bogusław Napisano 30 Listopad 2009 Share Napisano 30 Listopad 2009 Czy badanie 7.1 /35zł/ nie ma nic wspólnego z określeniem masy przyczepy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 30 Listopad 2009 Share Napisano 30 Listopad 2009 O ile jest może mało istotne w stosunku do pojazdów do 3,5t, to w stosunku do samochodów ciężarowych i przyczep o masach dopuszczalnych określonych przepisami jest to już problem, więc radziłbym zachować więcej rozwagi i nieco bardziej przyłożyć się do badania za jedyne 35zł To taka dygresja dla przemyślenia to badanie za 35 zł dotyczy tylko poj do 3,5 t DMC (i autobusów) w zakresie możliwości ciągnięcia przyczepy a jaką przyczepę to ustalę za 60 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogusław Napisano 30 Listopad 2009 Share Napisano 30 Listopad 2009 wiem o tym , a Wy czepiacie się "oczywistych" niedomówień... w przyszłości postaram się wyrażać dokładniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafantek Napisano 30 Listopad 2009 Autor Share Napisano 30 Listopad 2009 Panowie znów dyskusja nie na temat... o metodach ustalania już nie jeden temat był. Oczywiście chodzi mi o MMC przyczepy, (moje dmc było skrótem myślowym). Interesuje mnie ustalenie parametru O1. i O2. ( tu pewnie 750kg) Sęk w tym jak niektórzy słusznie twierdza ze odejmowanie nijak ma sie do tego co producent przewiduje. Na moim przykładzie, jak auto będzie ważyło 2500kg i przyczepa 2000kg nadal mieszczę się w masie zestawu 4500, a 2000kg przyczepy jest > niż 1850 co wychodzi z odejmowania etc. Instrukcja mówi o 2000kg, ale chciałbym jeśli można o potwierdzenie z waszych fachowych katalogów bądź dekoderów VIN, diagnosta chciał mi wpisać 1750kg nie wiedzieć czemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 1 Grudzień 2009 Share Napisano 1 Grudzień 2009 MMC przyczepy nie jest zakodowane w nr VIN. Biorąc pod uwagę rocznik również w katalogach różnie może być z odnalezieniem tego parametru (wariant, wersja). Wbrew pozorom instrukcja takich i podobnych pojazdów może tu być najbardziej miarodajna, oprócz oczywiście opinii od producenta... SKP ma tu rzeczywiście ograniczone pole manewru... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafantek Napisano 1 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2009 No tak zapomnialem dopisac ze to wersja LONG jest jeszcze. Na naszew warunki, ze wzgledu na parametr 1.33, i tak rozsadne wydaje sie wpisac 2000kg, bo wiecej i tak nie da rady, ale w niemczech chyba taki parametr nie ma zastosowania, i liczy sie tylko to co w dowodzie, a to przy ciagnieciu lawety moze miec znaczenie czy na haku bedzie 2000 czy 2500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.