Skocz do zawartości

Sprawozdanie CEPIK


ango944S2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 6 października zniesiono/ rozwiązano Ministerstwo Cyfryzacji. Kwestie certyfikatów przejął Centralny Ośrodek Informatyki. A dokąd kierować elektroniczne sprawozdania z opłaty ewidencyjnej? Bo do tej pory przesyłane były do Min. Cyfryzacji?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie składam wnioski certyfikacyjne? Na jaki adres wysyłam?
Certyfikaty SSL do CEPiK 2.0 wydawane są na podstawie wniosku certyfikacyjnego złożonego przez Ciebie w formie papierowej na adres:

Centralny Ośrodek Informatyki

z dopiskiem: WNIOSEK SSL do CEPiK 2.0
ul. Gdańska 47/49
90-729 Łódź

Certyfikaty VPN do CEPiK 2.0 wydawane są na podstawie wniosku certyfikacyjnego złożonego przez Ciebie w formie papierowej na adres:

Centralny Ośrodek Informatyki
z dopiskiem: WNIOSEK VPN do CEPiK 2.0
ul. Gdańska 47/49
90-729 Łódź

http://www.cepik.gov.pl/aktualnosci/zawartosc/-/asset_publisher/a1LDCMS0sfru/content/certyfikaty-najwazniejsze-informacje

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Z certyfikatami sprawa oczywista. Ale comiesięczny raport CEPIK wysyłamy w formie elektronicznej do...? Bo do tej pory, podobnie jak w czasach "papierowych", w epuap instytucją, do której wysyłałem raporty było Min.Cyfryzacji...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, ango944S2 napisał:

Stąd moje wątpliwości.

OK ale nawet na stronach CEPiK.gov ostatnia informacja dotyczy jedynie wysyłki w formie elektronicznej ale tez do MC także dopóki nie ukaże jakikolwiek komunikat lub zmiana rozporządzenia moim zdaniem ślemy jak dotychczas. Zgodnie z instrukcją:

http://www.cepik.gov.pl/aktualnosci/zawartosc/-/asset_publisher/a1LDCMS0sfru/content/elektroniczne-sprawozdanie-z-oplat-ewidencyjnych

Cytat

Kompetencje obecnego resortu cyfryzacji zostaną przeniesione przede wszystkim do nowo utworzonego Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii, którym pokieruje Jarosław Gowin.

https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wydarzenia/ministerstwo-cyfryzacji-likwidacja

no to musimy czekać na ruch ze strony ministra Gowina na to wychodzi.

lub dzwonić, kontaktować sie tu:

Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii

ADRES

Pl. Trzech Krzyży 3/5

00-507 Warszawa

NIP 701 079 79 20

Regon 369267361

 

Skontaktuj się z nami
+48222500123

Infolinia dla Obywatela
+48222500115

Czynna w dni robocze
w godzinach 8:15-16:15

Edytowane przez biker100
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 5 weeks later...
mike_van_mik

Pytanko, jak wiadomo do kwietnia wysyłamy sprawozdania elektronicznie np przez e-puap. Jeśli do tej pory księgowość wysyłała standardowo tzn drukowane sprawozdanie i listem poleconym to czy za okres od kwietnia do listopada trzeba wysłać zaległe sprawozdania w formie elektronicznej czy nie muszę? Dzwonię do cepiku i nie potrafią mi udzielić informacji. Jakby ktoś miał jakiś telefon kontaktowy gdzie trzeba zadzwonić to byłbym wdzięczny ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na drugiej skp pryncypała w kwietniu, maju i czerwcu wysłali sprawozdania papierowe bo nie mieli profilu zaufanego, skończyło się tym, że Pani z MC zadzwoniła na stację zj.... pryncypała ten diagnostów i koniec końców musieli profil założyć, oczywiście sprawozdania powysyłać elektronicznie. Tak więc @mike_van_mik nie czekaj, tylko zgodnie z przepisami działaj. :wink:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mike_van_mik

Już wszystko wiem. Nie trzeba wysyłać za zaległe miesiące tylko od przyszłego miesiąca wysyłać elektronicznie za listopad i będzie git ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 weeks later...

Mam problem z podpisaniem sprawozdania podpisem elektronicznym - dodaje sprawozdanie w formacie pdf, podpisuję i zamiast formatu pdf.xml nadal po podpisaniu jest tylko pdf? Czy Wam podpisywarka działa poprawnie?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpisz tak jak opisujesz, potem pobierz podpisany plik w pdf i otwórz go a zobaczysz w prawym górnym rogu stempel z podpisem elektroniczny. Tak ma być.

  • Piwo 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL !!! Godzinę się męczę i próbuje na różnych przeglądarkach zmusić do zapisu w formacie xml a tu taki zonk :D . Ale w poprzednich miesiącach zapisywało mi w XML - coś musiało ostatnio się zmienić. Wielkie dzięki za pomoc!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ano zmieniło się. Przynajmniej nie musimy ponownie pobierać podpisanego pliku żeby go sprawdzać czy jest ok tylko otwieramy z dysku i w prawym górnym rogu jest stempelek podpisu osoby z profilu . TADAM

 

Edytowane przez Jacdiag
cytat całego poprzedniego posta
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 weeks later...

Jak będziesz wybierał to wpisuj  ministerstwo cyfryzacji, jest ono co prawda w likwidacji, ale sprawozdanie tam "wędruje". :wink:

A dokładnie to nazywa się "CENTRUM CYFROWEJ ADMINISTRACJI W LIKWIDACJII (01-150 WARSZAWA, WOJ. MAZOWIECKIE)"

A tak poza tym, to nie powinno być wysłane do 10-go każdego miesiąca. :silent:

Edytowane przez cezary
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wysłałem do Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii i tak się zastanawiam.
bo nie znalazłem Ministerstwa cyfryzacji, a teraz już wiem że 

Cytat
1 godzinę temu, cezary napisał:

CENTRUM CYFROWEJ ADMINISTRACJI W LIKWIDACJII (01-150 WARSZAWA, WOJ. MAZOWIECKIE

 

 

Do 10-go to przelew ma być.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, pablos napisał:

Do 10-go to przelew ma być.

Przelew i owszem, niemniej sprawozdanie także, na dowód tego sprawdź sobie tutaj 

Sprawozdanie w sprawie opłaty ewidencyjnej stanowiącej przychód Funduszu – CEPiK - Gov.pl - Portal Gov.pl (www.gov.pl)

rozwijając "W jakim terminie należy przekazać sprawozdanie"

To tak celem nauki. :wink:

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

ta strona nie jest wyznacznikiem prawa

ale faktycznie w rozporządzeniu jest:

6. Pobierający, na podstawie ewidencji pobranych i przekazanych opłat ewidencyjnych, dokonuje do 10 dnia każdego miesiąca rozliczenia opłat ewidencyjnych pobranych i przekazanych na rachunek bankowy Funduszu w poprzednim miesiącu. W tym samym terminie pobierający przekazuje ministrowi właściwemu do spraw informatyzacji sprawozdanie z pobranych i przekazanych lub uiszczonych opłat ewidencyjnych na rachunek Funduszu

Edytowane przez pablos
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 weeks later...

Dzisiaj chcę wysłać sprawozdanie za grudzień 2020 i mam tylko "KPRM Cyfryzacja" ale informuje mnie że jest awaria serwera i należy spróbować później. Więc czekam. 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bogusław Maćkowski

W odpowiedzi na liczne zapytania i czasami błędne wskazania we wcześniejszych postach oraz dzięki uprzejmości p. Norberta Jezierskiego z Norcom IT Sp. z o.o. Sp. Kom. poniżej zamieszczam otrzymaną w dniu dzisiejszym tj. 04.01.2021 r. odpowiedź, gdzie SKP mają przesyłać sprawozdanie CEPIK po likwidacji Ministerstwa Cyfryzacji i jaką Instytucję wybierać przy wysyłce elektronicznej.

 

Pozdrawiam

Bogusław

 

Szanowni Państwo,

informuję, że Ministerstwo Cyfryzacji zostało zniesione na podstawie rozporządzenia z dnia 7 października 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1730). Obszar cyfryzacji podlega obecnie pod Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.

W związku z powyższym sprawozdania z opłat ewidencyjnych proszę przesyłać przez ePUAP do KPRM Cyfryzacja. Skrytka ePUAP (/MAiC/SkrytkaESP) oraz adres (Królewska 27, 00-060 Warszawa) pozostają bez zmian.

 

Uprzejmie proszę o przekazanie komunikatu Stacjom Kontroli Pojazdów.

 

Z wyrazami szacunku,

(...)

UWAGA WAŻNA INFORMACJA DOPISANA godz. 14:23  odpowiedź na moje zapytanie do KPRM

Proszę pamiętać, aby Księgowe w przelewach stałych zmieniły odbiorcę z Ministerstwa Cyfryzacji na Kancelaria Prezesa Rady Ministrów - jednocześnie pragnę podziękować za szybką i treściwą odpowiedź z KPRM.

- MODERATOR

 

Szanowni Państwo,

dodatkowo w nawiązaniu do poniższej korespondencji uprzejmie informuję, że opłaty ewidencyjne stanowiące przychód Funduszu Celowego – CEPiK należy w dalszym ciągu przekazywać na dotychczasowy rachunek bankowy numer: 52 1130 1017 0020 1232 2420 0001 wpisując jako odbiorcę Kancelaria Prezesa Rady Ministrów.

 

Z wyrazami szacunku,

(...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biuro Programu CEPiK 2.0

Departament Zarządzania Systemami
Projekt CEPiK2.0
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
tel: +48 22 245 59 02
tel: +48 22 245 58 43
tel. +48 22 556 84 49
fax. +48 22 829 48 62
e-mail: biurocepik2.0@mc.gov.pl

 

  • Super 4
  • Piwo 1
  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.