Jacdiag Napisano 18 Kwiecień 2008 Napisano 18 Kwiecień 2008 numer vin ma tylko 12 znakow, a może jest nadany przez staroste i nabity na SKP Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
boden Napisano 18 Kwiecień 2008 Napisano 18 Kwiecień 2008 Jest to suzuki gsx 2008 rok, ale rame ma zmieniona na jakies firmy tuningowej, i numer vin ma tylko 12 znakow, Sprawdź dobrze numery na ramie i tabliczce , bo czasami w dokumentach nie wpisują wszystkiego . Jeśli faktycznie ramę ma zmienioną , to może być tak jak pisze Jacdiag ,że numery są nadane przez starostwo , ale takie numery łatwo można odróżnić od fabrycznych . Cytuj
fly Napisano 18 Kwiecień 2008 Napisano 18 Kwiecień 2008 he, motocykl tak jak napisalem jest sprowadzony z niemiec, wiec numery nie mogly byc nabijane przez starostwo na tabliczce i polu numerowym jest 12, klient juz zalatwiony, Pozdr. Cytuj
wolf Napisano 9 Kwiecień 2016 Napisano 9 Kwiecień 2016 Strona MI odnośnie odstępstwa: http://mib.gov.pl/2-Odstepstwoodwarunkowtechnicznychpojazdow.htm Cytuj
Paweł Pio... Napisano 31 Październik 2016 Napisano 31 Październik 2016 Witam. Pierwszy dzień pracy na skp i od razu duża (dosłownie) zagryzka. Koledzy przyjechał klient na badanie (przed rejestracją w kraju) z naczepą FAYMONVILLE niskopodwoziowa. Na tabliczce znamionowej pierwsza rubryka 34000kg 1.10000kg 2.10000kg 3.10000 kg nacisk na siodło 11800kg - druga rubryka 56000kg 1.10500kg 2.10500kg 3.10500kg nacisk na siodło 25000kg, 3 osie z rozstawem 1.36 m w DR Belgia pozycja F1.56000 F2.38000kg czy musi posiadać odstępstwo od warunków technicznych ? Cytuj
markes30 Napisano 31 Październik 2016 Napisano 31 Październik 2016 czy musi posiadać odstępstwo od warunków technicznych ? Jeśli przekracza tylko masy ( nie wymiary) to możesz ograniczyć do administracyjnych i nie musi występować o odstępstwo. Cytuj
blakop Napisano 31 Październik 2016 Napisano 31 Październik 2016 No naciski na oś jeszcze tutaj wchodzą w grę + niezgodność danych pomiędzy DR i TZ (inne F2) Masy to niby jakie tutaj ma ograniczyć Kolega?? Przecież naczepy nie mają limitu DMC. Nic tu nie trzeba ograniczać. Cytuj
kisielsrem Napisano 2 Listopad 2016 Napisano 2 Listopad 2016 A nie trzeba Ograniczyć mas do? f.1- 56000 kg f2.-36000 kg naciski na każde koło po 8000 kg. Cytuj
DARIO64 Napisano 2 Listopad 2016 Napisano 2 Listopad 2016 A nie trzeba Ograniczyć mas do? f2.-36000 kg Nie ma do tego podstawy prawnej w naszych rozporządzeniach , ale jeżeli już to : naciski na każde koło po 8000 kg Nie na każde koło tylko oś + nacisk na siodło 25000kg, Jest takie cudo w katalogu ITS F1-69800 F2-57000, różnica wynika z nacisków osi 11200 i 8000 ,cztery osie . Cytuj
kisielsrem Napisano 2 Listopad 2016 Napisano 2 Listopad 2016 mój błąd chodziło mi o każdą oś [ Dodano: 02-11-2016, 16:29 ] a jakie DMC f.2 będzie Cytuj
DARIO64 Napisano 2 Listopad 2016 Napisano 2 Listopad 2016 jakie DMC f.2 będzie Masz kalkulator ? To policz to z cytatów . Cytuj
DARIO64 Napisano 2 Listopad 2016 Napisano 2 Listopad 2016 Dostałeś na tacy . Tak ciężko przemnożyć 3 razy 8000 oraz dodać 25000 ? Cytuj
kisielsrem Napisano 2 Listopad 2016 Napisano 2 Listopad 2016 Czy przy takim wyliczeniu 3 razy 8000 oraz dodać 25000 = 45000 kg nie musi być już odstępstwa ponieważ zestaw może mieć 40000 kg DMC? [ Dodano: 02-11-2016, 17:23 ] nie powinno być 3x8000 +12000 = 36000 Cytuj
DARIO64 Napisano 2 Listopad 2016 Napisano 2 Listopad 2016 nie musi być już odstępstwa Nie musi ,bo nie ma w naszych rozporządzeniach przepisów regulujących dmc naczep. zestaw może mieć 40000 kg DMC To sprawdza Policja,ITD na drodze, właściciel ma tak załadować żeby nie przekroczyć . Inna sprawa gdyby chciał wozić ponadgabaryt , bo pojawia się problem "osiołka " który będzie miał np. F3 60000 . [ Dodano: 02-11-2016, 17:30 ] +12000 Na jakiej podstawie obniżyć nacisk na siodło z 25000 na 12000 ? Przyjąłbym wyższą wartość skoro w naszych przepisach ani słowa. Cytuj
danielg539 Napisano 2 Listopad 2016 Napisano 2 Listopad 2016 Na jakiej podstawie obniżyć nacisk na siodło z 25000 na 12000 ? Przyjąłbym wyższą wartość skoro w naszych przepisach ani słowa. Jak najbardziej jestem za takim rozwiązaniem, bo gdy taka naczepę podczepimy np. do 4-ro osiowego ciągnika siodłowego to nacisk na siodło z powodzeniem przekroczy 20t. Cytuj
blakop Napisano 3 Listopad 2016 Napisano 3 Listopad 2016 Ale to już jest sprawa użytkownika Danielu. Bo może tak zrobić, ale nie musi. Cytuj
ketiw38 Napisano 4 Listopad 2016 Napisano 4 Listopad 2016 Mam pewne wątpliwości co do waszych wyliczeń Na tabliczce znamionowej pierwsza rubryka 34000kg 1.10000kg 2.10000kg 3.10000 kg nacisk na siodło 11800kg - druga rubryka 56000kg 1.10500kg 2.10500kg 3.10500kg nacisk na siodło 25000kg, 3 osie z rozstawem 1.36 m Poproszę o załączenie zdjęcia TZ, zdjęcie naczepy i zmierzenie odległości pomiędzy 1 i 3 osią.Przypomnę tylko, że są to naczepy dedykowane do transportu ciężkiego i specjalnego. Być może, że jest to naczepa "rozsuwalna". Należy jeszcze posiąść wiedzę, czy klient nie chce ją stosować do takiego transportu - to też jest ważne wykonując pierwsze badanie można czasami śmiało dać "N". Cytuj
DARIO64 Napisano 4 Listopad 2016 Napisano 4 Listopad 2016 Zdaje się że nie ma co się produkować , skoro Paweł Pio... od założenia tematu nie pojawił się na forum . Może już naczepa zarejestrowana. Cytuj
Paprock Napisano 4 Listopad 2016 Napisano 4 Listopad 2016 - no może... równie dobrze można się zastanawiać czy coś więcej stażu nastukał Witam. Pierwszy dzień pracy na skp i od razu duża (dosłownie) zagryzka. [...] Cytuj
ketiw38 Napisano 4 Listopad 2016 Napisano 4 Listopad 2016 Pierwszy dzień pracy Pierwszy dzień pracy i nasz ulubione................. Cytuj
blakop Napisano 4 Listopad 2016 Napisano 4 Listopad 2016 O przepraszam - ulubione jest zwyczajne żółte seicento. A to jest z paskami!! Cytuj
michal_k Napisano 5 Listopad 2016 Napisano 5 Listopad 2016 O przepraszam - ulubione jest zwyczajne żółte seicento. A to jest z paskami!! To jest Cinquecento Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.