ketiw38 Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 Jak w temacie - nie wiem jak u was,ale u mnie coraz więcej zapytań. Pytanie - Jak się zapatrujecie na takie przeróbki. Widziałem taki motor - faktycznie zmieniony cylinder, opinia rzeczoznawcy, faktura za przerobienie motoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 Wg mnie slisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 No ślisko... ale w sumie dlaczego? Tak chłodnym okiem przeróbka jak każda inna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 5 Listopad 2009 Autor Share Napisano 5 Listopad 2009 Mnie to się też nie podoba, ale zrobione jest z dołożeniem wszelkiej staranności o wykonanie i dokumenty Co mi się nie podoba to prawdopodobnie waga pojazdu Miał to być motor - podejrzewam, że będzie to miało trochę za słabe do wagi, ale poza tym wszystko gra. jeszcze jedno mnie tylko zastanawia co z homologacją - bo na pewno opiewa na motor nie na motorower, ale skoro z samochodu osobowego robią ciężarówke.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 faktycznie zmieniony cylinder A tłok został ten sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 5 Listopad 2009 Autor Share Napisano 5 Listopad 2009 Nie pytałem, ale pewnie tak - przynajmniniej na odlewie cylindra miał znak 50 cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diagnose Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 Ja miałem klienta który przedstawił mi zaświadczenie z serwisu motocyklowego że został zamocowany dławik który ogranicza moc silnika i tym samym prędkość, bez wymiany cylindra i tłoka...Niezła twórczość heh.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 A tłok został ten sam? Tłok pewnie skurczył się ze wstydu . Sam cylinder to nie wszystko. A co z prędkością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 A co z prędkością? A sobie mierz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 A sobie mierz... Chyba metrówką....!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 5 Listopad 2009 Share Napisano 5 Listopad 2009 faktycznie zmieniony cylinder, No ślisko... ale w sumie dlaczego? silnik 4 czy 2 suw problem przy 4 suwie - popychacze zaworów itp. 2 suw - pojemność komory wstępnego sprężania nie została zmniejszona, a była dopracowana do oryginalnego cylindra, do tego zakres ruchu korbowodu itd., itd. wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolanko Napisano 6 Listopad 2009 Share Napisano 6 Listopad 2009 wynik I spokojny sen że jakiś dzieciak nie zrobi sobie krzywdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbigi Napisano 8 Listopad 2009 Share Napisano 8 Listopad 2009 wszystko bedzie OK dopoki sie nic nie stanie... Takie przerobki nie prowadza do niczego bo w wiekszosci przypadkow po zmianie kategorii wszystko wraca do stanu poprzedniego i dalej jest to motocykl, tylko jezdzi nim ktos kto nie posiada prawa jazdy z takich czy innych powodow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 8 Listopad 2009 Share Napisano 8 Listopad 2009 Ja miałem klienta który przedstawił mi zaświadczenie z serwisu motocyklowego że został zamocowany dławik który ogranicza moc silnika i tym samym prędkość, bez wymiany cylindra i tłoka...Niezła twórczość heh.. Twórczość świetna tylko, że przez zastosowanie dławika nie zmniejszysz pojemności ,,, Znam takich co w polonezie przeciągali nitki w dyszach gaźnika by palił mniej ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.