Skocz do zawartości

masa przyczep potrzebna


mike_van_mik

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 year later...
10 godzin temu, cezary napisał:

A to pewnie pomyłka te różne masy ?

Oczywiście miało być F3 :) 

 

Właśnie prawie wszędzie jest masa przyczepy z hamulcem ponad 1000kg a we włoskim dowodzie O1 - 850kg a nie ma O2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...

Żeby nie zakładać nowego tematu macie może w jakimś katalogu masę przyczep ciągnika rolniczego Ford 2000? 

 1971r. DMC: 2560kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z katalogu DIP wynika 6000 kg, masy przyczepy bez hamulców w tamtym czasie raczej nikt nie określał w DIP powpisywane było 750 lub 1500 kg, ale to radosna twórczość diagnostów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Jak byście określili masę przyczepy z hamulcem takiego pojazdu:

Actros 3 osie, DMC 26000, Zespół 40000/44000 kg; w o.2 oczywiście 3500kg;

w adnotacjach coś takiego: do "O: sprzęg przyczepy, symbol E11 00-6292 .... przy czym masa przyczepy 18000kg, S=1000kg; 

do O.1: hamulec najazdowy, z zespolonym układem hamulcowym: 30100kg; 14600 kg z przyczepą ze sztywnym dyszlem/na osi centralnej"

Jakie O.1? 18000? 30100? 14600?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sm napisał:

Warunki techniczne nie określają mas przyczep dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony.

Ale nie ma to żadnego znaczenia, bo należy wpisać MMC przyczepy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.11.2021 o 10:08, Jasiu24 napisał:

Jakie O.1? 18000? 30100? 14600?

Trzeba bardzo dokłądnie przetłumaczyć uwagi i wyciągnąć słuszne wnioski. Ja bez tłumaczenia do tego tematu bym nie podszdł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacytowałem Wam właśnie tłumaczenie. Z tłumaczenia wychodzi, że zaczep jest homologowany na 18000kg, a O.1 z zespolonym układem hamulcowym 30100kg, a z osią centralną 14600kg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Jasiu24 napisał:

Zacytowałem Wam właśnie tłumaczenie.

Czyje to tłumaczenie?

W dniu 20.11.2021 o 10:08, Jasiu24 napisał:

do O.1: hamulec najazdowy, z zespolonym układem hamulcowym: 30100kg

Niby co to za twór? 

Jeszce raz napiszę:

4 godziny temu, danielg539 napisał:

Ja bez tłumaczenia do tego tematu bym nie podszedł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...

Takie pytanie, jak najlepiej postąpić. Renault Mascott na pierwsze badanie z Włoch. Na TZ: F1 - 3500kg, brak F3 i nr. homologacji, w zagranicznym dowodzie brak mas przyczep, chociaż z tego co kojarzę we włoskim dowodzie najczęściej jest O.1. i jest możliwe że auto może nie móc ciągnąć przyczep?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, BOY96 napisał:

jest możliwe że auto może nie móc ciągnąć przyczep

Jest to możliwe. Czy to podwozie z kabiną? Jeśli tak, to wielkość zabudowy (wydłużenie fabrycznej ramy) mogła spowodować brak możliwości ciągnięcia przyczepy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, aboz napisał:

wywrotka z dopuszczeniem krajowym włoskim.

Wywrotka to nie jest tylko zwykła skrzynia ale ma długą pakę tak jak @danielg539 pisze więc chyba przez to nie może ciągnąć przyczep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.