Skocz do zawartości

Brak O1, O2, F3 w dowodzie rejestracyjnym


michaaz

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, swierzak napisał:

Masa własna na pół plus 75 kg nie więcej niż 750 kg bynajmniej tak mnie uczono

Z tym to uważaj bo to się często nie zgadza . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, swierzak napisał:

Masa własna na pół plus 75 kg nie więcej niż 750 kg bynajmniej tak mnie uczono

A z czego to wynika? Jakiś przepis? Skąd "nauczyciel" pozyskał taką wiedze?

Edytowane przez LimonQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, LimonQ napisał:

A z czego to wynika? Jakiś przepis? Skąd "nauczyciel" 

Na kursie tak mnie uczono a i w książce też jest ,we wtorek fotkę wstawię, przyczepka bez hamulca to raczej nie problem gorzej z hamulcem w Amerykanach nie ma zespołu pojazdow

2 godziny temu, Dawid_J napisał:

 uważaj bo to się często nie zgadza . 

Zauważyłem że z niemieckimi brifami się nie zgadza tam wiecznie 750 kg ale to jest  Polska 

Niechce się tu wymadrzac bo świeży jestem ale tak mnie uczono i tego będę się trzymal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, LimonQ napisał:

 na tym kursie i w książce producenci pojazdów ustosunkowali się do tego rodzaju "wymysłów"?

Niewiem czy to wymysły czy jedyna słuszna metoda na większości stacji taką praktykę się stosuje i odziwo działa a nawet na egzaminie w TDT też znalazło zastosowanie  ale nie będę się tu sprzeczal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa bo u nas w kraju jest totalna amatorka jesli chodzi o rejestracje pojazdów sprowadzonych. W ilu % dane homologacyjne z zagranicznych dowodów rejestracyjnych są przepisywane do Polskich? W ilu % procentach masa własna pojazdu jest dobrze wpisywana? Gwarantuje Ci że w 80% dane które są ustalane (stricte dotyczy to pojazdów z Francji lub Belgii czy Włoch odnośnie mas przyczep są żle określane.

Gdyby urzędnicy w PL przy rejestracji korzystali z katalogu ITS gdzie znajdują się dane homologacyjne (a jeśli nie to mogą zamówić pozycje do katalogu) to w wiekszosci przypadkach wydane zaświadczenia byłby do korekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, LimonQ napisał:

Czy na tym kursie i w książce producenci pojazdów ustosunkowali się do tego rodzaju "wymysłów"?

A warunki techniczne to mało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • IVVO locked this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.