Skocz do zawartości

przyczepa COACHMAN


lisek

Rekomendowane odpowiedzi

szukam danych do przyczepy kempingowej COACHMAN model na TZ VIP500/4

SERIAL No. CM89OF.1531 podobno rok1988

pod tym:

0   1200 KG                1    60 KG

2   970                         3         KG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę Kolego (choć nie jest to popularne na tym forum): weź miarkę i ją zmierz.

Z tych dziwnych wpisów na TZ by wynikało:

F.1: 1200 kg

Max nacisk osi: 970 kg (przelicz na kN)

W uwagach możesz wpisać: Nacisk na urządzenie sprzęgające: 60 kg (lepiej w kN)

Wymiary "z miarki".

MW: każ zważyć pojazd "na pusto".

Ładowność: z różnicy F.1 - MW

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nacisk osi nie może być mniejszy niż MMC. Wszystko wskazuje na to (po skonfrontowaniu z danymi dla innych modeli), że 0 to MMC, 1 to nacisk na hak, a 2 to MW. Zadaliśmy pytanie producentowi i zobaczymy czy odpowiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczepa dwuosiowa. A jeśli nawet to nacisk na sprzęg jest 60 kg więc to się nie spina w kupę :-P

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cztery miejsca do spania, pięć metrów długaśna... A może ta czwórka po ukośniku to cztery koła... Czy te 970 kilogramów to nacisk osi lub masa własna? Hmmm... warto jeszcze samą oś/osie prześwietlić, może i na niej jakaś 'pomocnicza' tabliczka się znajdzie. Co do ładowności to ciut za mało te 230 kilogramów. No ale to tylko hymanie i tylko gdybanie. Ciekawe co fakty przyniosą w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego za mało Ci tych 230 kg?

Na ładunek kempingu składa się w zasadzie woda czysta plus brudna i ewentualnie gaz plus ogólnie rozumiane "bagaże" nie będące stałym wyposażeniem. Niemal ćwierć tony spokojnie to zaspokoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Cztery miejsca do spania, pięć metrów długaśna... A może ta czwórka po ukośniku to cztery koła... Czy te 970 kilogramów to nacisk osi lub masa własna? Hmmm...
To niby by się zgadzało z długością i liczbą miejsc. Te 970 kg bardziej pasuje do MW, bo dla innego modelu MMC jest 1300 przy MW ok. 1060.



Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego za mało Ci tych 230 kg?

 

- tak tylko gdybam, coby w przyczepach była zależność jak w samochodach (ilość miejsc razy 68 kg plus zapas na bagaż), to łatwiej byłoby masę własną dociec. ;-) 

Te 970 kg jako masę własną obstawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 VIP500/4 - 1000kg /970 - 6,25/2,1/2,2/- 9,81kN - 1994

Genius 500 - 1200/970 - wuższa 2,71m / 11,76kN -1993

Oby dwa modele rejestrowałem w ubiegłym roku 

Edytowane przez IVVO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.