lokiec3 Napisano 28 Kwiecień 2020 Share Napisano 28 Kwiecień 2020 24 minuty temu, rewers napisał: A widziałeś kiedyś niechlujnie przebity numer? Bo ja nie. A ja widziałem. W takim starym Ducato gdzie spróchniało nadkole, ktoś sobie je wymienił i stuknął numeratorem. W sumie nabity był nawet równo tyle, że w jednym rzędzie i nie był punktowany jak w oryginale 😄. Ciekawe co właściciel zrobił bo "panie niedawno go kupiłem". N przysoliłem aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 28 Kwiecień 2020 Share Napisano 28 Kwiecień 2020 I ten przebity numer niechlujnie jakie miał stanowisko TDT ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi1984 Napisano 28 Kwiecień 2020 Share Napisano 28 Kwiecień 2020 12 minut temu, Mecher napisał: jakie miał stanowisko TDT "Potwierdzony z oryginałem"😁 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 14 Sierpień 2020 Share Napisano 14 Sierpień 2020 Podepnę się tutaj. Czy spotkał się któryś z kolegów z takimi dokumentami dozorowymi? Wygląda na "prawomocny" oryginał, tylko czemu jest w języku angielskim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 14 Sierpień 2020 Share Napisano 14 Sierpień 2020 Stako wysyła zbiorniki do różnych krajów i robi je też dla np. BRC, więc protokoły w języku angielskim dołączają do tych zbiorników. Problem w tym, że do tych dokumentów nie ma decyzji, a to uniemożliwia wykonanie BT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 14 Sierpień 2020 Share Napisano 14 Sierpień 2020 Zatem jakim cudem taki zbiornik trafił na polski rynek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 14 Sierpień 2020 Share Napisano 14 Sierpień 2020 Prostym- w krajach unii nie jest wymagana decyzja - a na rynek trafił ze sprowadzonym pojazdem - "diagnosta" "klepnął" i po ptakach - a teraz masz zagwozdkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysieknowak Napisano 14 Sierpień 2020 Share Napisano 14 Sierpień 2020 Dokładnie,jest tak jak IVVO prawi,dobry kolega-diagnostyk zrobił ale teraz wózek trafił na inną skp i pan się czepiasz.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 14 Sierpień 2020 Share Napisano 14 Sierpień 2020 (edytowane) Sęk w tym, że zbiornik raczej był zamontowany w Polsce... Bo gaz założony w 2018, a samochód w pl od 2016r. Badanie robione na tej samej stacji, tylko wcześniej nikt się nad tym nie zastanawiał, kwit był to badanie też było, a w razie W będziemy się tłumaczyć. Edytowane 14 Sierpień 2020 przez Czolgista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysieknowak Napisano 14 Sierpień 2020 Share Napisano 14 Sierpień 2020 Sam protokół,bez decyzji to w kilku Daciach miałem,ale tam pozałatwiali normalne dokumenty,a co do sprowadzonych to widziałem alfę gdzie był dokument na butli nie ruszany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 14 Sierpień 2020 Share Napisano 14 Sierpień 2020 Do takiego zbiornika można uzyskać duplikat protokołu i decyzji, bo są one w ewidencji TDT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 17 Sierpień 2020 Share Napisano 17 Sierpień 2020 W dniu 14.08.2020 o 13:25, Czolgista napisał: Sęk w tym, że zbiornik raczej był zamontowany w Polsce... Bo gaz założony w 2018, a samochód w pl od 2016r. Może ktoś zakupił zbiornik za granicą i przywiózł do PL? Może zbiornik pochodził z partii przeznaczonej na eksport, która trafiła na polski rynek i decyzja i protokół zostały wystawione, tylko klient nie jest w posiadaniu tych dokumentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czolgista Napisano 17 Sierpień 2020 Share Napisano 17 Sierpień 2020 (edytowane) Raczej ta druga opcja, bo okazało się, że samochód jest krajowy, a klient miał kwity na montaż LPG od lokalnego zakładu. Aż dziwne że firma z autoryzacją BRC odwaliła taki numer i dała klientowi złe dokumenty na zbiornik... Edytowane 17 Sierpień 2020 przez Czolgista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.