szym1234 0 Napisano Czwartek o 08:10 Share Napisano Czwartek o 08:10 (edytowane) Witam, na wstępie dodam że okienko WK stwierdziło, że wszystko musi być jak w zagranicznym DR ( nikt ni czyta opisów "dla kraju rejestracji" ) inaczej nie zarejestruje Do rzeczy DE MMC 41 000 kg naciski max/adm. równo 9000 kg pierwsza oś tylna odsunięta od grupy 2-3 (1,310) i mamy jeden rozstaw 1,410 W PL wg mojej wiedzy są określane naciski dla grup osi, grup rozstawów 24/27t , więc w tym przypadku DMC 38 000 naciski max./adm. 9000/8000kg ? Żeby nie przekroczyć mniejszego rozstawu. Słuszne rozumowanie, czy wypada to rozbijać? tylko żeby oprócz tego że słuszne, było to zgodne. Pomijam, że reszta tonażu leci na siodło, to ogranicza ciągnik i zestaw też, więc to DMC i tak nie zostanie osiągnięte, główna sprawa naciski. Z ciekawostek zauważyłem ze ZDR podaje dł. całk, a dopiero TZ dł do DIP ( sworzeń- obrys naczepy ). Tylko w DR PL jest największy jednej osi, co wiadomo jak będzie odczytywane. Edytowane Czwartek o 08:14 przez szym1234 poprawka Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojteczek 22 Napisano Czwartek o 09:06 Share Napisano Czwartek o 09:06 Jeżeli dobrze zrozumiałem to naczepa 3 osiowa i ma różne rozstawy między osiami 1,41m i 1,31m. Zrobił bym naciski 9t na jednej i dwie pozostałe po 8t. Napisz ile osi ma ta naczepa, rozstaw osi i dane z TZ. 26 minut temu, szym1234 napisał: pierwsza oś tylna odsunięta Pierwsza to pierwsza, liczymy od przodu pojazdu, napisz między pierwszą a drugą osią jest x , a między drugą a trzecią y. 45 minut temu, szym1234 napisał: Żeby nie przekroczyć mniejszego rozstawu. Rozstaw osi jest regulowany? Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szym1234 0 Napisano Czwartek o 09:12 Autor Share Napisano Czwartek o 09:12 3 osie x 1,410m y 1,310m, rozstaw stały TZ 40 000 / 41 000 9 000/ 9000 9 000/ 9000 9 000/ 9 000 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paprock 473 Napisano Czwartek o 10:51 Share Napisano Czwartek o 10:51 Tam okołotematyczny problem częściowo powiązany z naciskami był przerabiany: https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/16135-jakie-dmc-naczepy-czy-odstepstwa/&tab=comments#comment-302802, bo tego, to zaiste nie pojmuję: 2 godziny temu, szym1234 napisał: Tylko w DR PL jest największy jednej osi, co wiadomo jak będzie odczytywane. - czyli jak? Tego też nie kapuję: 2 godziny temu, szym1234 napisał: na wstępie dodam że okienko WK stwierdziło, że wszystko musi być jak w zagranicznym DR ( nikt ni czyta opisów "dla kraju rejestracji" ) inaczej nie zarejestruje - jak nikt nie czyta, to w zaświadczeniu wszystko opisać. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szym1234 0 Napisano Czwartek o 10:58 Autor Share Napisano Czwartek o 10:58 Tak, że największy nacisk osi 9000kg, wiec 3 osie po 9T, tak to by wyczytał np. kierowca Bo w sumie czemu nie, skoro nie jest rozpisane jak w ZDR na oś 1,2,3 , a TZ go w tym utwierdza. Tak, tak już wszystko opisałem, z doświadczeniem człowiek nabiera tych nawyków, odnośnie komunikacji z WK. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.