Skocz do zawartości

Zmiana ilości miejsc - Toyota Rav 4


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Toyota Rav 4 pierwsze badanie sam. ciężarowy 2 miejsca klient chce żeby zrobić na 5 i dalej ciężarowy według mnie zmiana nie możliwa rzadko to robię może się mylę co wy na to.

 

[ Dodano: 02-12-2007, 21:48 ]

d.m.c.-1925 kg. m.w -1485 kg.

Napisano

Po pierwsze - oryginalne miejsca kotwiczenia siedzeń

po drugie - po podstawieniu do wzoru z DZ.U.32 par 9 a , aby pojazd ten nadal był ciężarowym , to maksymalnie może mieć 3 miejsca łącznie z kierowcą.

Napisano

po podstawieniu do wzoru też mi tak wychodziło pasy i siedzenia też miał powinien też mieć kratkę klienta odesłałem do mądrzejszych i walneli ciężarowy na 5 osób a co do kratki powiedzieli klientowi że jak będzie robił badanie na VAT to wtedy kratka .

 

[ Dodano: 03-12-2007, 20:50 ]

goście chyba wzoru nie znają

Napisano
Po pierwsze - oryginalne miejsca kotwiczenia siedzeń

Przepraszam, że znów się narzucam z tym pytaniem ale skąd się bierze stwierdzenie, że muszą być oryginalne, fabryczne, czy mogę dostać na to paragraf?

Napisano
i walneli ciężarowy na 5 osób a co do kratki powiedzieli klientowi że jak będzie robił badanie na VAT to wtedy kratka

Oni wcale do tego jeszcze nie znają przepisów VAT :shock:

Napisano
Po pierwsze - oryginalne miejsca kotwiczenia siedzeń

Przepraszam, że znów się narzucam z tym pytaniem ale skąd się bierze stwierdzenie, że muszą być oryginalne, fabryczne, czy mogę dostać na to paragraf?

orginalne lub fabryczne czyli po prostu zrobione z głową że tak prosto powiem nie można siedzenia przykręcić na zwykłą śrubę z nakrętką na przelot do blachy 1 mm za takie coś można tlko dostać paragraf .muszą to być miejsca wzmocnione i śruby o odpowiedniej twardości .
Napisano
Przepraszam, że znów się narzucam z tym pytaniem

 

Nie narzucasz sie, musimy sobie nawzajem pomagać, ale odpowiedź już dostałeś w tym temacie http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=4430&highlight=kotwiczenia

 

Kolega S.K.P-POZNAŃ wkleił załącznik a kolega Jacdiag nawet wkleił cytat.

 

9. MODYFIKACJA TYPU POJAZDU I ROZSZERZENIE HOMOLOGACJI W
ODNIESIENIU DO SIEDZEŃ, ICH MOCOWAŃ I/LUB ZAGŁÓWKÓW
9.1. Jakakolwiek modyfikacja typu pojazdu w odniesieniu do siedzeń, ich mocowań i/lub
zagłówków wymaga powiadomienia służby administracyjnej, która udzieliła homologacji
typu pojazdu. Służba taka może wówczas: 
9.1.1. uznać, że wprowadzone modyfikacje prawdopodobnie nie będą miały istotnego
negatywnego skutku i że w każdym razie pojazd nadal spełnia wymogi; lub
9.1.2. uznać dokonane modyfikacje za istotne w stopniu wystarczająco małym, aby wyniki, o których mowa w pkt 6.2, 6.3 i 6.4 powyżej mogły zostać zweryfikowane na podstawie obliczeń opartych na wynikach badań homologacyjnych; lub
9.1.3. zażądać kolejnego sprawozdania z badań od służby technicznej odpowiedzialnej za prowadzenie badań.

 

Wystarczy wydrukować.

"Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs

Napisano

no właśnie ja tam wklejać ni umiem ale o to mi chodziło.

 

[ Dodano: 04-12-2007, 21:16 ]

i walneli ciężarowy na 5 osób a co do kratki powiedzieli klientowi że jak będzie robił badanie na VAT to wtedy kratka

Oni wcale do tego jeszcze nie znają przepisów VAT :shock:

OSKP i nawet kierownika mają.
Napisano

Wszystko się zgadza tylko punkt 5 (wymogi) przytoczonego cytatu mówi:

"5.2.1. Siedzenia i kanapy muszą być trwale zamontowane w pojeździe."

Nie wspomina się o fabrycznym montażu. Drążę to bo jak wspominałem niektóre stację dają wynik badania N za brak fabrycznego montażu siedzeń mimo wykonania tego z "głową" a jak zauważyliście stwierdzenie to pojawia się bardzo często.

Napisano
"5.2.1. Siedzenia i kanapy muszą być trwale zamontowane w pojeździe."

Jeśli nie są zamocowane do fabrycznie przystosowanych punktów , to nie spełniają pkt 9,1 , a patrząc tylko na pkt 5.2.1 , to trwałe zamocowanie przedstawił rurek 777

można siedzenia przykręcić na zwykłą śrubę z nakrętką na przelot do blachy 1 mm
- czy taka konstrukcja wytrzyma ?
Napisano

nie wolno montować siedzeń i pasów w miejscach do tego nie przystosowanych.

Napisano
nie wolno montować siedzeń i pasów w miejscach do tego nie przystosowanych.

Właśnie taka wychodzi płęta

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.