emkg Napisano 6 Marzec 2024 Napisano 6 Marzec 2024 Witam serdecznie, przychodzę z problemem : posiadam dość rzadki okaz - Lublin 3 z benzyną Holden 2,2. Problem nazywa się "diagnostyka silnika". Nie mogę znaleźć warsztatu - stacji - posiadający wymieniony przyrząd - a jest to o ile wiem, raczej jeden z niewielu - o ile nie jedyny, którym można diagnozować i obsługiwać ecu w tym samochodzie. Kłopot jest z jałowym biegiem - po wymianie serwomotoru i czujnika przepustnicy trzeba zrobić adaptację - np takim przyrządem. Jeżeli ktoś z Was posiada AMX550 - a jest z Warszawy lub bliskiej okolicy - np Sulejówek to proszę o namiar. Cytuj
nesiasps Napisano 7 Marzec 2024 Napisano 7 Marzec 2024 (edytowane) Raczej zwierasz pin 6ty gniazda diagnostycznego do masy i czytasz kod błędu z błysków lampki albo zapodasz takie coś jak to i będzie jeszcze prościej - podjedź do jakiegoś elektromechanika i tyle Edytowane 7 Marzec 2024 przez nesiasps Cytuj
emkg Napisano 7 Marzec 2024 Autor Napisano 7 Marzec 2024 owszem, ale mam 4 piny a z drugiej strony jak z kody błysków ustawić jałowe ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.