mirek.g Napisano 7 Styczeń 2022 Napisano 7 Styczeń 2022 Od kilku dni mam problem,rano pojawia się komunikat brak połączenia serwerem licencji. Sprawdz połączenie internetowe. Internet chodzi normalnie. Po kilku włączeniach zaskakuje, dziś około 1 godziny walczyłem. Może ktoś coś. Cytuj
Mecher Napisano 7 Styczeń 2022 Napisano 7 Styczeń 2022 (edytowane) Dziś też miałem taki komunikat. Nie odbierali telefonów, więc pewnie wina po ich stronie była i próbowali temu zaradzić. I skoro "samo się" poprawiło, to też o tym czymś świadczy. Przypomnij się w poniedziałek przez PW dam ci numer do człowieka z Dekry, do którego ja zawsze dzwonię. Choć dziś tez nie odbierał jak i wszystkie inne numery, które mam do nich. 2 godziny temu, mirek.g napisał: brak połączenia serwerem licencji Czasem jest to oznaka braku aktualizacji programu. Coś na zasadzie "korespondencja wysłana ale nie doszła" Edytowane 7 Styczeń 2022 przez Mecher Cytuj
Jacdiag Napisano 7 Styczeń 2022 Napisano 7 Styczeń 2022 2 godziny temu, Mecher napisał: Choć dziś tez nie odbierał jak i wszystkie inne numery, które mam do nich. Może mieli dzień wolny za 1 stycznia, tak jak u mnie Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
Mecher Napisano 7 Styczeń 2022 Napisano 7 Styczeń 2022 Ja w przeciwieństwie do kolegi @mirek.g, nie resetowałem programu, próbowałem się dodzwonić, aż zwróciłem uwagę, że zadziałało. Choć aktualizacje pobrało trzy godziny póżniej, kiedy zmiennik przez pomyłkę zresetował kompa. 53 minuty temu, Jacdiag napisał: Może mieli dzień wolny za 1 stycznia Uważam to za mało prawdopodobne (choć nie niemożliwe, bo jakiś informatyk dyżur musiał mieć), program sam by się nie naprawił, a ja w tym czasie nic z nim nie robiłem. Cytuj
GRP70 Napisano 15 Styczeń 2022 Napisano 15 Styczeń 2022 Witam kolegów. Czy dziś też macie problemy z Dekrą? Cytuj
Mecher Napisano 15 Styczeń 2022 Napisano 15 Styczeń 2022 Zresetuj komputer i zatrybi, jeśli pokazuje "brak połączenia z silnikami...." i "sprawdż połączenie z internetem" Chyba, że masz problem z wysłaniem badania do CEPIK ? Teraz doczytałem w "komunikacji Dekry", że mają awarie jakiś zintegrowanych systemów i trwają prace naprawcze Nie mniej u mnie od jakiegoś czasu juz działa, przynajmniej na razie Cytuj
GRP70 Napisano 15 Styczeń 2022 Napisano 15 Styczeń 2022 Tu reset nie pomaga - to wina dostawcy netu dle Dekry. Na szczęście pare minut po 9 ruszyło. Cytuj
Mecher Napisano 15 Styczeń 2022 Napisano 15 Styczeń 2022 U mnie po restarcie ruszyło, choć nie chciało wysyłać badań do CEPIK Cytuj
Michu81 Napisano 17 Styczeń 2022 Napisano 17 Styczeń 2022 W zeszłym tygodniu codziennie wyskakiwał mi ten komunikat. jutro wracam do pracy to zobaczę czy coś się zmieniło. Cytuj
MCH82 Napisano 14 Luty 2022 Napisano 14 Luty 2022 Witam Panowie czy macie znowu problem z Dekra bo to już robi się wk.......ce? Cytuj
GRP70 Napisano 14 Luty 2022 Napisano 14 Luty 2022 Kilka minut po 8 ruszyło - to wina dostawcy netu dla Dekry. Cytuj
MCH82 Napisano 14 Luty 2022 Napisano 14 Luty 2022 Dzięki To nie wina dostawcy netu tylko serwer im się wyłącza w warszawie w Dekrze z tego co wiem. Cytuj
Mecher Napisano 14 Luty 2022 Napisano 14 Luty 2022 Godzinę temu, MCH82 napisał: bo to już robi się wk.......ce? Owszem jest wku.......e Trzeba będzie po 8.00 program odpalać Cytuj
Norbert Jezierski Napisano 2 Marzec 2022 Napisano 2 Marzec 2022 @mirek.g@Mecher@GRP70@Michu81@MCH82 Panowie - dla pełnej jasności sprawy - przyjmiemy każdego z Was z otwartymi rękami, niezależnie od softu na którym pracujecie Możliwe przeniesienie danych z Waszego obecnego oprogramowania. Macie dwie możliwości: - pierwsze pół roku całkowicie za free (płacicie tylko za towary, jakie Wam wyślemy, nie zaś za licencję jako taką; wysyłka wiadomości SMS też jest oczywiście płatna) - po upływie 6 miesięcy kolejne licencje są już płatne w regularnych cenach; - druga możliwość - pierwszych 12 miesięcy jest płatne z 50% rabatem od cen regularnych. Możemy też - celem należytego przetestowania możliwości naszego programu - udostępnić Wam link do wersji demo, zainstalowanej na naszych serwerach. Kolejna możliwość - to zainstalowanie wersji pełnej, ze wszystkimi możliwościami programu, z danymi przeniesionymi z Waszego dotychczasowego programu ... Żadna z powyższych dwóch opcji nie rodzi jakichkolwiek zobowiązań. Cytuj Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)] Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto. Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]
mirek.g Napisano 2 Marzec 2022 Autor Napisano 2 Marzec 2022 Dzięki za ofertę ale będziemy walczyć na naszym.Jestem już stary i sam wiesz jak to jest uczyć się czegoś nowego. Pozdrawiam Cytuj
Mecher Napisano 2 Marzec 2022 Napisano 2 Marzec 2022 Jeśli góra będzie wykazywać jakieś zainteresowanie w temacie oprogramowania, to będzie można spróbować, lub będzie nowy pracodawca. Oczywiście wszystko zależne od faktu, co wcześniej nastąpi. Dzięki za propozycję, będę pamiętał. Cytuj
GRP70 Napisano 2 Marzec 2022 Napisano 2 Marzec 2022 Dzięki za ofertę. Przekazana wyżej, wstępnie brak chęci do zmian, ale szef ma spokojnie przemyśleć propozycję. Cytuj
Norbert Jezierski Napisano 2 Marzec 2022 Napisano 2 Marzec 2022 Nie spodziewałem się i nie spodziewam wysypu deklaracji z Waszej strony - ja to wszystko świetnie rozumiem ... Wystarczy mi, że będziecie pamiętać. DZIĘKUJĘ 1 Cytuj Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)] Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto. Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]
Michu81 Napisano 2 Marzec 2022 Napisano 2 Marzec 2022 Ja już mam wersję testową na swoim komputerze najprawdopodobniej od kwietnia przechodzimy na NORCOMA Cytuj
mirek.g Napisano 19 Marzec 2022 Autor Napisano 19 Marzec 2022 Ponawiam pytanie. Od kilku dni mam problem,rano pojawia się komunikat brak połączenia serwerem licencji. Sprawdz połączenie internetowe. Internet chodzi normalnie. Po kilku włączeniach zaskakuje, dziś około 1 godziny walczyłem. Może ktoś coś. Pytanie oczywiście do kolegów pracujących na Dekra Ps. Podobno problem jest po ich stronie i nie wiem czy coś z tym robią. Cytuj
Mecher Napisano 19 Marzec 2022 Napisano 19 Marzec 2022 3 godziny temu, mirek.g napisał: Od kilku dni mam problem W tym czasie nie miałem problemów. Zadzwonić pewnie zdalnie rozwiążą problem, bo przyczyną wydaje się być brak pobrania aktualizacji programu. Tak kiedyś miałem. Cytuj
mirek.g Napisano 2 Czerwiec 2022 Autor Napisano 2 Czerwiec 2022 Do kolegów pracujących na programie Dekra, co jaki czas aktualizujecie w słownikach marka,model, typ? Cytuj
bisko_04519 Napisano 8 Czerwiec 2022 Napisano 8 Czerwiec 2022 Czy jest ktoś kto pracował lub pracuje bądź miał doczynienia programem Dekra i Patronat? Na którym pracuje się lepiej? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.