zoro Napisano 4 Luty 2019 Napisano 4 Luty 2019 Nie mogę połączyć się z CEPIK. Wyskakuje komunikat - Błąd łączenia z CEPIK ( S0004). Czy koś wie o co tu chodzi. Cytuj
Iamthelaw Napisano 4 Luty 2019 Napisano 4 Luty 2019 (edytowane) Też mam problem Edytowane 4 Luty 2019 przez Iamthelaw Cytuj
wrc69 Napisano 4 Luty 2019 Napisano 4 Luty 2019 Hmmm... Sprawdziłem: https://hello.skp.cepik/ Otrzymałem prawidłową informację zwrotną. Cytuj
Iamthelaw Napisano 4 Luty 2019 Napisano 4 Luty 2019 Już wiem o co chodzi. Jestem w trakcie odnawiania certyfikatu na drugiej karcie i na czas prac w cepie takie kwiatki mogą występować. Cytuj
mirek.g Napisano 9 Marzec 2019 Napisano 9 Marzec 2019 Mieliście wczoraj ok 17 tej problem z połączeniem z Cepik? Cytuj
Paprock Napisano 9 Marzec 2019 Napisano 9 Marzec 2019 Problemy wystąpiły i dostawcy oprogramowania pierwszej klasy na swych stronach o tym fakcie informowali! Cytuj
yogi1984 Napisano 4 Kwiecień 2019 Napisano 4 Kwiecień 2019 (edytowane) U mnie niestety nie(woj.Mazowieckie)...A już młotkiem naprawiać go chciałem Edytowane 4 Kwiecień 2019 przez yogi1984 Cytuj
denderys Napisano 4 Kwiecień 2019 Napisano 4 Kwiecień 2019 Działa, wystarczy 137 razy ponowić zapytanie Cytuj
kurant2000 Napisano 4 Kwiecień 2019 Napisano 4 Kwiecień 2019 jak nie działa cepik to co robicie ? Cytuj
leski66 Napisano 4 Kwiecień 2019 Napisano 4 Kwiecień 2019 No jak Cepik nie działa to u mnie ( w biurze jest impreza - " czasami do białego rana " ), a tak na poważnie robię BT w trybie awaryjnym i zaświadczeniu z BT zamieszczam wpis , że wykonano w trybie awaryjnym z powodu .... Jak tylko mam połączenie wysyłam zaległe BT do Cep. Ot tak u mnie idzie. " co nie " Cytuj
BOY96 Napisano 31 Październik 2019 Napisano 31 Październik 2019 (edytowane) Takie pytanko, działa wam Cepik bo mi wyskakuje powiadomienie że brak odpowiedzi ze środowiska Cepik, a niby wszystko jest podłączone, zarówno internet jak i vpn. Edytowane 31 Październik 2019 przez BOY96 Cytuj
leski66 Napisano 31 Październik 2019 Napisano 31 Październik 2019 Czasami trza " zrestartować " połączenie VPN ( czyli rozłączyć i połączyć ponownie ) U mnie Warmińsko-Mazurskie też działa. Cytuj
BOY96 Napisano 31 Październik 2019 Napisano 31 Październik 2019 5 minut temu, leski66 napisał: Czasami trza " zrestartować " połączenie VPN Próbowałem 2 razy Cytuj
leski66 Napisano 31 Październik 2019 Napisano 31 Październik 2019 Spróbowałbym wyłączyć i włączyć kompa. I " ustawić " wszystko od początku - czyli program stacyjny jak i połączenie VPN . --------------------------------- Jeszcze przepiąłbym USB od czytnika karty w inne wolne miejsce w kompie. Cytuj
leski66 Napisano 31 Październik 2019 Napisano 31 Październik 2019 No to po mojemu nie pozostaje nic innego jak : Dzwoń na helpdesk z Łodzi (42) 253-54-54 Cytuj
cezary Napisano 31 Październik 2019 Napisano 31 Październik 2019 30 minut temu, leski66 napisał: Dzwoń....Łodzi a przynajmniej wiosłuj Pan, wisłuj.... p.s. sorki za taką dygresję, ale coś mi się przypomniało... 1 Cytuj
jarek1 Napisano 31 Październik 2019 Napisano 31 Październik 2019 Czasami tak bywa, jak się występuje po nowy Certyfikat i go wydadzą w sobotę bedzię śmigał Cytuj
Mecher Napisano 31 Październik 2019 Napisano 31 Październik 2019 5 godzin temu, BOY96 napisał: Takie pytanko, działa wam Cepik bo mi wyskakuje powiadomienie że brak odpowiedzi ze środowiska Cepik, a niby wszystko jest podłączone, zarówno internet jak i vpn. A jaki to program ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.