Skocz do zawartości

Data nastepnego badania


Krzysztof
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Jaką wyznaczacie date wazności badania jezeli auto zostalo dopuszczone do ruchu na 14 dni , klient wraca z usunietymi usterkami i wpisujecie w dowód date pokrywajaca sie z dniem w ktorym dniu sie zglosil po raz pierwszy na stacje czy te druga po usunieciu usterki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja uwazam ze moze jezeli usterki nie zagrazaja bezpieczenstwu uzytkownikow auta i innych na drodze .

dostaje 14 dni na usuniecie tych usterek .wydaje mi sie ze to jest poprawne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie zagrażają bezpośrednio bezpieczeństwu i środowisku to dostaje negat bez zatrzymania dowodu i 14dni na usuniecie usterek, i zależy co ma nie tak można przecież mu ograniczenia napisać na zaświadczeniu.

Inaczej dowod zatrzymany, trzy dni do wydz.komun. i koniec, a 14dni na badanie poprawkowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie mam 2254 ! Jak możesz to daj PW ! Cały 227 i mam tylko 2250 ! Może ja coś przeoczyłem

 

[ Dodano: 22 Czerwiec 2005, 11:36 am ]

Jeśli chodzi o 227 poz 2250 par 12 pk4, to dla mnie mogą być światelka i takie drobnostki ! Tylko jak to się ma do art 66. Spelnia albo nie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje pomyliłem pozycje (z pamięci napisałem) chodziło mi o poz.2250 (bo 2254 dotyczyła CEPiKu ale już nie obowiązuje) SORKA za błąd... .

 

Jak to się ma do dopuszczenia pojazdu, tak jak piszesz dotyczyć to może jakiś drobnostek... .

samochód wg mnie dostaje negatyw, ale z dowodem to teraz już sam nie wiem, pogłubiłem się...

par12 pkt 3 mówi że jak usterki zagrażają bezpieczeństwu bezpośrednio to dowód zatrzymany (dot. ust.2 pkt.2), ale przy ust.2 pkt.1 przy braku bezpośredniego zagrożenia nic nie pisze o zatrzymaniu dowodu... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz klientowi, że mu zatrzymujesz dowód. Tylko najpierw załóż kamizelkę kuloodporną, taktyczny hełm bojowy i ubezpiecz się na 200 tyś euro ... chociaż żona będzie miała kasę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że paragrafy w tym przypadku sa w miarę jasne pozostaje kwestia definicji zagrożenie bezpośrednie i niebezpośrednie pomijając oczywiste przypadki

 

[ Dodano: 22-06-2005, 18:40 ]

PSUJ trafiłeś w samo sedno

 

[ Dodano: 22-06-2005, 19:29 ]

A tak przy okazji.Jeśli klient przyjechał na badanie po trzech latach i przekroczył termin np o tydzień lub dwa dajecie na rok czy na na dwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przekroczy termin badania to nie ma to wpływu na termin następnego badania ,od dnia badania wpisujesz następny np. na dwa lata [ 3 lata 2 lata 1 rok ] nie ma terminu 14 dni i ograniczeń wpisywanych do zaswiadczenia odnosnie usterek , jeżeli usterki bezpośrednio nie zagrażaja BRD i środowisku to piszesz negat na stronie 2 wypisujesz te usterki i na tym koniec, a klient ma 14 dni zeby do SKP sie zgłosił bo po tym terminie występuje ponowna opłata i robisz badanie od nowa [ jak by był pierwszy raz] jeżeli nie zgodny jest nr S lub N to zatrzymujesz dowód , na str 2 piszesz o co chodzi z tym nr, i wtedy mozesz napisać takie zdanie - po dokonaniu korekty nr nadwozia [ silnika ] pojazd będzie spełniał wymagania AR 66 termin nastepnego badania do np. 2006.06.23 - i wtedy możesz napisać - zezwalam na uzywanie pojazdu do ..7 dni, jak są usterki bezposrednio zagrazające BRD i środowisko to dowód zatrzymujesz wpisujesz co jest i do Wydziału w ciągu 3 dni, bez żadnych ograniczeń [ prędkości czy ładunku itp ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Dziwi mnie że aż tylu z was wzieło udział w tak teoretycznej sprawie z reguły ,jak jest auto niesprawne to wypad na warsztat, a nie bawienie się w zabieranie dowodu wysyłka itd.nie mówiąc że się narażamy klientowi a na pewno na drugi rok możemy o nim zapomnieć bo już do nas napewno nie przyjedze.Pozdr. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
jak przekroczy termin badania to nie ma to wpływu na termin następnego badania ,od dnia badania wpisujesz następny np. na dwa lata [ 3 lata 2 lata 1 rok ] nie ma terminu 14 dni i ograniczeń wpisywanych do zaswiadczenia odnosnie usterek , jeżeli usterki bezpośrednio nie zagrażaja BRD i środowisku to piszesz negat na stronie 2 wypisujesz te usterki i na tym koniec, a klient ma 14 dni zeby do SKP sie zgłosił bo po tym terminie występuje ponowna opłata i robisz badanie od nowa [ jak by był pierwszy raz] jeżeli nie zgodny jest nr S lub N to zatrzymujesz dowód , na str 2 piszesz o co chodzi z tym nr, i wtedy mozesz napisać takie zdanie - po dokonaniu korekty nr nadwozia [ silnika ] pojazd będzie spełniał wymagania AR 66 termin nastepnego badania do np. 2006.06.23 - i wtedy możesz napisać - zezwalam na uzywanie pojazdu do ..7 dni, jak są usterki bezposrednio zagrazające BRD i środowisko to dowód zatrzymujesz wpisujesz co jest i do Wydziału w ciągu 3 dni, bez żadnych ograniczeń [ prędkości czy ładunku itp ]

 

O ile pamiętam przekroczenie terminu badania w przypadku samochodu który przyjechał na pierwszy przegląd po trzech latach skutkuje tym że nalezy mu się nie dwuletni przgląd tylko roczny.(teoretycznie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daje dwa lata od daty badania.

"Okresowe badanie techniczne samochodu osobowego, samochodu ciearowego o dopuszczalnej masie

całkowitej nieprzekraczajacej 3,5 t, motocykla lub przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczajacej 3,5 t

przeprowadza sie przed upływem 3 lat od dnia pierwszej rejestracji, nastepnie przed upływem 2 lat od dnia przeprowadzenia

badania, a potem corocznie."

analogicznie jak klient przyjedzie po upływie roku(przekroczył termin o 1 miesiąc) dajesz mu na rok od daty badania ,ale nie dłużej niż 6 lat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przykro mi, ale u mnie jest 3 i 2 a wyjściem jest data pierwszej rejestracji. Nie róbmy paradoksów bo jak zapomni 10 lat to też mu dasz na 2 lata ? Nie szukajcie dziury w całym. Dla aut z zagranicy też tak podchodzisz ? To moim zdaniem jesteś w błędzie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.