Skocz do zawartości

Brak ważności certyfikatów.....


vwmumins

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Na naszej SKP skończyły się certyfikaty, wnioski wysłane ale może minąć prawie miesiąc zanim będzie połączenie z Cepikiem. 

Jak długo można pracować w trybie awaryjnym programu? Wiem, że 3 dni ale w 3 dni nic nie załatwimy. 😪

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, vwmumins napisał:

Wiem, że 3 dni ale w 3 dni nic nie załatwimy

Pozostaje tylko zamknąć SKP, bo dalsze wykonywanie badań wiąże się z łamaniem prawa.

Godzinę temu, vwmumins napisał:

 

 

Te 3 dni to literalnie tyczą się awarii a wygaśnięcie certyfikatu awarią nie jest.

Edytowane przez danielg539
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Odświeżę temat. Czy z tym łamaniem prawa to jest tak do końca i literalnie powiedziane że nie. Oczywiście jest zapis ze w razie awarii sprzętu można w trybie awaryjnym 3 dni, ale o ile jestem dobrze zorientowany nie ma zapisu że   stacja nie może pracować jeżeli nie ma łączności z Cepik z innych względów. Np. braku certyfikatów. Przypomnijmy że nie było wskazanej sztywnej daty od kiedy stacje  mają mieć łączność, ta modernizacja była rozciągnięta w czasie ze względów ?No właśnie z jakich względów? Przecież można było zrobić tak że od konkretnej daty wszystkie stacje pracują włączone w sieć. A do dzisiejszego dnia są "sprytne jednostki" zrzeszone w pewnej izbie które tego nie robią. Tak jest w moim terenie. Ale nie na tym chce skupić uwagę. Ciekawe co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak! Jest do końca powiedziane i z szeregiem spraw powiązane. A sprytni niech dalej na zeszycie (przesznurowanym i plasteliną oplombowanym) cisną!

Ciekawe, czy podobne wymysły zastosują w przypadku fakturowania/fiskalizacji? Co za pół roku kwitki dodrukują, czy dopiero jak kasę kupią?

Ci sprytni, to chyba z tej pato-grupy, co klepią przeglądy bez dowodów. Tak, przeglądy. Ba badaniami nazwać tego nie idzie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przed kompami zeszyty były. Ci sprytni bez certyfikatów pewnie na tym etapie pozostali. 😉

 

http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19990810917/O/D19990917.pdf

§ 13. 2. Rejestr badań technicznych pojazdów, z zastrzeżeniem ust. 3, stanowi dokument, którego strony powinny być ponumerowane, przesznurowane, a końce sznurka zaklejone nalepką i ostemplowane. Wzór rejestru określa załącznik nr 8 do niniejszego rozporządzenia.

 

Do tej pory 'na brudno' na czymś podobnym jadę. :silent:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Robert66 napisał:

Np. braku certyfikatów.

raczej w 80ab jest "spowodowanego przyczynami niezależnymi od podmiotu" jeżeli stacja zbyt późno wystąpiła o certyfikat to raczej nie podchodzi nawet ten zapis o trzech dniach - co innego gdy przysłany certyfikat nie działa - to tak, lub gdy nie dotarł pomimo zachowania terminów zgłoszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Paprock napisał:

'na brudno'

JEST!!!!! Znalazłem w szufladzie, bez sznurka ale i tak trudno było. Ostatni wpis "na brudno": 2010-01-29.🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.