Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

luk

VIN w kempingu z Angli

Polecane posty

luk

Czy mieliście przypadek takiej przyczepy ze posiadała tabliczke tylko znamionową (jak to mozna by nazwac tabliczą) z numerem VIN 6-cio znakowym. Na ramie nie było wybitego nigdzie numeru, czy to możliwe. Jak podchodzicie do takiego badania ???? Co zrobić z takim cudem. Przecież pojazd rejestrowany po raz I-wszy w kraju powinien posiadac 17 zakowy VIN, a tu jeszcze zadnych dokumentów tylko umowa. :shock::shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rurek777

też miałem takie przyczepy na ramie nie mają numeru tylko na tabliczce i nie pełny

ale były z lat 80 dokumentów też nie było a wk. rejestrował je na podstawie umowy i pierwszego badania

z natury oczywiście :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
z numerem VIN 6-cio znakowym

 

Więc jest to numer nadwozia/ramy a nie vin

 

Przecież pojazd rejestrowany po raz I-wszy w kraju powinien posiadac 17 zakowy VIN

 

Za dzień pierwszej rejestracji przyjmujemy dzień rejestracji za granicą, a vin jest wymagany od pewnych lat (nie mam teraz dz.u. ale w autach to jest bodajże maj 95 a przyczepach dużo później).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk
przyczepy na ramie nie mają numeru tylko na tabliczce i nie pełny

Tak ona jest 81rok. No dobara, ale my ta przyczepe rejestrujemy po raz pierwzsy nie mając niczego, a brak numeru identyfikacyjnego (wybitego) dyskfalifikuje taki pojazd ???

 

jest bodajże maj 95 a przyczepach dużo później

Zgadza sie ale ten pojazd nie posiada daty I -wszej rejestracji więc co przyjąć ?, a date I -wszej rej. przyjmujemy jako date rejestracji w polsce czyli jest po roku 1995. tak sobie myśle :?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andmat
Tak ona jest 81rok.

"d) 1 stycznia roku produkcji - w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy, dla którego nie można ustalić daty pierwszej rejestracji za granicą;";

Dziennik Ustaw z 2007 r. Nr 192 poz. 1393

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk

No tak racja, podejżewam ze 81 r (źle wcześniej napisałem) Ale jak wytłumaczyć brak VIN :?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bohdang

Kolego "luk". A co ty masz do wytłumaczenia? Ma być wybity numer na ramie (w tym przypadku). W tym też przypadku nie musi być to VIN, ale numer musi być. Ot, i wsio :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TOSPOL

Kolego bohdang masz rację i dotego jeszcze tabliczka znamionowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iras

W naszych polskich "żukach" numer podwozia był wybity na tabliczce trwale przymocowanej do ramy /wręcz przyspawanej/ i jakoś to przechodziło :cool: Brak tabliczki znamionowej "N" -WK -decyzja o wykonanie tabliczki i problem znika .Data 1-szej rej. tak jak napisał kolega ANDMAT- 01-01-1981 i po co stresować klienta.Reszta należy do WK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER

Witam. I - rej. Mam problem z przyczepą kempingowa z Anglii, 1988 rok produkcji, jedno osiowa, 10 cyfrowy nr ramy lub cyfrowo literowy 88CUXXXXXX LUB 8860XXXXXX, brak DR tylko umowa kupna , brak innych danych oraz brak tabliczki znamionowej :D nazwa SPRITE ALPINE :? Co z tym fantem ??

 

[ Dodano: 17-02-2009, 17:01 ]

Opinia techniczna rzeczoznawcy - o tym wiem. Napewno rozwiąże moje problemy. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Przyczepy w Anglii nie podlegają rejestracji. Posiadają jedynie swoistą specyfikacje techniczną - rzadko przekazywana nabywcom...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radan
Ale jak wytłumaczyć brak VIN

 

po prostu - brak , a dlej już wiesz jak robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER

Dzieki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek D

Nie ma VIN-u, ale ma numer ramy. VIN jest wymagany od 1995r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endriu20001

Z tego co się orjentuje w przyczepie nie wymaga się nr VIN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketiw38
przyczepy na ramie nie mają numeru tylko na tabliczce i nie pełny

Tak ona jest 81rok. No dobara, ale my ta przyczepe rejestrujemy po raz pierwzsy nie mając niczego, a brak numeru identyfikacyjnego (wybitego) dyskfalifikuje taki pojazd ???

Wznowie temat - A co jak nie ma tabliczki i oczywiście numeru na ramie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rurek777

no to N. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek1150

wznowie temat właśnie odrzucono mi taka przyczępę przez WK z powodu braku nr VIN 17 cyf.jest 6 z roku 1983 dlatego że nie ma dowodu rejestracyjnego i aby właściciel pisał do ministerstwa o odstępostwo może ma ktoś jakąś wykładnię aby sie odwołac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rurek777

jakie odstępstwo :( z tego roku przyczepa nie musi miec 17 cyfr war techniczne par. 11 pkt 1. dowodu nie ma bo takie przyczepy w anglii nie są rejestrowane. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejkamin

poszukajcie dobrze koledzy tego numeru, ja miałem, tez kiedyś przyczepę kempingowa z anglii. Numer znajdował się odwrotnie niż u nas czyli na lewej części ramy i jeszcze w takim miejscu że szukaliśmy go z godzinę- ale się znalazł. BYł na ramie w pobliżu osi. Nie bardzo chce mi się wierzyć że nie ma numeru - skoro jest tabliczka to i powinien być wybity numer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
llary

Podłącze się pod temat ze swoim problemem a właściwie z prośba o pomoc w ustaleniu danych przyczepy kempingowej jednoosiowej SWIFT SILHOVETTE rok chyba 90 a może 80 bo mi z pamieci wyleciało waga z natury 690-700kg, numer z lewej strony brak tabliczki 7 cyfr.

Najbardziej mi chodzi jak ja zakwalifikować czy do 750 bo MW by się lapała ale nie wiemco z DMC czy można przyjąć taką opcje bez danych producenta :( lepiej by było mieć jakieś dane więc ponawiam prośbe do Was może ktoś robil taki wynalazek i ma w rejestrze jej dane 8)

 

A czytając na początku tego postu to dyskutowaliście o dacie pierwszej rejestracji.....i tu moje pytanie - Jakiej dacie skoro nie była rejestrowana?? Ofszem ustalamy 01,01,roku produkcji ale dla pojazdu zarejestrowanego kiedy nie mamy tej daty z dokumentów. No to się troche pomądrowałem :cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rurek777

w przyczepach kempingowych nie ustala się ładowności .masa własna równa się d.m.c .

data produkcji powinna być na tabliczce . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Diagnose
wznowie temat właśnie odrzucono mi taka przyczępę przez WK z powodu braku nr VIN 17 cyf.jest 6 z roku 1983 dlatego że nie ma dowodu rejestracyjnego i aby właściciel pisał do ministerstwa o odstępostwo może ma ktoś jakąś wykładnię aby sie odwołac.

 

W naszym wydziale jeżeli przyczepa jest sprowadzona z Angli i nie ma dowodu rejestracyjnego tylko posiada umowę kupna sprzedaży, klient pisze oświadczenie w wydziale i na tej podstawie jest rejestrowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketiw38
w przyczepach kempingowych nie ustala się ładowności .masa własna równa się d.m.c .

data produkcji powinna być na tabliczce . :)

I tu się kolego mylisz - bo jak mają wejść do tej przyczepki osoby i mieszkać skoro przekroczą DMC i szlag trafi gwarancję - bo ją użytkowałeś. ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
bo jak mają wejść do tej przyczepki osoby i mieszkać skoro przekroczą DMC

 

Dmc obowiązuje w czasie jazdy a nie na polu kempingowym, gdy przyczepka oprócz osi stoi jeszcze na podporach.

 

Widziałem przyczepki gdzie dmc = masie własnej i takie gdzie było większe i "parę" kilo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.