Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Rano było połączenie z cepikiem i po jakimś czasie coś się wysypało. W pracy był kolega i twierdzi że nic nie robił, a to samo się tak stało. W każdym bądź razie wyskakuje informacja jak na zdjęciu i nie ma połączenia. Mamy dwa certyfikaty SSL i na obydwóch to samo, także podejrzewam że to coś z VPN-em jest nie tak. Jest ktoś w stanie pomóc i doradzić co zrobić i jak sprawdzić co się stało.

IMG_20191114_151042.jpg

Napisano

Certyfikaty są ważne. Jutro zadzwonię na infolinię programu bo dzisiaj nie jestem w pracy. No chyba że jeszcze ktoś coś pomoże.

Napisano
37 minut temu, Demart napisał:

Certyfikaty są ważne.

OK. Ja obstawiam aktualizację systemu Windows, która " zaburza " nawiązanie połączenia i pracy przez ( kanał ) VPN.

Osobiście podejrzałbym datę ostatniej aktualizacji. :wink:

Napisano
7 minut temu, leski66 napisał:

 Ja obstawiam aktualizację systemu Windows, która " zaburza " nawiązanie połączenia i pracy przez ( kanał ) VPN.

 

Czyli sugerujesz usunąć ostatnią aktualizację?
Tylko że rano połączenie było i zginęło po paru godzinach.

Napisano

Usunięcie jak usunięcie ( jak daty stare to nie ma co ruszać ) próbuję ustalić przyczynę " niesprawności CEPiK - owych " . :wink:

A program " wirusowy " lub " zapora czyli Firewall " nie aktualizowały się przypadkiem ?

 

Godzinę temu, Demart napisał:

Jutro zadzwonię na infolinię programu

Aby ominąć powiązania stacyjnego oprogramowania proponuje taki test ( program stacyjny musi być wyłączony ):

 

cepik.JPG.0d5459f0d54ade761c92be95a05be4a0.JPG

Jeżeli to nie zadziała to pozostało dzwonić na (po problem nie leży po stronie stacyjnego oprogramowania ):

- Help Desk COI

42 253 54 54

42 253 54 99

:wink:

  • Piwo 1
  • Lubię 1
Napisano

Ok. Dzięki za podpowiedź. Jutro będę kombinował. Dam znać co i jak.

Napisano

@cezary dzięki, jutro zobaczymy czy kolega @Demart przywróci/naprawi komunikację CEPiK - SKP i poznamy faktyczny problem - oczywiście jak się nim pochwali. :wink:

Na marginesie powiem, że w tamtym tygodniu musiałem w stacyjnym kompie,  niestety przywrócić zaporę systemową nad czym ubolewam,  bo korzystałem z innej ( po aktualizacji walczyła strasznie z VPN-em - i kurcze,  nie było można tego ominąć niestety )8/

Ps Dzisiaj na jez. Dadaj " moja ekipa wędkarska " - no koledzy po kiju powojowali na wodzie i dwie me-tró-wy zaliczyli, niestety ja w pracy.:shock:

Napisano
12 minut temu, leski66 napisał:

przywrócić zaporę systemową

zawsze (nie mylić z wszami :giggle:) używałem i używam zapory systemowej, do tego tylko antywirus (eset), żadnych kombajnów z wodotryskami,  a przede wszystkim nieplątanie się po podejrzanych stronach  i zero problemów.:wink:

Napisano
30 minut temu, leski66 napisał:

na jez. Dadaj

Piękne miejsce... zwłaszcza wyspa^_^.

Napisano
11 godzin temu, Demart napisał:

Dam znać co i jak.

Poradziłeś sobie ? Bo mam dziś ten sam problem...

Napisano

Niestety jeszcze nie. Aktualizacji wczoraj nie było żadnych. Dam znać jak ogarnę.

Kolego duchu, a jaki masz program bo dzwonił przed chwilą kolega co robi na tym samym co ja i dzisiaj to samo mu się zrobiło.

Napisano

Tak , dokładnie to samo , ale dopiero dziś z rana. I podzwoniłem po znajomych z tym programem i wszędzie śmiga...

Napisano

Próbuję dodzwonić się do help desku, ale nikt nie odbiera od pół godziny.

Napisano

To nie wina programu stacyjnego tylko vpn i internetu  , miałem podobny problem internet z tp ,wgrali inne oprogramowanie dla VPN

Napisano

Udało mi się dodzwonić. Przyczyna była faktycznie aktualizacja win7 z 13-stego. Operator wgrał mi VPN clienta i na tym się łączy. Mówił że pracują nad tym żeby uruchomić Cisco. Także jak ktoś ma ten problem to trzeba wgrać VPN cienta.

Jak by dali jakąś informację na stronie CEPA że jest taka sytuacja to by nie trzeba było szukać po omacku. No ale po co.

Napisano (edytowane)

Temat rozwiązany jak wyżej.Z tym ze  u mnie aktualizacja z 15.11. Dzięki Demart za temat bo dalej bym błądził.

Edytowane przez duchu
Napisano

Ja miałem ten problem od zeszłego piątku, mam Windowsa 8.1. Wczoraj wgrali mi VPN Clienta i wszystko jest OK. Z tego co się dowiedziałem, problem dotyczy wszystkich wersji Windowsa oprócz 10.

Napisano
7 minut temu, Chris7 napisał:

Z tego co się dowiedziałem, problem dotyczy wszystkich wersji Windowsa oprócz 10.

Na WIN 7 działa bez problemu.

Napisano
5 minut temu, danielg539 napisał:

Na WIN 7 działa

Tak. Bez problemu. :icon_wink: ( bo my z @danielg539 - chyba " raczej " mamy wyłączoną automatyczną aktualizację - ja mam :silent: )

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.