Solaris Napisano 12 Grudzień 2022 Share Napisano 12 Grudzień 2022 (edytowane) Pomiar masy na rolkach sprawi że sporo stacji będzie miało problem bo ich rolki nie mają tej funkcji. Najlepiej i najbardziej sprawiedliwie by było aby do wskaźnika skuteczności hamowania brać masę własną plus 75 kg kierowcy czyli masę pojazdu gotowego do jazdy bo tylko diagnosta siedzi w środku. Masę własną można brać z dowodu czy z CEP. Wtedy spokojnie w większości przypadków wyszedł by wskaźnik skuteczności pozytywnie bez podłączania mierników na co już pozwalają przepisy. Edytowane 12 Grudzień 2022 przez Solaris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 12 Grudzień 2022 Share Napisano 12 Grudzień 2022 Ale nowsze konstrukcję masę "pobierają" z testera amortyzatorów, tu nie ma chyba problemu, nie trzeba jakiś super drogich rolek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 13 Grudzień 2022 Share Napisano 13 Grudzień 2022 16 godzin temu, bertone122 napisał: Komentarz pisała właścicielka pojazdu, która nie była osobiście na BT tylko wysłała swojego zaprzyjaźnionego Ja wiem, że to może być dolewanie oliwy do ognia ale ktoś to przecież moderuje i takim osobom powinien dobitnie podziękować, że żaby i ryby oraz osoby postronne głosu nie mają, że opinia została napisana na podstawie plotek osób trzecich, że to nasz diagnosta ma uprawnienie ku temu by działać bezstronnie w ocenach pojazdów. W przypadkach szkalowania firmy będziemy wstępować na drogi prawne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.