Detektor Napisano 17 Marzec 2021 Share Napisano 17 Marzec 2021 (edytowane) Witam, Jeżeli zdawał ktoś dzisiaj egzamin praktyczny i chciałby się podzielić informacjami na temat pojazdów i pytań byłbym wdzięczny. Edytowane 17 Marzec 2021 przez Detektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 17 Marzec 2021 Share Napisano 17 Marzec 2021 Ciekawe czy patrzyłeś tu nie jest to przecież temat stary, raptem trzy miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw93 Napisano 23 Marzec 2021 Share Napisano 23 Marzec 2021 Witam, Forum mi pomogło więc się odwdzięczę :). Egzamin praktyczny z 02.03.21 Auta które znajdowały się na egzaminie : ciągnik siodłowy Volvo, naczepa cysterna, fiat seicento + gaz + hak, autobus marki Mercedes 2 – osiowy. Moje zadanie/pytanie to : Wykonać sprawdzenie szyb, wyliczyć ile powinno być wyjść awaryjnych oraz sprawdzić urządzeniem przepuszczalność światła w autobusie. Na początku identyfikujemy pojazd oraz wypisujemy zaświadczenie. Jest czas do zidentyfikowania pojazdu i wypisania zaświadczenia ale nie ma żadnych rozporządzeń. Jedynie są tabele dla indeksu nośności, prędkości, tabela dla spalin oraz o ile pamiętam tabela dla skuteczności hamowania. Następnie są pytania. W moim przypadku pytania wyłącznie z tych wyżej wymienionych ale za to bardzo szczegółowo. Szczegółowo omawialiśmy wyjścia awaryjne oraz szyby. Na koniec było sprawdzenie przepuszczalności światła urządzeniem. Egzamin trwał ponad godzinę. Jeśli chodzi o inne zadania osób które pamiętam to : 1) Autobus – sprawdzić wymiary wyjść/wejść, pasy, siedzenia 2) Dodatkowe badanie ADR – omówić ABS (z czego się składa, jak sprawdzamy) 3) Sprawdzenie instalacji w Fiacie Seicento. Pozdrawiam i życzę powodzenia. 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniel98 Napisano 14 Kwiecień 2021 Share Napisano 14 Kwiecień 2021 (edytowane) Ile powinno bys wyjsc awaryjnych trzeba znac na pamiec ? co dokladnie trzeba bylo sprawdzic przy fotelach , pasach ? wymiary drzwi metrówką mierzyłeś ? 😛 Edytowane 14 Kwiecień 2021 przez Jacdiag cytat całego poprzedniego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Kwiecień 2021 Share Napisano 14 Kwiecień 2021 Więcej zacytowałeś niż napisałeś. Regulamin czytałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 14 Kwiecień 2021 Share Napisano 14 Kwiecień 2021 2 minuty temu, Daniel98 napisał: ile powinno bys wyjsc awaryjnych trzeba znac na pamiec ? Raczej tak, to są trzy wartości do zapamiętania. Pamiętanie ich bardzo usprawnia pracę i na egzaminie mniejszy stres. 3 minuty temu, Daniel98 napisał: co dokladnie trzeba bylo sprawdzic przy fotelach , pasach ? Kwestia pytania. Generalnie: mocowanie, stan techniczny, pasy (o ile występują), przejścia, wymiary poduszek, zasłanianie wyjść awaryjnych... Wszystko zależy od struktury pytania, co pytający chce wiedzieć. Zasada jest taka, jak się zna warunki techniczne, to nie trzeba wkuwać pytań tylko skupiać się na odpowiedzi. Odnoszę takie wrażenie, że większość adeptów stara się zapamiętać jak najwięcej pytań i odpowiedzi na nie, niż pochylić się nad litera prawa i zapamiętać pewne dane, daty, itp. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 14 Kwiecień 2021 Share Napisano 14 Kwiecień 2021 W dniu 14.04.2021 o 13:02, Daniel98 napisał: trzeba znac na pamiec ? – Co powinien wiedzieć student? * – Wszystko co w książce ! – Co powinien wiedzieć asystent? – Prawie to wszystko, co student. – A adiunkt? – W jakiej książce jest to, co powinien wiedzieć student. – Docent? – Gdzie jest ta książka. – A co powinien wiedzieć profesor? – Gdzie jest docent… * = kandydat na diagnostę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardianek Napisano 15 Maj 2021 Share Napisano 15 Maj 2021 W dniu 23.03.2021 o 12:09, Dejw93 napisał: Następnie są pytania. W moim przypadku pytania wyłącznie z tych wyżej wymienionych ale za to bardzo szczegółowo. Szczegółowo omawialiśmy wyjścia awaryjne oraz szyby. Na koniec było sprawdzenie przepuszczalności światła urządzeniem. Egzamin trwał ponad godzinę. Szczegółowe omawianie wyjść awaryjnych. Powiesz coś więcej? Trzeba było znać jakieś wymiary? Szyby to kwestia ocechowania czy coś więcej? Najpierw zaświadczenie przy założeniu, że wszystko jest dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.