Bartek24 Napisano 16 Luty Napisano 16 Luty Witam. Pojazd samochodowy inny. We francuskim DR G: 364 kg, F.1 i f.2 - 539 kg, F.3 - 689 kg. W homologacji puste miejsca w pozycjach mas przyczep. Czy w takim wypadku wpisujemy O.1 i O2 - 150 kg?? Zgodnie z warunkami technicznymi masa przyczepy nie może być większa, niż producent określił lub 50% masy pojazdu nieobciążonego. Pytam, bo jeszcze dla quada nie spotkałem w poz F. 3, żeby była wartość określona. Cytuj
Logen Napisano 16 Luty Napisano 16 Luty A w homologacji masz podane F3 - 689 kg i brak przyczep ?? Czy w homologacji nie ma podanej wartości F3 ?? Może to nie jest do końca ta homologacja, może inna końcówka (rozszerzenie)... Cytuj
Bartek24 Napisano 16 Luty Autor Napisano 16 Luty 48 minut temu, Logen napisał: masz podane F3 - 689 kg i brak przyczep W homologacji w pozycjach masy zespołu pojazdów i mas przyczep są puste pola. Dodam, że nie jest to homologacja od klienta tylko z programu ITS. Nie wiem, czy ma to jakieś znaczenie. Numer homologacji jest dokłądnie taki sam. Cytuj
Logen Napisano 16 Luty Napisano 16 Luty Czasami pod jednym numerem homologacji są pojazdy o trochę innych parametrach ważny też jest typ wariant i wersja. Jeżeli tam brakuje F3 a w dowodzie francuskim to F3 jest podane to śmiem twierdzić, ze nie jest to dokładnie ta sama homologacja Cytuj
Bartek24 Napisano 16 Luty Autor Napisano 16 Luty 10 minut temu, Logen napisał: śmiem twierdzić Czyli opieramy się na francuskim DR i wpisujemy F.3- 689kg oraz O1 i O2 - 150 kg. Cytuj
Logen Napisano 16 Luty Napisano 16 Luty No zapewne tak będzie lepiej. W Francuskim dowodzie rejestracyjnym w pozycji D2 masz wpisane typ/wariant/wersja pisane jednym ciągiem bez przerwy (typwariantwersja). Musisz sobie to odpowiednio rozdzielić i będziesz wiedział czy to co znalazłeś w its homologacje jest tym samym. Cytuj
Bartek24 Napisano 16 Luty Autor Napisano 16 Luty 1 minutę temu, Logen napisał: D2 masz wpisane typ/wariant/wersja pisane jednym ciągiem Dokładnie i w homologacji jest to samo pod pozycjami typ/wariant/wersja. Ale w sumie tego nie muszę mieć na badaniu, a skoro w DR jest pozycja F.3 wpisana, to w DIPie też pasowało by wpisać, bo w WK będzie problem. 1 Cytuj
cezary Napisano 16 Luty Napisano 16 Luty 1 godzinę temu, Bartek24 napisał: O1 i O2 - 150 kg Może i tak, ale pamiętać, że pod tymi pozycjami wpisuje się maksymalne masy przyczep, które są ustalone przez producenta pojazdu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.