Mecher Napisano 28 Luty 2022 Share Napisano 28 Luty 2022 I trzeba było tyle pisać, by wrócić do odpowiedzi z 22 lutego To i tak w sumie nieżle, czasem to trwa wiele stron i tygodni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 26 Wrzesień 2023 Share Napisano 26 Wrzesień 2023 Ciekawostka z wczoraj Zatrzymany dowód rejestracyjny w naczepie za niedziałające światło mijania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solaris Napisano 26 Wrzesień 2023 Share Napisano 26 Wrzesień 2023 (edytowane) Pewnie nie mógł znaleźć usterki swiatla o które mu chodziło i wpisał pierwsze z brzegu. To jest właśnie to że pokwitowania są slabo wystawiane i wprowadzają w błąd diagnoste dlatego są zbędne przy badaniu Edytowane 26 Wrzesień 2023 przez Solaris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 26 Wrzesień 2023 Share Napisano 26 Wrzesień 2023 No to przynajmniej by usterkę wybrał byle jaką ale ręcznie dopisał o co mu chodzi a tak to trzeba wszystko sprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solaris Napisano 26 Wrzesień 2023 Share Napisano 26 Wrzesień 2023 No właśnie i dlatego warto odrzucic ten dokument. Tak jak w stosunku do nas się zachowują urzędy, jak jest błąd w zaświadczeniu czy w Dipie to do korekty - niech diagnosta poprawi. To czemu my mamy przyjmować błędne dokumenty. Zwrócić właścicielowi i niech szuka korekty. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek8340 Napisano 26 Wrzesień 2023 Share Napisano 26 Wrzesień 2023 23 minuty temu, Solaris napisał: No właśnie i dlatego warto odrzucic ten dokument. Tak jak w stosunku do nas się zachowują urzędy, jak jest błąd w zaświadczeniu czy w Dipie to do korekty - niech diagnosta poprawi. To czemu my mamy przyjmować błędne dokumenty. Zwrócić właścicielowi i niech szuka korekty. o to to to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 Czy ja dobrze widzę, że kierujący pojazdem to LITWA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 Zakryłem dane osobowe kierującego, poniżej nazwiska dopisali narodowość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solaris Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 (edytowane) Jedyna wpisana usterka nie dotyczy tej naczepy (być może dotyczy ciągnika który ją ciągnął), więcej usterek nie ma czyli naczepa jest czysta. Ciekawe jak to wygląda formalno-prawnie, czy prawidło jest pobierać opłatę za usterkę w naczepie która nie ma usterki 😀 Edytowane 27 Wrzesień 2023 przez Solaris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 12 godzin temu, Solaris napisał: To jest właśnie to że pokwitowania są slabo wystawiane i wprowadzają w błąd diagnoste dlatego są zbędne przy badaniu To jest niestety pokłosie różnicy w naszych tabelkach. Miało być super hiper a jest jak zwykle. Zamiast pracować na jednym wzorze tych usterek, to w dalszym ciągu każdy ma swoją i nie bardzo wiadomo co z tym zrobić. Nawet jak zatrzymujący się postara i zgodnie ze swoją tabelką wypełni pokwitowanie, to u nas powstaje dylemat co z tym zrobić. Tak na szybko np. sierżant zapodaje zgodnie ze swoja tabelką 2.1.1.d z opisem "wyciek...." a u nas 2.1.1.d " Zbyt duży luz...". Czyli co? Zaś my mamy znać nie swoje dzienniki, żeby móc pracować, czy może jednak odstrzelić albo sztywno zastosować się do kodu usterki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 Panowie ile kosztuje to badanie? Faktycznie na niektórych stacjach musi być słabo skoro za 20zł decydują się zrobić klientowi dobrze. Jak sprawdzić coś co nie istnieje? Kierujący pojazdem przyjął takie pokwitowanie to jego problem. Kolega już tu napisał co zrobić. 14 godzin temu, Solaris napisał: Zwrócić właścicielowi i niech szuka Widzę że cyrk z pokwitowaniami jest w całym kraju i nie tylko do mnie jadą takie kwiatki. Skoro inspektor nie wie jakie kontrolowany pojazd powinien mieć światła to można mieć tylko wątpliwości do jego kompetencji, podobnie kierujący nie ma pojęcia o niczym , wie tylko że potrzebne zaświadczenie ze stacji aby odzyskać DR. Niech każdy z nas zacznie szanować samego siebie, a dopiero potem wymaga szacunku od klienta. Inaczej zawsze każdy będzie miał nas w d.. i podjeżdżał nastawiony roszczeniowo. Takie dostałem, taki kupiłem, ja nie wiem, nie znam się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 Dobre dobre. Najlepiej to powiedzieć klientowi że cepik nie działa albo coś w tym stylu i nic nie robić Gość Litwin ani be ani me po polsku czy angielsku. Zapewne z inspektorem też się nie potrafił dogadać. Jeszcze go będę wysyła do Inspekcji, żeby mu poprawili pokwitowanie... Tak jakby to jego wina była że u nas inspektor nawet nie potrafi świateł nazwać. I tak jakby łatwiej mi było rękami na migi wytłumaczyć Litwinowi, że ma źle pokwitowane wystawione Dużo szybciej sprawdzić całe oświetlenie i napisać w zaświadczeniu że oświetlenie jest kompletne i sprawne nawet pomimo tego, że pojazd nie ma świateł mijania 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 Niektóre wpisy są takie jakby nikt nigdy się w niczym nie pomylił. Trochę empatii. 5 minut temu, Logen napisał: Dużo szybciej sprawdzić całe oświetlenie i napisać w zaświadczeniu że oświetlenie jest kompletne i sprawne nawet pomimo tego, że pojazd nie ma świateł mijania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solaris Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 Mi chodziło bardziej o to jak to wygląda gdyby prawnik rozkładał to na czynniki pierwsze. Czy takie działanie diagnosty jest prawidłowe. Pobieranie pieniędzy za usterkę w naczepie która nie ma usterek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 Nie tylko Inspekcja wypełnia dokumenty poprawnie. Policji również niczego nie można zarzucić. 1 godzinę temu, cezary napisał: Niektóre wpisy są takie jakby nikt nigdy się w niczym nie pomylił. Trochę empatii. Wykazałem zero empatii i auta nie tknąłem i nie tknę póki skierowanie nie zostanie wypełnione poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 8 minut temu, Paprock napisał: auta nie tknąłem No i git, Twoja wola. Tylko dlaczego nie jak rubryczki wypełnione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 A byłbyś uprzejmy jeszcze mi zapodać ile za takie badanie kasy wołać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 A proszę bardzo, napiszę jak ja bym zrobił i już robiłem takie kwiatuszki - jeżeli w cepiku widnieje zablokowanie DR, termin następnego OBT jest aktualny to proponuję klientowi badanie "dodatkowe skierowany przez okrd po wypadku" i nie interesuje mnie opowieść co tam było uszkodzone, takie badanie i koniec kropka, jest zgoda to wykonuję, inkasuję 94 zł i "po ptokach", gdyby to był "gazowiec" to oczywiście "papier" na zbiornik z datą wydania ważności po dacie zdarzenia. W dywagacje czy słusznie czy nie nawet wchodził nie będę. Amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 No! Jak zwykle. Każdy robi po swojemu i każdy dobrze. OK, tylko że zmieniony został zakres badania z zagrożenia bezpieczeństwa, co zaiste i cepik wyświetla, na powypadkowe. Nie śmiem nwet wspominać, że caluskie powypadkowe łącznie z załacznikiem drugim. No więc, jak już wspomniałem, nie dotykam. Nie po drodze mi zmiana rodzaju, ceny, zakresu badania. Niech ktoś wobec mnie okaże minimum empatii i popiernicza na komisariat skierowanie zgodnie ze sztuką wystawić. Dlaczego to ja zawsze ma się uginać. Solidaryzuję się z tymi, co taki dokument by odrzucili. Przyjdą smutni panowie na kontrolę, wyłapią skuchę i wyjaśnienia będę musiał pisać. A co to, to już nie ma lepszych zajęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 Cofnę tę sławetny "amen" i napiszę, nie mogę się nadziwić jaki strach wyzwalają 51 minut temu, Paprock napisał: smutni panowie I to w kim i nie tylko. Mnie nie rusza ich obecność, a jak już będą chcieli liścik, to w minutę się napisze i po sprawie. Jakieś tam już pisałem, poszły ad acta i nikt nad nimi nawet się nie pochylił. Teraz amen, nieodwołalny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 A po zmianie rodzaju i zakresu badania z zagrożenia bezpieczestwa ruchu drogowego na uczestnictwa pojazdu w drogowym wypadku samochodu z LPG wołasz o doraźny dozór na zbiornik czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 2 godziny temu, Paprock napisał: wyłapią skuchę W jaki sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 To nie ważne. Sensem jest przeciąganie na swoją modłę rodzaju i zakresu badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 4 godziny temu, cezary napisał: dodatkowe skierowany przez okrd po wypadku Czyli rozumiem, że jeżeli policja zatrzymała DR np. za złą masę własną pojazdu i w konsekwencji zawyżoną ładowność i opisała to "zagrożenie bezpieczeństwa" to ty robisz powypadkowe i dopuszczasz pojazd do ruchu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solaris Napisano 27 Wrzesień 2023 Share Napisano 27 Wrzesień 2023 (edytowane) 13 minut temu, radekd2 napisał: za złą masę własną pojazdu W ramach badania powypadkowego robisz czynności z badania okresowego czyli porównujesz zapisy w dowodzie ze stanem faktycznym. Masę własną masz zapisaną w dowodzie więc weryfikujesz ją w ramach czynności powypadkowego. Czyli nie dopuścisz jak Ci masa własna nie pasuje Edytowane 27 Wrzesień 2023 przez Solaris 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.