wolf Napisano 23 Marzec 2007 Share Napisano 23 Marzec 2007 Teraz OK Czytałem obydwie strony. Czyli z pisma tego wynika, że jeśli ma tacho to ma mieć uwierzytelnione jeśli nie ma to nie ma. Napiszcie tylko jak to się ma do straż pożarnej. wg mnie jak wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bohdang Napisano 24 Marzec 2007 Share Napisano 24 Marzec 2007 Oczywiście - tak jak "stoi" napisane w piśmie: jak ma tacho - legalizacja. Jak nie ma tacha - nie nasz (diagnostów) interes. Ma być prędkościomierz w polu widzenia kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 25 Marzec 2007 Share Napisano 25 Marzec 2007 Tachograf odwieczny problem w siłach zbrojnych , przepisy mówią swoje a życie swoje. Pojazdy wojskowe są zwolnione z przepisu o tachografach ,to jeżeli nowy fabryczny pojazd jest przewidzialny do wojska to po co montuje się to urządzenie -skoro się nie wymaga ,ale niech się martwi ten kto będzie dopuszczał do ruchu - jak do tego tematu podejść bo każdy inaczej czyta przepis- ale kolega bohdan rozwiał nasze błądzenie , sądze ,że te pismo mówi wszystko .Zamontowany to ma być sprawny ,a tylko legalizacja może to potwierdzić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes100 Napisano 26 Marzec 2007 Share Napisano 26 Marzec 2007 Jestem tego samego zdania (zamontowany musi być sprawny = legalizacja), choć na "pdstawówce" nie mam na szczęście takich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 26 Marzec 2007 Share Napisano 26 Marzec 2007 Nie bądź taki pewien. Widziałem Skodę Felicie Pick-up z tachografem. I to nie jest kawał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.