emkg Napisano 6 Marzec Share Napisano 6 Marzec Witam serdecznie, przychodzę z problemem : posiadam dość rzadki okaz - Lublin 3 z benzyną Holden 2,2. Problem nazywa się "diagnostyka silnika". Nie mogę znaleźć warsztatu - stacji - posiadający wymieniony przyrząd - a jest to o ile wiem, raczej jeden z niewielu - o ile nie jedyny, którym można diagnozować i obsługiwać ecu w tym samochodzie. Kłopot jest z jałowym biegiem - po wymianie serwomotoru i czujnika przepustnicy trzeba zrobić adaptację - np takim przyrządem. Jeżeli ktoś z Was posiada AMX550 - a jest z Warszawy lub bliskiej okolicy - np Sulejówek to proszę o namiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nesiasps Napisano 7 Marzec Share Napisano 7 Marzec (edytowane) Raczej zwierasz pin 6ty gniazda diagnostycznego do masy i czytasz kod błędu z błysków lampki albo zapodasz takie coś jak to i będzie jeszcze prościej - podjedź do jakiegoś elektromechanika i tyle Edytowane 7 Marzec przez nesiasps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emkg Napisano 7 Marzec Autor Share Napisano 7 Marzec owszem, ale mam 4 piny a z drugiej strony jak z kody błysków ustawić jałowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.