WB Napisano 14 Luty 2006 Share Napisano 14 Luty 2006 Moim zdaniem diagnosta pracujący na OSKP powinien mieć "pełne" prawo jazdy i powinien sam wjeżdzać na stanowisko kontrolne, badanie techniczne na stanowisku jest dość specyficzne - powiedzcie jak w przypadku wjeżdzania właściciela pojazdu stosujeci miernik siły nacisku na pedał hamulca. pozdrawiam WB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 14 Luty 2006 Share Napisano 14 Luty 2006 U nas osobowymi i busami wjeżdżamy sami, do ciężarowych się nie pcham (prawko ABE). Koledze na rolkach strzelił przewód hamulcowy i właścicielka zrobiła mu niezły dym za to a ja raz zerwałem linkę od recznego, obyło się bez epitetów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 14 Luty 2006 Autor Share Napisano 14 Luty 2006 Koledze na rolkach strzelił przewód hamulcowy i właścicielka zrobiła mu niezły dym za to a ja raz zerwałem linkę od recznego, obyło się bez epitetów.Normalka, linki przez rok zerwałem ze trzy, a przewodów to już nie zliczę. Wytłumaczenie jest jedni pękło bo było zepsute. Reakcje różna, jedni się obrażają a inni dziękują Bogu, że to nie na drodze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 A ja pracuje na stacji do 3,5T mam prawko AB i wjeżdżam zawsze sam - nie ma to jak z rana usłyszeć dźwięk pękających przewodów hamulcowych. Jednak mam szczęście do klientów, że sie cieszą (nie jak głupi do sera,ale mają ulge) że się to nie stało na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontroler2 Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 Prawo jazdy mile widziane, ale wystarczy żeby umiał jeździć i wiedział gdzie co jest. Panowie ilu z was ma ukończony kurs obsługi komputera a napewno coś tam robi. Wszystko w miarę potrzeb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 powiedzcie jak w przypadku wjeżdzania właściciela pojazdu stosujeci miernik siły nacisku na pedał hamulca. Jakoś dziwnie pomijamy w naszych wypowiedziach tą sprawę !!!!!!!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontroler2 Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 Jakoś dziwnie pomijamy w naszych wypowiedziach tą sprawę Bo milczenie jest złotem. Tak na serio nie wszystkie sposoby badania są przemyślane. Wskazana praktyka i doświadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 nie wszystkie sposoby badania są przemyślane Ale chyba trzeba czasem poćwiczyć z tym miernikiem. Jak czesto blokujecie pedał hamulca na szarpakach ? Ja do tego celu używam klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontroler2 Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 Ale chyba trzeba czasem poćwiczyć z tym miernikiem Poćwiczyć napewno, sportowiec też dużo ćwiczy, żeby zostać mistrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 Jak czesto blokujecie pedał hamulca na szarpakach Za każdym razem - tym wymyślnym przyrządem co się go zapiera o fotel kierowcy (przy okazji wychodzi czy działa blokada fotela kierowcy;gumka na pedale ham. ) Ja do tego celu używam klienta Ja klienta używam do ruszania kierownicą - kobiety są w tym lepsze niż meżczyźni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontroler2 Napisano 16 Luty 2006 Share Napisano 16 Luty 2006 Ja klienta używam do ruszania kierownicą - kobiety są w tym lepsze niż meżczyźniTe ruchy są posuwisto zwrotne, czy wahadłowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 16 Luty 2006 Share Napisano 16 Luty 2006 Ja klienta używam do ruszania kierownicą - kobiety są w tym lepsze niż meżczyźniTe ruchy są posuwisto zwrotne, czy wahadłowe Faktycznie nie najlepiej to zabrzmiało, ale żeby od razu się rumienić Chodziło mi o to, że mężczyźni starają się ruszać kierownicą tak żebym czasem nic nie znalazł - a jak babka szarpie to aż płyta się rusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRZYSZTOF5-55 Napisano 26 Luty 2006 Share Napisano 26 Luty 2006 Posiadamy dwa kanały przeglądowe dla ciężarowych pow 3,5 t i do 3.5. Osobiście sam obsłoguje sam ciężarowe i sam dokonuje wjazdu .Mam pełny obraz o samochodzie . Zapytajcie kierowcy o siodł wszyscy twierdzą jest ok a luz ,,czuć" zaraz po ruszeniu z miejsca. Nie mam obaw przed zapytaniem o biegi . zaraz potem zadaję następne pytanie co sygnalizuje jakaś kontrolka , teraz klierowca jest w kropce .Prawda jest taka, że narodowi kierowcy są neczytaci a instrukcja jest dla głupich . Kontrolka świeci to jej problem. Wyłączniki poznają metodą ,,szczurów ''prób i błędów.I tak powstał nowy temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 26 Luty 2006 Share Napisano 26 Luty 2006 Prawo jazdy mile widziane, ale wystarczy żeby umiał jeździć i wiedział gdzie co jest. Prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutus Napisano 28 Luty 2006 Share Napisano 28 Luty 2006 Jeźdźisz po obiekcie wyłączonym z ruch drogowego,nie działa kodeks drogowy. Nawiązując do wypowiedzi, nie wyobrażam sobie diagnosty na SKP do 3,5 t bez prawa jazdy na te pojazdy(B). Moim zdaniem Diagnosta powinien mieć uprawnienia do prowadzenia tego "coś" co bada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michuszczecin Napisano 2 Marzec 2006 Share Napisano 2 Marzec 2006 Diagnosta powinien mieć uprawnienia do prowadzenia tego "coś" co bada. Dobrze że to tylko twoje zdanie. Bo na okręgowej trzeba by mieć wszystkie kategorie prawa jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutus Napisano 2 Marzec 2006 Share Napisano 2 Marzec 2006 Taka mała dygresja: " Albo chcesz pracować albo nie". Ja pracuję na SKP podstawowej rozszeżonej na max. Jak sie przyjmowałem na stacje to miałem uprawnienia tylko podstawowe. Usłyszałem to samo- jak chcesz tu pracować to musisz sobie rozszezyć uprawnienia ( oczywiście za swoją kase) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WOJT999 Napisano 7 Marzec 2006 Share Napisano 7 Marzec 2006 A u nas firma placila za wszystkie szkolenia diagnostow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 24 Maj 2006 Share Napisano 24 Maj 2006 Instrukcja BHP dla S K P ......diagnosta powinien pilotować pojazd wprowadzany przez kierowcę......Taka instrukcja wisi u nas na ścianie.U nas wieżdżają klijenci,czasami na życzenie sam wsiadam za kółko.Gdy jest na rolkach , jak potrzeba, to sam naciskam na hamulec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldorff Napisano 25 Maj 2006 Share Napisano 25 Maj 2006 Instrukcja BHP dla S K P ......diagnosta powinien pilotować pojazd wprowadzany przez kierowcę......Taka instrukcja wisi u nas na ścianie.U nas wieżdżają klijenci,czasami na życzenie sam wsiadam za kółko.Gdy jest na rolkach , jak potrzeba, to sam naciskam na hamulecHe,He to masz długie nogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinolek Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 U mnie odkad jeden gosc stwierdzil ze on napewnolepiej umie jezdzic samochodem ode mnie - bo przeciez jest starszy o 10 lat - a potem "wywalil" mi bezpieczniki na stacji (nie mam pojecia jak on to zrobil) wjezdzam sam.I wcale nikt nawet nie probuje dyskutowac - a jesli - to dziekuje i po badaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes100 Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 Ja zawsze wjeżdżam sam, właśnie dzisaiaj miałem zdziwionego klienta, któremu kazałem zaparkować na miejscu do tego przeznaczonym i przekazać mi kluczyk (był nawet nieco zbulwersowany, że nie może wjechać sam, jak dotąd zawsze to robił). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek-opo Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 U mnie klient " traci swoje auto " przed stanowiskiem kontrolnym , chyba że jest to auto powyżej 3,5t to kierowca wjeżdża na stanowisko pod moim nadzorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gladki Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 U nas też wjeżdzamy sami na stanowisko,mimo ze posiadam prawko prawie na wszystkie kategorie (wczesniej na okregówce 5 lat),ale problem zaczyna sie teraz jak trzeba przeprowadzic próbe drogową np.autobusu do 100 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidek Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 witam W naszej firmie mamy ISO więc jest wymóg wprowadzania pojazdów przez personel upowazniony/zgodznie z procedurą/.Posaiadam prawojazdy kat. A B C -tyle teoria. Praktyka jest taka że to ja podejmuje decyzje i ponosze wszelkie konsekwencjez tym związane. Jesli widzę że ktoś jest nie pewny lub że sobie nie poradze z pojazdem /badania ABCCDTE/ cdefh/ zezwalam na wjazd kierowcy w innym wypadku jade sam/przeważnie tak jest/. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.