Skocz do zawartości

Vovlo C30


Rekomendowane odpowiedzi

aboz

Poproszę uprzejmie o rok produkcji. Data p. rej. 29.09.2008

YV1MK765282040694

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zbitur

Numer podwozia: 040694
Rok budowy : 2008
Model: C30 FWcvD
Fabryka: [Belgia] Ghent Plant VCG 22
Kod silnika: D4164T

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mike_van_mik

2007 / ROK MODELOWY WG NORMY ISO: 2008

patrz pasy, volvo powinno na tz mieć. sprawdź bo już raz się przejechałem na programie japy

  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mecher
Napisano (edytowane)

A mnie pokazało 2007 / ROK MODELOWY WG NORMY ISO: 2008

Był szybszy @mike_van_mik

Ten rok to niby na podstawie numeru seryjnego pokazało.

Edytowane przez Mecher
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop
20 minut temu, mike_van_mik napisał:

już raz się przejechałem na programie japy

 

Coś Ci się pomieszało. To prędzej u producenta jest błąd w nr vin, niż w tym programie ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
keisej
Marka:
VOLVO
Model:
C30
ID:
Volvo Cars Europe (EUR)
Rok produkcji:
2008
Kod silnika:
D4164T
Skrzynia biegów:
MTX75
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
yogi1984

Jak ci się nie spieszy to za pół godziny w ASO Volvo sprawdzę czy 2008czy 2007(akurat mam za bramą😉)

29 minut temu, cezary napisał:

wskazywać @aboz-owi co sprawdzać i gdzie patrzeć.... hmm 8/

Jeszcze się chłopak uczy😉.

21 tydzień 2007 rok,pewne na 100%

  • Piwo 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mike_van_mik
Godzinę temu, yogi1984 napisał:

Jeszcze się chłopak uczy😉.

czy ja wiem  czy się uczy?? po reputacji i ilości wpisów nie sądze 🤣

 

Godzinę temu, blakop napisał:

 

Coś Ci się pomieszało.

nic nie pomieszało tylko stwierdzam fakt. Już nie pamiętam o który to pojazd chodził ale produkcja była powiedzmy grudzień 2007 (na podstawie serwisu autoryzowanego oraz nie jeden dekoder onlineowy to potwierdził) a japa podała 2008...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
yogi1984
Napisano (edytowane)

.

2 minuty temu, mike_van_mik napisał:

po reputacji i ilości wpisów nie sądze 🤣

😂😂No tak.... zapomniałem o reputacji🤣Wybacz:pada:

Edytowane przez yogi1984
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop
6 minut temu, mike_van_mik napisał:

japa podała 2008...

 

No to znaczy, że taki jest rok produkcji. Czego nie rozumiesz? Jeśli jest inny, to widocznie się producent pomylił w nr vin!!!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mike_van_mik
1 minutę temu, blakop napisał:

 

Jeśli jest inny, to widocznie się producent pomylił w nr vin!!!

może i tak...

 

8 minut temu, yogi1984 napisał:

Wybacz:pada:

spoko luz :icon_cool:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Musisz wiedzieć, że przez jednego pana ten program nie ma przychylnej opinii u drugiego pana. No taka sytuacja... Nie rozdrapuj, jakby co. ;-)

Korzystasz z tego oprogramowania, jest Ci z tym dobrze, Twoja sprawa.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aboz

Dziękuję wszystkim za pomoc. Szczególnie @yogi1984 za podanie w miarę szczegółowej daty produkcji, bo zbieżna była z tym co udało mi się ustalić w trakcie BT. Jak sami widzicie, sprawa nie była prosta. Ale po kolei. Po dacie pierwszej rejestracji wydawać by się mogło, że modelowy zbieżny z rokiem produkcji. Ale właśnie produkt znanego podmiotu z centralnej Polski zasiał ziarno niepewności. A, że wszystkie dekodery, które sprawdzałem podawały rok modelowy, to zacząłem drążyć temat. I tak, pasy 14 tydzień 2007 r., szyby 2007 (czołowa wymieniona - 2012). Podobnie plastiki i reflektory. Poszło jako 2007 r. Od Was potrzebowałem potwierdzenia własnych ustaleń zanim rok trafił do DIP. @yogi1984 rzutem na taśmę, niczym koń na białym rycerzu, podesłał ustalenia z ASO, więc ze spokojem i okiem w błysku kliknąłem drukuj.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop

Plus ostrzeżenie za próbę kwestionowania wiadomo jakiego oprogramowania ;)

  • Polub 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I mamy ciąg dalszy ;-) Klient był w salonie i otrzymał czegotoniemające pismo, potwierdzające, że pojazd z tym numerem VIN został wyprodukowany w 2008 roku. Dostarczył je bezpośrednio do WK podczas rejestracji pojazdu, a urząd poprosił o zmianę. Ręce mnie opadli. Zrobiłem poprawkę, ale w uwagach, że na wyraźne życzenie urzędu, który otrzymał potwierdzenie z ASO. Nie będę się kopał z koniem.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cezary
Napisano (edytowane)

No zaraz, przecież @yogi1984 napisał że pewne na 100 %, na podstawie danych z ASO Volvo, że rok prod. 2007, a klient ma kwit  z ASO Volvo, że 2008 ? To kto tu leci w "bolo" ? 

Edytowane przez cezary
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.