Skocz do zawartości

Vito 5-os brak wpisu 2007/46 w rubryce K dowodu, a przegroda/kratka


adziad

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów

Potrzebuję zasięgnąć rady specjalistów. Od niedawna jestem posiadaczem Vito w639 wyprodukowanego w Niemczech w 2014r i sprowadzonego do Polski przez pierwszego właściciela w 2015r. Auto w dowodzie ma wbite "samochód ciężarowy" rubryka "K" jest pusta. Samochód jest oryginalnie, fabrycznie 5 miejscowy , bez przegrody między przedziałem osobowym, a ciężarowym. Posiada natomiast fabryczne mocowania do zabezpieczenia bagażu. Na tabliczce znamionowej jest informacja, że został wyprodukowany według  e1*2007/46*0459. Załączam wszystkie informacje w formie zdjęć.

 

Pytanie, czy jeżeli nie mam uzupełnionej w dowodzie sekcji K o wpis 2007/46 to czy mogę normalnie używać auta, czy coś powinienem z tym zrobić, czy mój tok rozumowania że brak kratki jest w tym przypadku czymś normalnym jest słuszny?

Jestem laikiem w tym temacie i potrzebuję się upewnić, że wszystko jest ok, że nie muszę mieć przegrody/kratki za drugim rzędem siedzeń.

Zdjęcie WhatsApp 2024-03-01 o 09.27.26_8420f6ff.jpg

Przechwytywanie.JPG

Zdjęcie WhatsApp 2024-03-01 o 09.27.25_3a1c525a.jpg

Zdjęcie WhatsApp 2024-03-01 o 09.27.26_270be575.jpg

Zdjęcie WhatsApp 2024-03-01 o 09.27.26_2e1fe073.jpg

Zdjęcie WhatsApp 2024-03-01 o 09.27.26_30d185b3.jpg

Zdjęcie WhatsApp 2024-03-01 o 09.27.26_f54fa8b5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, adziad napisał:

estem laikiem w tym temacie i potrzebuję się upewnić, że wszystko jest ok, że nie muszę mieć przegrody/kratki za drugim rzędem siedzeń.

Wszystko jest ok ;) punkty mocowania zastępują przegrodę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)