Skocz do zawartości

masa przyczep potrzebna


mike_van_mik

Rekomendowane odpowiedzi

na briefie francuskim  misl mase podana f3 -  3160 więc poszło. :) ale czemu na TZ było 2260 ???? chyba jakaś lewa ta tabliczka.... tak mi suę wydaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, mike_van_mik napisał:

więc poszło

co poszło i jak poszło ?, czy mógłbym poznać sposób rozwiązania niejasności, przyznam, że dla mnie byłby wynik N za UI 0.2 g, ewentualnie polubownie (jeżeli to OBT przed pierwszą rejestracją), ASO i TZ z tym co w ZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mike_van_mik napisał:

na briefie francuskim  misl mase podana f3 -  3160 więc poszło. :) ale czemu na TZ było 2260 ???? chyba jakaś lewa ta tabliczka...

Ty tak poważnie czy tylko to taka podpucha  jest :shock:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No OK, ale jak to będzie wyglądało podczas późniejszego porównywania danych technicznych w trakcie badań.

Dowód sobie a tabliczka sobie i co dalej?

Też miałem przypadek niezgodności danych i producent przysposobił tabliczkę znamionową DUPLICATA z danymi odpowiadającymi parametrom w dowodzie. Oczywiście wszystko było uprzednio ustalone, ugadane, obdzwonione, obtelefonowane i po temacie. A tu deko zamotanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, mike_van_mik napisał:

no to du.. dałem... :nausea:

 

Bez tragedii. W dobrym serwisie tej marki zamówicie tabliczkę DUPLICATA i po sprawie. Trzeba tylko kumatego pracownika od części zamiennych trafić.

U mnie miesiąc trwało, a dlatego tyle, bo w pierwszej opcji omyłkowo przysłali nalepkę z ciśnieniem w oponach. :biggrin:

Procedura jest mniej więcej taka, że zapodaje się stan obecnej tabliczki, stan danych w dowodzie, pod które produkuje się tabliczkę i tyle.

Kumaty pracownik serwisu potrzebny!

I to, co w poście wyżej: przeanalizować, ustalić, właściwe zapodać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko teraz jeszcze

pozostaje właściciela dogonić i mu te tabliczkę podmienić:V. Teraz to trudno mleko się rozlało,auto może już zarejestrowane trzeba czekać  do następnego OBT ewentualnie namierzyć klienta i powiedzieć co i jak że TZ do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wróci do mnie na okresowe to powiem bo nie mam kontaktu z nim....

swoją drogą mam w programie i chyba kazdy ma opcję oprócz lpg, haka, dip, ZK,  wykonano tabliczkę. Rozumiem że tak jak koledzy mówili producent określa/wykonuje tabliczkę znamionową. A jak producent czyli mam na myśli serwis autoryzowany. (coś kiedyś mi się obiło że robi to OKSP ale chyba to nieprawda...) Czyli jak klient zamówi sobie tabliczkę znamionową to zapewne jakiś dokument dostanie. I my mamy zrobić domyślam się badanie dodatkowe, dobrze to rozumiem ???? wypełnić pola związane z aktywowaną zakładką wykonano tabliczkę. Ma może ktoś jakiś przykładowy dokument jak to wygląda ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest opcja dla SKP, które wykonują tabliczki zastępcze na podstawie decyzji organu rejestrującego. Nie wykonujesz takich czynności, to nic nie wpisuj. Tabliczkę z właściwymi danymi umieszcza serwis i na tym sprawa się kończy. A teraz marsz do rozporządzeń i ustaw i czytaj, jeśli chcesz utrzymać stemple.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mike_van_mik napisał:

swoją drogą [...]

 

- swoją droga, to ja opisałem tylko sposób pewnego rodzaju przysługi. Podpowiedzi jak bez udziału WK można taką sprawę załatwić. Działa to tak samo, jak "doradzenie zgubienia". :silent:

Opcje naprawienia są dwie, a nawet trzy...

1. Nic nie piszesz w kwitach, a tylko kierujesz klienta do serwisu aby problem tabliczki rozwiązał sam.

2. Subtelnie zamieszczasz wpis w zaświadczeniu, że dane na tabliczce znamionowej robią się mało wyraźne i zalecasz zadbać o ten element coby problemów później nie było.

3. Z grubej rury negatywa walisz, że to i tamto... i droga taka same przez autoryzowany serwis i powrót na stację do czternastego dnia od badania na poprawkę.

 

No a jak trafi się dealer mało przyjazny i petenta nie załatwi, to wtedy urzędową drogą przez wydział komunikacji. To, co mamy w programie odnośnie tabliczek dotyczy tylko i wyłącznie procedury urzędowej. Brak tabliczki, dane nieczytelne równa się wynik negatywny i azymut na WK, który rozpatrzy wniosek o nadania zastępczej, wystawia decyzję, a stacja ją wykona i umieści na samochodzie. To jest procedura programowa. Taka jest rola stacji. W takich momentach zamiast badania wykonuje się "inne czynności". Warunek: stacja musi mieć przyzwolenie na wykonywanie cech i tabliczek. Mała literka "h" jak dobrze pamiętam. A te wszelkiego rodzaju podmianki, przeklejki to są wydeptane ścieżki coby o WK nie oprzeć sprawy, bo wiadomo, kolejki, opłaty, dzień zmarnowany. Jakby przez serwis szło szybciej załatwić... Co, nie.  ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Paprock napisał:

stacja musi mieć przyzwolenie na wykonywanie cech i tabliczek.

 

A gdzie w przepisach występuje pozwolenie na wykonywanie tabliczek? Nigdzie - czyli literalnie każda stacja może wykonać tabliczkę. Ale "przyjęło się", że tylko stacja, która ma zgodę na nabijanie cechy identyfikacyjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Paprock napisał:

 

3. Z grubej rury negatywa walisz, że to i tamto... i droga taka same przez autoryzowany serwis i powrót na stację do czternastego dnia od badania na poprawkę.

już widzę że na pewno klient "się wyrobi " w 14 dni. Zanim zamówią w aso, zanim dotrze to znajac zycie minie troche czasu ... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.