Skocz do zawartości

Brak ważności certyfikatów.....


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. 

Na naszej SKP skończyły się certyfikaty, wnioski wysłane ale może minąć prawie miesiąc zanim będzie połączenie z Cepikiem. 

Jak długo można pracować w trybie awaryjnym programu? Wiem, że 3 dni ale w 3 dni nic nie załatwimy. 😪

Napisano (edytowane)
Godzinę temu, vwmumins napisał:

Wiem, że 3 dni ale w 3 dni nic nie załatwimy

Pozostaje tylko zamknąć SKP, bo dalsze wykonywanie badań wiąże się z łamaniem prawa.

Godzinę temu, vwmumins napisał:

 

 

Te 3 dni to literalnie tyczą się awarii a wygaśnięcie certyfikatu awarią nie jest.

Edytowane przez danielg539
  • 1 year later...
Napisano

Odświeżę temat. Czy z tym łamaniem prawa to jest tak do końca i literalnie powiedziane że nie. Oczywiście jest zapis ze w razie awarii sprzętu można w trybie awaryjnym 3 dni, ale o ile jestem dobrze zorientowany nie ma zapisu że   stacja nie może pracować jeżeli nie ma łączności z Cepik z innych względów. Np. braku certyfikatów. Przypomnijmy że nie było wskazanej sztywnej daty od kiedy stacje  mają mieć łączność, ta modernizacja była rozciągnięta w czasie ze względów ?No właśnie z jakich względów? Przecież można było zrobić tak że od konkretnej daty wszystkie stacje pracują włączone w sieć. A do dzisiejszego dnia są "sprytne jednostki" zrzeszone w pewnej izbie które tego nie robią. Tak jest w moim terenie. Ale nie na tym chce skupić uwagę. Ciekawe co o tym myślicie?

Napisano

Tak! Jest do końca powiedziane i z szeregiem spraw powiązane. A sprytni niech dalej na zeszycie (przesznurowanym i plasteliną oplombowanym) cisną!

Ciekawe, czy podobne wymysły zastosują w przypadku fakturowania/fiskalizacji? Co za pół roku kwitki dodrukują, czy dopiero jak kasę kupią?

Ci sprytni, to chyba z tej pato-grupy, co klepią przeglądy bez dowodów. Tak, przeglądy. Ba badaniami nazwać tego nie idzie!

Napisano

A jakim cudem OKR na drodze "widzi" OBT w takim pojeździe, jak ono "podbite" w DR i zeszyt z plasteliną i sznurkiem????? Pasjonujące...

Napisano

No przed kompami zeszyty były. Ci sprytni bez certyfikatów pewnie na tym etapie pozostali. 😉

 

http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19990810917/O/D19990917.pdf

§ 13. 2. Rejestr badań technicznych pojazdów, z zastrzeżeniem ust. 3, stanowi dokument, którego strony powinny być ponumerowane, przesznurowane, a końce sznurka zaklejone nalepką i ostemplowane. Wzór rejestru określa załącznik nr 8 do niniejszego rozporządzenia.

 

Do tej pory 'na brudno' na czymś podobnym jadę. :silent:

Napisano
2 godziny temu, Robert66 napisał:

Np. braku certyfikatów.

raczej w 80ab jest "spowodowanego przyczynami niezależnymi od podmiotu" jeżeli stacja zbyt późno wystąpiła o certyfikat to raczej nie podchodzi nawet ten zapis o trzech dniach - co innego gdy przysłany certyfikat nie działa - to tak, lub gdy nie dotarł pomimo zachowania terminów zgłoszenia

Napisano
1 godzinę temu, Paprock napisał:

'na brudno'

JEST!!!!! Znalazłem w szufladzie, bez sznurka ale i tak trudno było. Ostatni wpis "na brudno": 2010-01-29.🤣

  • 1 month later...
Napisano

 Warmińsko-mazurskiego też działa, oby nie zapeszyć ...

Napisano
1 godzinę temu, Mecher napisał:

Warmińsko-mazurskiego

A..., to już nie w pomorskim ? :smile:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.