zenobiusz Napisano 21 Grudzień 2019 Napisano 21 Grudzień 2019 niezgodnoscicepik2.0@mc.gov.pl. witam, czy na dzień dzisiejszy formularz niezgodności (brak pojazdu w CEPIE ) wysyłamy na powyższy adres ? Cytuj
Paprock Napisano 21 Grudzień 2019 Napisano 21 Grudzień 2019 Jak to brak? Iloma sposobami był wyszukiwany? Co to za tajemnicza marka, typ, rodzaj? Cytuj
zenobiusz Napisano 21 Grudzień 2019 Autor Napisano 21 Grudzień 2019 przyczepa cieżarowo rolnicza autosan wyszukiwałem po wszystkich obcjach Cytuj
Rafi90 Napisano 21 Grudzień 2019 Napisano 21 Grudzień 2019 Pewnie nie przeemigrowała, i jest w "starej bazie", często ma takie rolnicze sprzęty Cytuj
zenobiusz Napisano 28 Grudzień 2019 Autor Napisano 28 Grudzień 2019 czy może ktoś potwierdzić ten adres e-mail Cytuj
cezary Napisano 28 Grudzień 2019 Napisano 28 Grudzień 2019 (edytowane) niezgodnoscicepik2.0@mc.gov.pl na taki adres wysyłałem zgłoszenie i z tego adresu otrzymałem odpowiedź, a tu przykład tej odpowiedzi https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/12433-niezgodności-cd/&do=findComment&comment=277779 Edytowane 28 Grudzień 2019 przez cezary Cytuj
zenobiusz Napisano 28 Grudzień 2019 Autor Napisano 28 Grudzień 2019 a po jakim czasie otrzymałeś odpowiedz Cytuj
grzegorz70 Napisano 28 Grudzień 2019 Napisano 28 Grudzień 2019 W styczniu wysłał, we wrześniu dostał odpowiedź. Cytuj
Mecher Napisano 28 Grudzień 2019 Napisano 28 Grudzień 2019 Jak pojazd jeszcze w tym samym WK, to problemu nie ma. Dobra zmiana z 8 m-cznym poślizgiem, ciekawe ile by miała ta zła ... Cytuj
smaug Napisano 28 Grudzień 2019 Napisano 28 Grudzień 2019 Do cep wysyłamy tylko jak pojazdu nie ma cep a nie jak masy nie pasują Cytuj
cezary Napisano 28 Grudzień 2019 Napisano 28 Grudzień 2019 13 minut temu, smaug napisał: wysyłamy tylko jak pojazdu nie ma cep a nie jak masy nie pasują a ja sobie wysłałem z powodu mas, a co, tak mnie naszło, sprawdziłem dzięki temu działanie tej formuły, porozmawiałem z miłą Panią która do mnie zadzwoniła, dostałem liścik i wiem o co w tym wszystkim "kaman" Cytuj
Mecher Napisano 28 Grudzień 2019 Napisano 28 Grudzień 2019 32 minuty temu, smaug napisał: Do cep wysyłamy tylko jak pojazdu nie ma cep a nie jak masy nie pasują Jak 8 miechów trzeba decyzji i powiadomienia odnośnie tylko masy własnej, to ile trwa to odnośnie braku pojazdu w bazie ? Dwie kadencje sejmu, czy do czasu "nowej władzy" ? Cytuj
cezary Napisano 28 Grudzień 2019 Napisano 28 Grudzień 2019 (edytowane) 2 godziny temu, smaug napisał: Do cep wysyłamy tylko jak pojazdu nie ma cep a nie jak masy nie pasują no nie tylko, bo § 5 ust. 8 (776) tak stanowi, co prawda w moim przypadku nie było problemu z wprowadzeniem danych badanego pojazdu ale niezgodność danych między DR a CEP była więc https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/15099-brak-pojazdu-w-cepie/&do=findComment&comment=283486 Edytowane 28 Grudzień 2019 przez cezary Cytuj
smaug Napisano 28 Grudzień 2019 Napisano 28 Grudzień 2019 Niezgodność była, tylko z odpowiedzi którą dostałeś wynika ze nie są organem właściwy do sprostowania czyli nie musisz im tego zgłaszać , myślę ze §5 ust 8 dotyczy bardziej różnic w typie i modelu pojazdu niż danych technicznych , podobna informacja jest na str. cepik inne dane, które są zawarte na dowodzie rejestracyjnym – o ile faktycznie uniemożliwiają wprowadzenie danych badania technicznego do ewidencji. UWAGA! Drobne różnice pomiędzy danymi wpisanymi w dowodzie rejestracyjnym a danymi w ewidencji (np. w marce i modelu na DR – np. skoda 6Y fabia czy skoda fabia) ale nie uniemożliwiające wprowadzenie danych badania technicznego do ewidencji nie mogą być podstawą do odmowy przeprowadzenia badania technicznego Cytuj
Bartek24 Napisano 12 Sierpień 2022 Napisano 12 Sierpień 2022 Witam. MIał ktoś taki przypadek, że badanie po zakończeniu poszło do cepik, na historii pojazdu jest widoczne, a Pani z WK dzwoni, że klient chce przerejestrować auto ale badania nie widzi w CEPIKu?? Cytuj
radekd2 Napisano 12 Sierpień 2022 Napisano 12 Sierpień 2022 Miałem. Co jaki i kiedy już nie pamiętam ale było coś takiego. Wydział Komunikacji widział ale, jak dobrze pamiętam, auta nie było w historiapojazdu.gov.pl Cytuj
Bartek24 Napisano 12 Sierpień 2022 Napisano 12 Sierpień 2022 A tu jest na odwrót, tzn WK nie widzi, a na historii jest. Cytuj
Mecher Napisano 12 Sierpień 2022 Napisano 12 Sierpień 2022 Może mocniejszy okular trzeba na nos włożyć, by widzieć ? Cytuj
radekd2 Napisano 12 Sierpień 2022 Napisano 12 Sierpień 2022 (edytowane) Przypomniałem sobie. WK widział auto i moje BT w swoim systemie. Ja na SKP w CEPiK widziałem auto ale nie widziałem już dawno wykonanego mojego ostatniego BT. W historiapojazdu.gov.pl też nie było mojego BT i dlatego klient przyszedł z reklamacją. Co to było za auto i jak się to skończyło nie wiem. Edit. Oczywiście badanie było wysłane do CEPiK i była przy nim "zielona kropeczka". Edytowane 12 Sierpień 2022 przez radekd2 Cytuj
danielg539 Napisano 12 Sierpień 2022 Napisano 12 Sierpień 2022 52 minuty temu, Bartek24 napisał: tu jest na odwrót, tzn WK nie widzi, a na historii jest. Znaczy, że WK źle suka, bo dane zawarte w historii pojazdu pochodzą z CEPiK-u. Chyba, że później była jakaś migracja danych i BT się zgubiło. Cytuj
radekd2 Napisano 12 Sierpień 2022 Napisano 12 Sierpień 2022 @danielg539 wiemy jak system działa tylko on czasami źle działa Cytuj
yogi1984 Napisano 12 Sierpień 2022 Napisano 12 Sierpień 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Bartek24 napisał: Witam. MIał ktoś taki przypadek, że badanie po zakończeniu poszło do cepik, na historii pojazdu jest widoczne, a Pani z WK dzwoni, że klient chce przerejestrować auto ale badania nie widzi w CEPIKu?? Raptem kilka dni wstecz miałem coś takiego. mObywatel widzi BT, historia gov widzi a WKnie widzi. Autko akurat było moje prywatne i po sprzedaży wyszło przy przerejestrowaniu że go nie ma... Faktycznie jak wrzucam pojazd to w cep jest widoczny że BT okresowe tego i tego dnia wykonano,lecz już przedłużenia brak.. Także lepsze okulary pani w WK nie pomogą 🙂bo to jednak system coś "gubi".. Edytowane 12 Sierpień 2022 przez yogi1984 Cytuj
Bartek24 Napisano 12 Sierpień 2022 Napisano 12 Sierpień 2022 Godzinę temu, yogi1984 napisał: w cep jest widoczny że BT okresowe tego i tego dnia wykonano,lecz już przedłużenia brak.. Dokładnie jest tak samo. Dzwoniłem do cepik, to kazali dzwonic do producenta oprogramowania. Zadzwoniłem, przedstawiłem sytuacje, to powiedzieli, że wina cepik, bo skoro w programie jest jako wysłane i widnieje na historii pojazdu, to musiało być wysłane prawidłowo przez program. Pan od programu powiedział, żeby wysłać klienta z zaświadczeniem z badania do WK i wydział, jako urząd rejestrujacy na podstawie zaświadczenia powinien uzupełnic ten termin kolejnego badania. Jak będzie okaże się we wtorek, jak klient wybierze się do WK. Cytuj
Karabinieri Napisano 25 Sierpień 2022 Napisano 25 Sierpień 2022 W dniu 12.08.2022 o 13:52, Bartek24 napisał: Pan od programu powiedział, żeby wysłać klienta z zaświadczeniem z badania do WK i wydział, jako urząd rejestrujacy na podstawie zaświadczenia powinien uzupełnic ten termin kolejnego badania. Jak będzie okaże się we wtorek, jak klient wybierze się do WK. Powodzenia życzę Daj znać jaki będzie efekt wizyty.. Cytuj
Bartek24 Napisano 26 Sierpień 2022 Napisano 26 Sierpień 2022 16 godzin temu, Karabinieri napisał: Daj znać Chyba wszystko poszło w porządku, bo już nikt nie dzwonił. Kolega z innej stacji miał kilka dni temu podobną sytuację i wystarczyło, że tylko mailem dosłał zaświadczenie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.