Skocz do zawartości

Co byście zmienili w przepisach aby ułatwić życie


Jaromior

Rekomendowane odpowiedzi

Pomiar masy na rolkach sprawi że sporo stacji będzie miało problem bo ich rolki nie mają tej funkcji. Najlepiej i najbardziej sprawiedliwie by było aby do wskaźnika skuteczności hamowania brać masę własną plus 75 kg kierowcy czyli masę pojazdu gotowego do jazdy bo tylko diagnosta siedzi w środku. Masę własną można brać z dowodu czy z CEP. Wtedy spokojnie w większości przypadków wyszedł by wskaźnik skuteczności pozytywnie bez podłączania mierników na co już pozwalają przepisy.

Edytowane przez Solaris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, bertone122 napisał:

Komentarz pisała właścicielka pojazdu, która nie była osobiście na BT tylko wysłała swojego zaprzyjaźnionego

Ja wiem, że to może być dolewanie oliwy do ognia ale ktoś to przecież moderuje i takim osobom powinien dobitnie podziękować, że żaby i ryby oraz osoby postronne głosu nie mają, że opinia została napisana na podstawie plotek osób trzecich, że to nasz diagnosta ma uprawnienie ku temu by działać bezstronnie w ocenach pojazdów. W przypadkach szkalowania firmy będziemy wstępować na drogi prawne!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.