Skocz do zawartości

REJESTRACJA auta w miejscu innym niż adres zameldowania


black_betty

Rekomendowane odpowiedzi

MAM pytanie o rejestrację samochodu.

 

Moj adres zameldowania (ten z dowodu) jest na podkarpaciu, natomiast obecnie studiuję i mieszkam w wielkopolsce.

Mam zamiar za jakis miesiąć kupić samochód - używany, zarejestrowany w PL.

Moje pytanie wiąże sie z faktem, GDZIE POWINNAM DOKONAĆ rejestracji???

Czy w związku z pobytem w miejscu ionnym niż adres zameldowania, mogę uda sie do WUK np w Poznaniu??

Jesli jest to możliwe, to czy wiąze sie to z dodatkowymi kosztami??

 

 

BARDZO PROSZE O ODPOWIEDZ jesli ktos wie cos na ten temat!!!

 

moje gg 7094224

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • black_betty

    25

  • prezes100

    9

  • Norbert Jezierski

    7

  • Tomek D

    4

Możesz gpo zarejestrować jedynie tam gdzie jesteś zameldowany na stałe czyli na podkarpaciu

Panie Tomku D !

To, że 99% użytkowników tego forum to mężczyźni, to wcale nie oznacza, że masz nie zauważać pozostałego 1% :roll:

 

Ps. Potwierdzam zdanie kolegi - niestety w tym przypadku :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie ma sposobu, żeby zarejestrowac samochód w miejscu innym niż adres zameldowania??

może są jakies sposoby aby tego uniknac?? (do miejsca zameldowania mam ponad 600km i brak czasu zeby tam jechac to załatwić) :(

a jesli sie wymelduje z podkarpacia i zamelduje w wlkp. to wiaze sie to z wymina dowodi prawa jazdy itp i KOSZTAMI dodatkowymi :(

 

a gdybym miala upowaznienie (moze byc nawet spisane notarialnie) na osobe z mojej rodziny, to czy wtedy w moim imieniu moglaby ona isc i zalatwic ta sprawe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok, ale czy sama nie mogłabym sobie z tym poradzic. Czy WUK akceptuja takie upowaznienia i czy jest to mozliwe. Bo za firme tez trzeba placic....