Dawid_J Napisano 29 Grudzień 2023 Share Napisano 29 Grudzień 2023 11 minut temu, swierzak napisał: Masa własna na pół plus 75 kg nie więcej niż 750 kg bynajmniej tak mnie uczono Z tym to uważaj bo to się często nie zgadza . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LimonQ Napisano 29 Grudzień 2023 Share Napisano 29 Grudzień 2023 (edytowane) 2 godziny temu, swierzak napisał: Masa własna na pół plus 75 kg nie więcej niż 750 kg bynajmniej tak mnie uczono A z czego to wynika? Jakiś przepis? Skąd "nauczyciel" pozyskał taką wiedze? Edytowane 29 Grudzień 2023 przez LimonQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierzak Napisano 29 Grudzień 2023 Share Napisano 29 Grudzień 2023 12 minut temu, LimonQ napisał: A z czego to wynika? Jakiś przepis? Skąd "nauczyciel" Na kursie tak mnie uczono a i w książce też jest ,we wtorek fotkę wstawię, przyczepka bez hamulca to raczej nie problem gorzej z hamulcem w Amerykanach nie ma zespołu pojazdow 2 godziny temu, Dawid_J napisał: uważaj bo to się często nie zgadza . Zauważyłem że z niemieckimi brifami się nie zgadza tam wiecznie 750 kg ale to jest Polska Niechce się tu wymadrzac bo świeży jestem ale tak mnie uczono i tego będę się trzymal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LimonQ Napisano 29 Grudzień 2023 Share Napisano 29 Grudzień 2023 Czy na tym kursie i w książce producenci pojazdów ustosunkowali się do tego rodzaju "wymysłów"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierzak Napisano 29 Grudzień 2023 Share Napisano 29 Grudzień 2023 14 minut temu, LimonQ napisał: na tym kursie i w książce producenci pojazdów ustosunkowali się do tego rodzaju "wymysłów"? Niewiem czy to wymysły czy jedyna słuszna metoda na większości stacji taką praktykę się stosuje i odziwo działa a nawet na egzaminie w TDT też znalazło zastosowanie ale nie będę się tu sprzeczal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LimonQ Napisano 29 Grudzień 2023 Share Napisano 29 Grudzień 2023 Działa bo u nas w kraju jest totalna amatorka jesli chodzi o rejestracje pojazdów sprowadzonych. W ilu % dane homologacyjne z zagranicznych dowodów rejestracyjnych są przepisywane do Polskich? W ilu % procentach masa własna pojazdu jest dobrze wpisywana? Gwarantuje Ci że w 80% dane które są ustalane (stricte dotyczy to pojazdów z Francji lub Belgii czy Włoch odnośnie mas przyczep są żle określane. Gdyby urzędnicy w PL przy rejestracji korzystali z katalogu ITS gdzie znajdują się dane homologacyjne (a jeśli nie to mogą zamówić pozycje do katalogu) to w wiekszosci przypadkach wydane zaświadczenia byłby do korekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierzak Napisano 29 Grudzień 2023 Share Napisano 29 Grudzień 2023 Tutaj się akurat zgodzę jest była i będzie amatorka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Grudzień 2023 Share Napisano 29 Grudzień 2023 Godzinę temu, LimonQ napisał: Czy na tym kursie i w książce producenci pojazdów ustosunkowali się do tego rodzaju "wymysłów"? A warunki techniczne to mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LimonQ Napisano 29 Grudzień 2023 Share Napisano 29 Grudzień 2023 53 minuty temu, Paprock napisał: A warunki techniczne to mało? Który przepis o tym mowi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 29 Grudzień 2023 Share Napisano 29 Grudzień 2023 Np. podany tam https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/18101-ustalenie-o2-z-danych-dostępnych/#comment-336061 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierzak Napisano 29 Grudzień 2023 Share Napisano 29 Grudzień 2023 Czyli już nie trzeba koledze nic udowadniać w Polsce mamy takie przepisy i po temacie. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi