uzytkownik2 Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 (edytowane) Witam, od rana nie mogę się połączyć z cepikiem, żeby zacząć pracę. AnyConnect was not able to establish a connection to the specified gateway.Please try coonecting again. Oczywiście od wczoraj od zamknięcia pracy niczego nie dotykałem. Jakas awaria w cepik lub w ministerstwie wygasł jakiś certyfikat? @@@@@@ Ok, przeczytałem wtorkowe info. Usunął bym post, ale nie mam takiej możliwości. Edytowane 28 Październik 2022 przez uzytkownik2 Cytuj
nesiasps Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 To co trzeba z tym zrobić żeby działało? Na nowo pobrać certyfikat? Cytuj
grzegorz70 Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 1 minutę temu, nesiasps napisał: Na nowo pobrać certyfikat? Tak. Cytuj
jarekd22 Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 U mnie po zainstalowaniu certyfikatów dalej nie działa Cytuj
Paprock Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 No przecież jest info od dostawców oprogramowania! Od wczoraj jest rozpisana sytuacja i zawarte wskazówki postępowania. Cytuj
nesiasps Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 1. Pobrać plik Cert_infrastruktura_2022 (dostępny do pobrania od godz. 07:00 dn. 28.10.2022 ze strony cepik.gov.pl > Aktualności > Niedostępność połączenia VPN), Tam nic nie ma Cytuj
nesiasps Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 3 minuty temu, Paprock napisał: No przecież jest info od dostawców oprogramowania nic nie widziałem Cytuj
jarekd22 Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 Jeżeli wchodzę na stronę przez chroma to też nie mam, ale w przeglądarce microsoftu jest Cytuj
grzegorz70 Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 Ja, postąpiłem zgodnie z zaleceniami producenta oprogramowania (SKP PRO) i wszystko działa poprawnie. Informatykiem nie jestem, ale dałem radę. Cytuj
Paprock Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 3 minuty temu, nesiasps napisał: nic nie widziałem Wkleiłem wyżej. Cytuj
uzytkownik2 Napisano 28 Październik 2022 Autor Napisano 28 Październik 2022 http://www.cepik.gov.pl/documents/76251/76592/Cert_infrastruktura_2022/a6152ba9-7395-4f23-ab19-9e53069c089a ok ogarnalem temat. pobieramy 3 pliki z linku powyzej. wypakowujemy. uruchamiamy kazdy plik , w pierwszym oknie wybieramy komputer lokalny, potem ok--> ok--->> ok. wyswietli sie info, ze certyfikat zainstalowany. i tak dla kazdego z 3 plików. 3 Cytuj
yogi1984 Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 U mnie po zainstalowaniu 3 plików nie działało. Po zainstalowaniu tylko pierwszego śmiga aż miło:) Cytuj
IVVO Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 https://sd.coi.gov.pl/Instalatory/VPN/ wgrać dwa Cytuj
thefilinek Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 Pobrałem plik ze strony http://www.cepik.gov.pl zainstalowałem 3 certyfikaty zgodnie z instrukcją i działa bez problemu. Cytuj
jarek1 Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 Wszystko po wgraniu śmiga jest ok. Cytuj
IVVO Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 Widzę iż to loteria - na naszych stacjach 50% na dwóch a reszta na trzech 😎 a u innych na jednym. Osobiście jadę na 2 Cytuj
emace Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 U mnie też zadziałało ale info dali z wyprzedzeniem Cytuj
mirek_handlarz Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 U nas antywirus skutecznie utrudniał samo pobranie, a później wypakowanie certyfikatów - warto wyłączyć na czas aktualizacji certyfikatów. Cytuj
kosma Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 A mnie Norcom zdalnie wszystko zaktualizował i zero stresu 🙂. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.