Skocz do zawartości

Jak to się robi za naszą zachodnią granicą.


rewers

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 months later...
  • Odpowiedzi 58
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • IVVO

    15

  • sojer1disco

    8

  • biker100

    7

  • kurant2000

    4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

A ja twierdzę, że ktoś nas wkręca zaostrzając przepisy tam gdzie są juz restrykcyjne, a nie realizuje podstawowego zapisu dyrektywy kluczowego dla naszego środowiska: 34)

U mnie też płyta do zbieżności kaput. Ale przeglądy jakoś robię

To się nie chwal - namierzyć użytkownika - to pikuś - czyli wszystkie Twoje przeglądy można zakwestionować Co jak co - ale sprzęt na SKP ma być 100% sprawny

Widzieliście jakąś płytę do zbieżności, zakładanie czujnika na pedał hamulca, stanowisko amortyzatorów - i Oni twierdzą iż ich przeglądy są cacy - 40 minut  trwa przegląd - 20 na gadanie z klientem, 10 aby zerwać i nakleić naklejkę a reszta to ... przegląd ?

Normalna - poczta?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, IVVO napisał:

Widzieliście jakąś płytę do zbieżności, 

 

U mnie też płyta do zbieżności kaput. Ale przeglądy jakoś robię:ok

  • Nie lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się nie chwal - namierzyć użytkownika - to pikuś - czyli wszystkie Twoje przeglądy można zakwestionować

Co jak co - ale sprzęt na SKP ma być 100% sprawny

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja twierdzę, że ktoś nas wkręca zaostrzając przepisy tam gdzie są juz restrykcyjne, a nie realizuje podstawowego zapisu dyrektywy kluczowego dla naszego środowiska:

34)

Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę nie powinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym. Wynagrodzenie diagnostów nie powinno być zatem bezpośrednio związane z wynikami badań zdatności do ruchu drogowego. Państwo członkowskie powinno mieć możliwość określenia wymogów dotyczących rozdziału działalności lub upoważniania podmiotu prywatnego do wykonywania zarówno badań zdatności do ruchu drogowego, jak i napraw pojazdów, nawet w odniesieniu do tego samego pojazdu, w przypadkach gdy organ nadzorczy ustalił w sposób zadowalający, że utrzymano wysoki poziom obiektywności.

  • Lubię 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robię - ja odpowiadam

3 godziny temu, biker100 napisał:

Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę nie powinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym

 

Mnie tylko od dawna dziwi - dla czego do diagnosty nie jest wymagane posiadanie prawa jazdy - a znam kilku co to MZK do pracy jadą a kontrolują pojazd - to jest chyba ewenement w skali europy - w Germanii to minimum C1 jest wymagane

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danielg539
1 godzinę temu, IVVO napisał:

dla czego do diagnosty nie jest wymagane posiadanie prawa jazdy

Diagnosta nie porusza się badanym pojazdem po drodze publicznej i dlatego do kierowania uprawnień mieć nie musi.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy posiadanie prawa jazdy jest tożsame ze znajomoscią budowy samochodu ? nie , od tego jest szkoła i odpowiednie wykształcenie diagnosty . mechanicy też wjeżdzają/zjeżdżają na stanowiska / kanały / podnośniki a nie wszyscy maja prawo jazdy . niektórzy naprawiają "Tiry " , autobusy nie mając prawa jazdy nawet B .  przyznam ,że moim zdaniem diagnosta jednak powinien mieć chociaż kat b.  rzeczownawca powinien mieć min kat C wg przepisów a czy rzeczywiście jest mu potrzebne ?

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, IVVO napisał:

w Germanii to minimum C1 jest wymagane

Mieć prawko a być kierowcą ?

Większość Ukraińców u nas pracujących posiada A,B,C, choć za kierownicą nigdy nie siedzieli ,,,

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No - dobrze - to proszę wykonać próbę drogową Multi-cara -trza zrobić WSH a on jedno osobowy - nie wspomnę o dźwigach ponadnormatywnych gdzie też 1 siedzenie 

Na pace będziesz siedział ?

Trudno spełnić warunki pomiaru na placu 

A quady  

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, danielg539 napisał:

Diagnosta nie porusza się badanym pojazdem po drodze publicznej i dlatego do kierowania uprawnień mieć nie musi.

zgadza się, ale jak np ma prawo jazdy tylko B a ma wjechać motorem, albo autobusem, to może być dla niego niezły wyczyn. 

24 minuty temu, IVVO napisał:

Na pace będziesz siedział ?

będzie biegł za nim ?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam od A do T + przewóz osób i rzeczy i nie raz drivera wywalam z kabiny jak ciężki przypadek. I na EPS-sie się pojeździ i manuału

  • Haha 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mirek_handlarz
22 godziny temu, biker100 napisał:

34)

Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę nie powinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym.

I nic więcej nie trzeba, ale to przecież uderzy w Polski biznes prywatny. Nie będzie "dutków" z biznesu jak nie będzie można UDS'em poniewierać. 

 

Dnia 22.01.2019 o 08:23, sojer1disco napisał:

U mnie też płyta do zbieżności kaput. Ale przeglądy jakoś robię:ok

Brzmisz jak tani prowokator - chyba, że bezwstydnie obnosisz się z szarą rzeczywistością ?

Przed chwilą, IVVO napisał:

Ja tam mam od A do T + przewóz osób i rzeczy i nie raz drivera wywalam z kabiny jak ciężki przypadek. I na EPS-sie się pojeździ i manuału

Ivvo marnujesz się w naszej branży ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, piter1973 napisał:

od tego jest szkoła i odpowiednie wykształcenie diagnosty

Diagnosty w szkole nie uczą jeździć samochodem , motorem , autobusem. Wszystko jest oki jak nic się nie stanie, nie masz uprawnień do kierowania nie wjeżdżasz na SKP tylko klient wjeżdża. Osobiście uważam , że diagnosta powinien mieć prawo jazdy takie same jak wymagają od rzeczoznawcy, czyli A B C

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, IVVO napisał:

30 na godzinę - to do razu na olimpiadę ?

ale jak zdobędzie medal złoty na olimpiadzie to dostanie emeryturę i kasę za złoto, zatem warto potrenować  ?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.