Demart Napisano 10 Kwiecień Napisano 10 Kwiecień Zrobiłem zmiany z ciężarowego na osobowy (zdjęcie kratki). Klient dowiedział się w WK że ma zapłacić akcyzę za osobówkę i teraz chce się wycofać. Co w takim przypadku? Kolejne zmiany? Co z przegrodą? Wg. przepisów powinien mieć badanie z TDT na montaż przegrody. Co jak nie zrobi nic i przyjedzie za rok z zamontowaną przegrodą i starym DR z rodzajem ciężarowy? Udawać że nic się nie stało? Czy N-ka? Ja o tym wiem, a na innej stacji nic nie będzie wiadomo. Co k tym sądzicie? Cytuj
cezary Napisano 10 Kwiecień Napisano 10 Kwiecień 41 minut temu, Demart napisał: na innej stacji nic nie będzie wiadomo No nie bardzo to prawda, zawsze sprawdzam co tam w cepiku piszczy i dodatkowe ZK bym zobaczył, więc.... z tym nie wiadomo. Cytuj
Rafi90 Napisano 10 Kwiecień Napisano 10 Kwiecień Ja sądzę że klient najpierw powinien wyposażyć się w mózg. Ty zrobiłeś swoje, teraz szanowny klient musi wymienić DR na odpowiedni, bo inaczej będzie niezgodność. Ja bym się nie pchał w jakieś odwracanie zmian , chyba że chcesz później na spółę z petentem płacić tą akcyzę. Mógł najpierw pomyśleć i się doedukować co z czym się je a potem w ZK się pchać Cytuj
michal_k Napisano 10 Kwiecień Napisano 10 Kwiecień Godzinę temu, Demart napisał: Co jak nie zrobi nic i przyjedzie za rok z zamontowaną przegrodą i starym DR z rodzajem ciężarowy? Wykonasz mu badanie okresowe na ciężarowy porównując stan faktyczny z DR, który będzie się zgadzał. 1 Cytuj
aboz Napisano 24 Kwiecień Napisano 24 Kwiecień Dopóki nie dokona rejestracji pojazdu z nowymi danymi, to de facto wszystko pozostaje jak przed ZK. Formalnie, bo z praktycznego punktu widzenia musi pojazd musi przywrócić do stanu sprzed zmian. Cytuj
nesiasps Napisano 24 Kwiecień Napisano 24 Kwiecień Był dzisiaj taki kamper, co to trzy lata po sprowadzeniu jako ciężarowy dalej tak śmiga - klient chce badanie na ZK, ma fakturę, ilość i rozmieszczenie miejsc nie zmienia - to mu to robię - po czym strasznie oburzony, że nie zrobię badania z "P" bo "zawsze tak mu to robią na innych stacjach w pakiecie z ZK - a On nie jedzie do WK -przecież nie będzie akcyzy płacił... świat jest dziwny Cytuj
Vercyngetoryks Napisano 24 Kwiecień Napisano 24 Kwiecień To mniej więcej tak samo jak z BT TAXI - pojazd będzie taksówką wówczas gdy WK mu taką adnotację do DR wpisze - bez adnotacji jest tylko pojazdem po badaniu dodatkowym potwierdzającym spełnianie warunków TAXI ale którego jako TAXI wykorzystywać nie można, bo nie ma wpisu w DR. Kolejny kwiatek - OKRD tak długo o brak wpisu HAK w pojeździe ciągnącym przyczepę nie będzie się czepiał jak długo mu użytkownik DR bez wpisu do ręki nie da, a w Niemczech to i nawet wtedy nikt sobie tym głowy nie będzie zawracał jeśli tylko masy na TZ nie będą przekroczone. Cytuj
dominik_z Napisano 25 Kwiecień Napisano 25 Kwiecień W dniu 24.04.2025 o 15:21, Vercyngetoryks napisał: a w Niemczech a ja proponuje zostawić Niemcy w spokoju i zająć się swoim "ogródkiem" Ciekawe, czy egzekwujesz warunki techniczne (tak jak w Niemczech) w zakresie oznakowania ograniczenia prędkości w pojeździe dla opon śniegowych, które nie mają indeksu prędkości dostosowanego do vmax pojazdu W dniu 10.04.2025 o 11:44, Demart napisał: Co jak nie zrobi nic i przyjedzie za rok z zamontowaną przegrodą i starym DR z rodzajem ciężarowy? Ja bym się bardziej martwił tym, że za rok przyjedzie jako ciężarowy w DR, a w pojeździe ni widu ni słychu po kratce, a diagnosta się nawet nie zająknie gdzie przegroda Cytuj
danielg539 Napisano 29 Kwiecień Napisano 29 Kwiecień W dniu 25.04.2025 o 23:26, dominik_z napisał: za rok przyjedzie jako ciężarowy w DR, a w pojeździe ni widu ni słychu po kratce, a diagnosta się nawet nie zająknie gdzie przegroda Obstawiam, że na większości SKP tak właśnie by to wyglądało... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.