franwrc Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Witam wszystkich. Mam pewnien problem czy występują jakieś przeciwskazania do rejestracji pojzdu sprowadzonego ( w tym przyupadku USA) który w dokumentach przywozowych ma adnotację iż jest pojazdem po powodzi. Pojazd jest cały bez uszkodzeń. Z góry dziękuje za odpowiedź.[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 bardziej dyskwalifikuje go miejsca pochodzenia - USA trzeba wymienić lampy przód i tył na europejskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Jeśli spełnia nasze warunki (światła i nieszczęsny VIN z którym nie wiadomo co robić) to niema przeszkód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franwrc Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2007 Pytanie moje związane było z tym iż podobno jest zakaz sprowadzania do Polski odpadów , a w myśl ustawy o ochronie środowiska taki pojazd po powodzi stanowi odpad. 1.Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 62/2001). 2.Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62/01, poz. 628 z późn. zm. ). 3.Rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 grudnia 1997r. w sprawie klasyfikacji odpadów ( Dz. U. Nr 162, poz. 1135 ) Swiatał to nie problem jak i vin gdyż dotyczy to VOLVO XC 90, natomiast gość ma również do rejestracji mustanga gt z 2007 roku i producent nie przewiduje lamp z żółtym kierunkim jak i przednich asymetrycznych. Czy w przypadku tego mustanga jest szansa na odstępsto od warunków technicznych u ministra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Dajesz negatywne a o odstępstwo to już właściciel się martwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Czy jest jakaś adnotacja , że pojazd został wycofany z ruchu , czy nie podlega dalszej rejestracji ?, lub został skasowany , a może podlega złomowaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Wszytko zależy od tego jakie dokumenty na ten pojazd przedstawisz do rejestracji. Bo choć ocena dokumentów należy do organu rejestrującego, to są pewne wyraźne wytyczne ministerstwa jakich dokumentów, bądź jakich adnotacji na nich do rejestracji nie przyjmować. Z tego co wiem większość WK, jak nie wszystkie przestrzegają tych wytycznych. Jeżeli możesz mi coś więcej napisać na temat tego jakie dokumenty masz, lub będziesz miał będę mógł Ci powiedzieć coś więcej (chodzi dokument pojazdu, a więc czy będziesz miał "registration" bądź "certyficate of tiltle", czy tez może jedynie "salvage certyficate", a może jeszcze co innego? Bo to własnie te dokumenty, względnie dane na nich zawarte będą decydować w Polskim WK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franwrc Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2007 Przeglądałem dokumenty tłumaczone, i oryginały, na pewno był certyficate of tiltle, w górnym lewym rogu znajdowała się pieczątka " pojazd po powodzi" . Nie było mowy o zakazie rejestracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Jeżeli masz "title" nie powinno być problemy. Taka adnotacja nie była nigdy wskazywana przez ministerstwo jako przeszkoda do rejestracji. Oczywiście nie wykluczam, że trafisz na nadgorliwca, a i takich w WK nie brakuje, który zacznie to nadinterpretować, ale to już byś po prostu musiał mieć pecha... Ogólnie od strony prawnej po pozytywnym badaniu nie powinno być problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franwrc Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2007 Dziękuje blakop za błyskawiczną odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Będziesz to rejestrował w SP Jawor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franwrc Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2007 Raczej nie gdyż pojazd jest pod klienta z tego co wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 Dowiedz sie gdzie - dolnośląskie to dość "ciężki" teren jeśli chodzi o WK... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andmat Napisano 4 Grudzień 2007 Share Napisano 4 Grudzień 2007 dolnośląskie to dość "ciężki" teren jeśli chodzi o WK... Bez przesady, na Dolnym Sląsku są WK, z którymi bardzo dobrze się współpracuje, te "ciężkie" to może wyjątki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fox Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 Przede wszystkim liczy się stan faktyczny, to co widzisz. Jeśli jest Ok, to badanie pozytywne. gorzej jeśli byłoby odwrotnie. Papiery super -rocznik 2007, a pojazd wrak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 No właśnie w tym sęk, że w ocenie ministerstwa niezależnie od stanu faktycznego (a więc faktycznego stanu technicznego pojazdu) liczą się też papiery - oczywiście w przypadku sprowadzonych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.