/przewoz-dzieci-autobusem-w-zlym-stanie-technicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 http://www.gitd.gov.pl/content/przewoz-dzieci-autobusem-w-zlym-stanie-technicznym No ale nie napisali za co miał zabrany DR może za wycieki płynów eksploatacyjnych więc może przyczyny zatrzymania DR ustały. No ale jak miał zatrzymany DR za to samo co stwierdziło ITD to pewnie "wyrwią chwasta" z SKP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.