Skocz do zawartości

stanowisko TDT nt. duplikatów dozoru zbiorników


Jacdiag

Rekomendowane odpowiedzi

24 minuty temu, rewers napisał:

A widziałeś kiedyś niechlujnie przebity numer? Bo ja nie.

A ja widziałem. W takim starym Ducato gdzie spróchniało  nadkole, ktoś sobie je wymienił i stuknął numeratorem. W sumie nabity był nawet równo tyle, że w jednym rzędzie i nie był punktowany jak w oryginale 😄. Ciekawe co właściciel zrobił bo "panie niedawno go kupiłem". N przysoliłem aż miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • michal_k

    9

  • aboz

    7

  • Czolgista

    6

  • rewers

    5

  • 3 months later...

Podepnę się tutaj.

Czy spotkał się któryś z kolegów z takimi dokumentami dozorowymi? 

2112688692_dozr.thumb.jpg.534cc6438523beff1f1453a132b373cb.jpg

Wygląda na "prawomocny" oryginał,  tylko czemu jest w języku angielskim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stako wysyła zbiorniki do różnych krajów i robi je też dla np. BRC, więc protokoły w języku angielskim dołączają do tych zbiorników. Problem w tym, że do tych dokumentów nie ma decyzji, a to uniemożliwia wykonanie BT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prostym- w krajach unii nie jest wymagana decyzja - a na rynek trafił ze sprowadzonym pojazdem - "diagnosta" "klepnął" i po ptakach - a teraz masz zagwozdkę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym, że zbiornik raczej był zamontowany w Polsce... Bo gaz założony w 2018, a samochód w pl od 2016r. Badanie robione na tej samej stacji, tylko wcześniej nikt się nad tym nie zastanawiał, kwit był to badanie też było, a w razie W będziemy się tłumaczyć.

Edytowane przez Czolgista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam protokół,bez decyzji to w kilku Daciach miałem,ale tam pozałatwiali normalne dokumenty,a co do sprowadzonych to widziałem alfę gdzie był dokument na butli nie ruszany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.08.2020 o 13:25, Czolgista napisał:

Sęk w tym, że zbiornik raczej był zamontowany w Polsce... Bo gaz założony w 2018, a samochód w pl od 2016r.

Może ktoś zakupił zbiornik za granicą i przywiózł do PL?  Może zbiornik pochodził z partii przeznaczonej na eksport, która trafiła na polski rynek i decyzja i protokół zostały wystawione, tylko klient nie jest w posiadaniu tych dokumentów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej ta druga opcja, bo okazało się, że samochód jest krajowy, a klient miał kwity na montaż LPG od lokalnego zakładu.

Aż dziwne że firma z autoryzacją BRC odwaliła taki numer i dała klientowi złe dokumenty na zbiornik...

Edytowane przez Czolgista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.