Arton Napisano 5 Styczeń 2006 Share Napisano 5 Styczeń 2006 Jakie dokumenty są potrzebne do zarejestrowania takich "sprzętów", jaka jest procedura? Czy ktoś już to przerabiał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 5 Styczeń 2006 Share Napisano 5 Styczeń 2006 Jakie dokumenty są potrzebne do zarejestrowania takich "sprzętów", jaka jest procedura? Czy ktoś już to przerabiał? Proszę więcej opisu bo z tego postu nie wiele wynika ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 5 Styczeń 2006 Share Napisano 5 Styczeń 2006 dokumenty powinny być od producenta , jeżeli to nowy pojazd to na tej podstawie zarejestruje się , mało danych żeby cos więcej pisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
08/15 Napisano 5 Styczeń 2006 Share Napisano 5 Styczeń 2006 Faktycznie mało danych. Ale sądze, że do rejestracji takich samochodów powinniśmy podchodzić jak do pojazdów marki SAM. Ponieważ wątpię aby miały homologację. ARTON czy mówisz o czymś w tym stylu?: http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,53280,2211628.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Jania Napisano 5 Styczeń 2006 Share Napisano 5 Styczeń 2006 Z tego, co mi wiadomo, tego typu pojazdy rejestruje się jako SAM. Zresztą kilka lat temu na targach w Poznaniu jeden z producentów takiego auta właśnie tak mnie zapewniał i pokazywał dowód rejestracyjny prezentowanego tam samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 5 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2006 Właśnie o takie samochody mi chodzi. Wiem, że rejestruje się to jako SAM ale chyba na podstawie homologacji od producenta. A jeżeli ktoś sam zbudowałby sobie taki sprzęt? Czy wystarczy przegląd na okręgowej? Kiedyś stacje te miały uprawnienia ale tylko na ciągniki rolnicze i przyczepy a teraz jest bez ograniczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 5 Styczeń 2006 Share Napisano 5 Styczeń 2006 podobno plastikowe nadwozie GM TD pasuje idealnie do Garbusa (obcina się przy podłodze nadwozie i mocuje do podłogi efekt super sam widziałem) Jak podejdziecie do takiego cuda co ma dowód od Garbusa nr nadwozia pod tylnym siedzeniem ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C403430 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 5 Styczeń 2006 Share Napisano 5 Styczeń 2006 Jeśli ma numery na ramie lub nadwoziu to nie jest to sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Barczuk Napisano 5 Styczeń 2006 Share Napisano 5 Styczeń 2006 W moim avatarku widać lotusa super 7, bo marzy mi się zbudowanie takiego pojazdu. W Polsce jest kilku producentów komponentów do cobry, lotusa, pirat etc. Wszyscy chwalą się ze mają "sposób na rejestracje" ale jest to pewien wybieg, bo "SAM" to pojazd w którym np. rama zbudowana jest samodzielnie, a nie w firmie jako KIT do DIY. Wnioskuje ze producenci omijają w ten sposób wymóg homologacji ramy pojazdu. Ale IMHO to nie zmartwienie diagnosty, a może i lepiej Według mnie robi my "pierwsze badanie dla pojazdu wyprodukowanego w ilości 1 szt. rocznie" a opinia rzeczoznawcy to tylko kwestia na ile diagnosta czuje się na siłach ocenić czy pojazd jest "solidnie" zbudowany. Nie mam bladego pojęcia co się stanie w WK, czy taki pojazd jako rejestrowany po raz pierwszy w 2006 musi spełniać EUR4? Chyba nie, ale jakie normy emisji podczas pierwszego badania przyjąć ? Czytałem, że np. w Wielkiej Brytanii takie pojazdy traktuje się jako przebudowy, tj. aby zbudować replikę kupuje się sierrę na "dawcę" części (zawieszenie, napęd) i na ichniejszym badaniu technicznym MOT pokazuje się dokumenty sierry. Samochód musi spełniać normy emisji dla sierry a nie nowo rejestrowanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rysiekw122 Napisano 15 Styczeń 2010 Share Napisano 15 Styczeń 2010 czyli jak ma nr nadwozia a karoserje z laminatu to moze on byc zarejestrowany jako garbus tak?? tak jak to wyzej pisał "markes 30 " o mg td jak to wyglada prawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.