blakop Napisano 27 Wrzesień 2018 Share Napisano 27 Wrzesień 2018 Jeep cherokee I generacji. Układ hamulcowy to porażka. Warto przełożyć tarcze od grand cherokee. Skrzynię warto przerobić na sekwencyjną. Itd... Żadne z tych rozwiązań nie występuje fabrycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 27 Wrzesień 2018 Share Napisano 27 Wrzesień 2018 (edytowane) Piszesz o tyle. Mam Granda z 1993 roku i tył ma bębnowy. Też się nosiłem z zamianą, ale skończyło się na wymianie wszystkich części (Bębny, szczęki, zestaw montażowy). Żeby wymienić te hamulce trzeba wywalić wszystko, do gołej pochwy mostu i założyć cały zestaw z nowszego modelu (włącznie z przewodami elastycznymi bo stare za krótkie). Przykład "gratów" XJ-ta (pierwszej generacji Cherokee). Zwróć uwagę na pompę hamulcową (elektro-hydrauliczna, ta pierwsza przy serwo), to dopiero była zakała... Edytowane 27 Wrzesień 2018 przez wrc69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 27 Wrzesień 2018 Share Napisano 27 Wrzesień 2018 Dokładnie tak. Jak jeździsz tylko po czarnym to ok, ale bębno-szczęki po wizycie w terenie po jednym dniu potrafią być do wyrzucenia. Poza tym skuteczność tak zmodyfikowanego układu w XJ jest nie do przecenienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 27 Wrzesień 2018 Share Napisano 27 Wrzesień 2018 No to widzę, że się rozumiemy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.