Skocz do zawartości

Auto po wypadku z gazem


wiesław

Rekomendowane odpowiedzi

chyba nie powiesz mi że jak zobaczysz że przewód gazowy owinięty wokół wydechu to zamkniesz oczy???

Fakt,muszę nosić "bryle"ale jak na razie to mam wśród klientów opinię upierdliwego faceta ktory się duzo czepia.Bądz pewny ze coś takiego jak bym zobaczył to koniec

BT.Z tego wniosek jeden:musimy praktycznie robić dod. gaz +pokolizyjne! :razz:

Tylko tu mi nie pasuje kasa!!!! :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 70
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Rowan

    21

  • jarolud

    13

  • Regan55

    11

  • ponti

    4

Top Posters In This Topic

Tylko tu mi nie pasuje kasa!!!! :evil:

no nie zgadza się i to najbardziej boli co nie? :-D

...czy całe dodatkowe gaz? raczej podchodzić trzeba do tego praktycznie i zwracać uwagę na miejsca które były uszkodzone, czy coś nie jest "pokombinowane" przy tym gazie :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie zgodnie z Dz.U.Nr.223 poz 2261 z 29-09-2004 par.3 ust 2

opłata za badanie wynosi sumę

opłat za wykonane czynności i dlatego jeśli wykonujemy jakieś czynności to pobieramy za to opłatę i w takim przypadku instalacja gazowa jest integralną częścią pojazdu więc mimo

bubla prawnego powinniśmy sprawdzić instalację. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc mimo

bubla prawnego powinniśmy sprawdzić instalację. :)

sprawdzić tak ale czy za to skasować? :-D wg zakresu badania po kolizji i cennika badania po kolizji nie można skasować :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zał 1 pkt 11.7... jakiekolwiek badania pojazdu na stanowisku kontrolnym z nieszczelną instalacją gazową są zabronione

 

A jak przyjedzie pojazd co ma zabrany DR nr za opony , a m instalacją gazową uszkodzoną??

to co gościa mam odesłać do gazownika ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak przyjedzie pojazd co ma zabrany DR nr za opony , a m instalacją gazową uszkodzoną??

to co gościa mam odesłać do gazownika ??

jak najbardziej powinieneś go odesłać do gazownika :-D

Podobnie gdy zobaczysz, że pojazd ma ślady udziału w kolizji drogowej to powinieneś wykonać badanie po kolizji :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

Podobnie gdy zobaczysz, że pojazd ma ślady udziału w kolizji drogowej to powinieneś wykonać badanie po kolizji :-D

z tego co mnie uczyli to badanie po kolizji o tak sobie nie można zrobić bo mam taki kaprys .

Musi być skierowanie albo z policji albo od starosty .

Chyba że czegoś nie wiem? i przepisy na ten temat się zmieniły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PoRD art 81 ust 11 pkt 6) w którym w czasie badania technicznego stwierdzono ślady uszkodzeń lub naruszenie

elementów nośnych konstrukcji pojazdu, mogących stwarzać zagroŜenie dla bezpieczeństwa

ruchu drogowego;

 

DZU 155 par 3 ust 1 pkt 11) w którym w czasie badania technicznego stwierdzono ślady uszkodzeń lub naruszenie elementów

nośnych konstrukcji pojazdu, mogących stwarzać zagroŜenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego -

obejmuje sprawdzenie i ocenę stanu technicznego pojazdu oraz spełnienia warunków technicznych, w

sposób określony w pkt 1 i 7 działu I załącznika nr 1 do rozporządzenia oraz w pkt 1 działu I załącznika nr

4 do rozporządzenia, odpowiednio do stwierdzonych usterek;

 

jak dobrze zyć w nieświadomości :-D::hey pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co mnie uczyli to badanie po kolizji o tak sobie nie można zrobić bo mam taki kaprys .

Musi być skierowanie albo z policji albo od starosty .

Chyba że czegoś nie wiem? i przepisy na ten temat się zmieniły??

A myślałem, że to tylko ja mówię "z tego co mnie uczyli".

Chłopie gdybym pozostał przy tym co mnie uczyli to pewnie zamiast na SKP mógłym pracować na poczcie.

Odpowiedź masz powyżej :ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc mimo

bubla prawnego powinniśmy sprawdzić instalację. :)

sprawdzić tak ale czy za to skasować? :-D wg zakresu badania po kolizji i cennika badania po kolizji nie można skasować :(

 

Mam na pokolizyjnym wpisane usterki uszkodzony tył, uszkodzony zawór tankowania gazu. To może choć ze 20 zł za sprawdzenie w/w zaworu ? I cóż mam całą instalację sprawdzać jak przód nie tknięty był ? 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na pokolizyjnym wpisane usterki uszkodzony tył, uszkodzony zawór tankowania gazu. To może choć ze 20 zł za sprawdzenie w/w zaworu ? I cóż mam całą instalację sprawdzać jak przód nie tknięty był ? 8)

A skąd wiesz że nietkniety był przód? klient powiedział? :)

Skoro uprawnienia masz to chyba wiesz co należy sprawdzać i w jaki sposób :-D poczytaj nasze obowiązujące przepisy podobno dokładnie napisali co i jak trzeba robić :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiesz że nietkniety był przód? klient powiedział?

 

Bo policjant nic o przodzie nie wpisał w pokwitowanie 8) Jak policjant wpisał lampa przód sprawdzasz tył auta ? ? 8) Piszemy o warunkach - nie o pokolizyjnym i temu pochodnych słówkach. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poprzednim poscie...

Mam na pokolizyjnym wpisane usterki uszkodzony...

w następnym...

Piszemy o warunkach - nie o pokolizyjnym....

czyli dokładnie wiesz co robić... usterki to usterki a kolizja to kolizja :-D

a tak w nawiasie to trzeba by było zajrzeć do bagażnika i popatrzeć na zbiornik LPG jeśli ten tył był klepany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co niektórzy mówią, że to ja łapię za słówka :evil:

 

Ale powiedzcie sami, jak tu nie łapać skoro jedno słowo zmienia sens zapisu w ustawie, albo zakres badania technicznego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak jest wpisane kolizja i usterki ....?

to trzeba by najpierw kolizje... a potem zobaczyć te usterki :D

jeśli zostały naruszone główne elementy nośne podwozia, nadwozia ramy to badanie po kolizji, jeśli nie, to usterki( uszkodzone elementy typu zderzak ten wlew gazu itp)

Trzeba pooglądać pojazd i wtedy wiesz co robić (i za co kasę wziąć :-D )

A co niektórzy mówią, że to ja łapię za słówka :evil:

nie chciałem :( ale to było silniejsze ode mnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak jest wpisane kolizja i usterki ....?

to trzeba by najpierw kolizje... a potem zobaczyć te usterki :D

jeśli zostały naruszone główne elementy nośne podwozia, nadwozia ramy to badanie po kolizji, jeśli nie, to usterki( uszkodzone elementy typu zderzak ten wlew gazu itp)

Trzeba pooglądać pojazd i wtedy wiesz co robić (i za co kasę wziąć :-D )

A co niektórzy mówią, że to ja łapię za słówka :evil:

nie chciałem :( ale to było silniejsze ode mnie :D

 

No to jak jest samo pokolizyjne to bierzemy usterki do limitu ? I jak to się ma do po kolizyjnego z wymienionymi pięcioma usterkami Z samego pooglądania raczej nie ustalisz jaki zakres a skoro nie można ufać policjantowi co wpisał .... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak jest samo pokolizyjne to bierzemy usterki do limitu ? I jak to się ma do po kolizyjnego z wymienionymi pięcioma usterkami Z samego pooglądania raczej nie ustalisz jaki zakres a skoro nie można ufać policjantowi co wpisał .... 8)

zakres i cena badania po kolizji(wypadku) jest ustalony w przepisach DU155 par 3.1 punkt 2

zakres i cena badania w którym stwierdzono usterki też DU155 par 3.1 pkt 1

Diagnosta chyba nie jest kucharzem i potrafi zobaczyć co było uszkodzone i co naprawiane?

Policjant nie jest w stanie sprawdzić i opisać co w danym pojeździe zostało uszkodzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak jest samo pokolizyjne to bierzemy usterki do limitu ? I jak to się ma do po kolizyjnego z wymienionymi pięcioma usterkami Z samego pooglądania raczej nie ustalisz jaki zakres a skoro nie można ufać policjantowi co wpisał .... 8)

zakres i cena badania po kolizji(wypadku) jest ustalony w przepisach DU155 par 3.1 punkt 2

zakres i cena badania w którym stwierdzono usterki też DU155 par 3.1 pkt 1

Diagnosta chyba nie jest kucharzem i potrafi zobaczyć co było uszkodzone i co naprawiane?

Policjant nie jest w stanie sprawdzić i opisać co w danym pojeździe zostało uszkodzone.

 

I nie masz w tym względzie żadnych wątpliwośći ? Zważywszy co policjanci wypisują na pokwitowaniach. I jak się to ma do tego co było uszkodzone? Nie mówiąc o tym czy poznasz jak zmyślny blacharz ćwiartkę wstawi ... NA dodatek jest w ubezpieczalniach taki zwrot szkoda całkowita czy to oznacza kasację auta ? Wcale nie bo po szkodzie całkowitej wraca do ruchu. I jeszcze jedno klient maiał dzwona ale sie dogadali Pilicji ani bezpiecyciela nie informował. Po naprawie we własnym zakresie przyjedzie na zwykłe obt. W ilu autach na zwykłym obt znalazłeś uszkodzenia konstrucji bo stwierdziłeś że jednak brało udział w wypadku i zrobiłeś dodatkowe bt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisze krótko... nie rozumiem o czym piszesz i o co pytasz ( chyba że naprawdę uważasz diagnostów za kucharzy)

 

Miałem to szczęście lub pecha że pracowałem, przy warsztacie który naprawiał pojazdy po kolizji. Można było zweyfikować co wpisał policjant na pokwitowaniu ze stanem pojazdu jaki przyjechał do naprawy . No ale skoro nie wiesz o czym pisze .... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś dokładniej czytać to co piszę ( albo w ogóle czytać to co inni piszą) bo za każdym razem zmieniasz swoje zdanie i mnożysz problemy. Chcesz by ktoś ( czy ustawa) napisał Tobie punkt po punkcie co masz robić na danym badaniu? ( nie widząc pojazdu)

Usterki to usterki, wypadek to wypadek jak to zakwalifikujesz to zależy od Ciebie

Ty masz dokument w ręku, klienta przed sobą i pojazd który trzeba "obejrzeć" by móc cokolwiek powiedzieć na jego temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś dokładniej czytać to co piszę ( albo w ogóle czytać to co inni piszą) bo za każdym razem zmieniasz swoje zdanie i mnożysz problemy. Chcesz by ktoś ( czy ustawa) napisał Tobie punkt po punkcie co masz robić na danym badaniu? ( nie widząc pojazdu)

Usterki to usterki, wypadek to wypadek jak to zakwalifikujesz to zależy od Ciebie

Ty masz dokument w ręku, klienta przed sobą i pojazd który trzeba "obejrzeć" by móc cokolwiek powiedzieć na jego temat.

 

Ty zaś nie widzisz problemu w badaniach pokolizyjnych wogóle - a w zasadzie powiązania tego co masz napisane przez policjanta z tym co jest faktycznie . Zdanie zmieniam owszem jak ktoś ma argumenty, bo Twoje ogólniki mnie nie przekonują. Facet ma wybitą szybę i tylko szybę a policjant pokolizyjne ...ect 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.