Solaris Napisano 12 Grudzień 2022 Napisano 12 Grudzień 2022 (edytowane) Pomiar masy na rolkach sprawi że sporo stacji będzie miało problem bo ich rolki nie mają tej funkcji. Najlepiej i najbardziej sprawiedliwie by było aby do wskaźnika skuteczności hamowania brać masę własną plus 75 kg kierowcy czyli masę pojazdu gotowego do jazdy bo tylko diagnosta siedzi w środku. Masę własną można brać z dowodu czy z CEP. Wtedy spokojnie w większości przypadków wyszedł by wskaźnik skuteczności pozytywnie bez podłączania mierników na co już pozwalają przepisy. Edytowane 12 Grudzień 2022 przez Solaris Cytuj
mirek_handlarz Napisano 12 Grudzień 2022 Napisano 12 Grudzień 2022 Ale nowsze konstrukcję masę "pobierają" z testera amortyzatorów, tu nie ma chyba problemu, nie trzeba jakiś super drogich rolek. Cytuj
Paprock Napisano 13 Grudzień 2022 Napisano 13 Grudzień 2022 16 godzin temu, bertone122 napisał: Komentarz pisała właścicielka pojazdu, która nie była osobiście na BT tylko wysłała swojego zaprzyjaźnionego Ja wiem, że to może być dolewanie oliwy do ognia ale ktoś to przecież moderuje i takim osobom powinien dobitnie podziękować, że żaby i ryby oraz osoby postronne głosu nie mają, że opinia została napisana na podstawie plotek osób trzecich, że to nasz diagnosta ma uprawnienie ku temu by działać bezstronnie w ocenach pojazdów. W przypadkach szkalowania firmy będziemy wstępować na drogi prawne! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.