Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

mirek.g

Dopuszczalna ładowność w samochodach osobowych?

Polecane posty

mirek.g

Proszę o info,czy w DIP-ie wpisujecie dopuszczalną ładowność dla samochodów osobowych,coś mi "chodzi po głowie",że od jakiegoś czasu nie ma takiego obowiązku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan

nie wiem czy kiedykolwiek był taki obowiązek, (tego parametru nie ma również w homologacji pojazdu osobowego, jest natomiast dop obciążenie dachu i haka)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60

Jednocześnie w Dip-ie powinny być wszystkie (możliwe do uzyskania) dane i nie ma wzmianki o zwolnieniu z wpisywania tego parametru,,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan

ale jest X- nie dotyczy

jak robisz przyczepę to pojemności silnika też nie szukasz :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60

Dlatego mówię "możliwe do uzyskania" nie jakieś bezsensowne ,,,

 

przecież ładowność to różnica DMC - MW ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan

A ładowność w samochodzie osobowym jest sensowna? Moim zdaniem nie i nigdy tego parametru nie pisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogusław

Z racji swego lenistwa i awersji do kalkulatorów ;) wpisuję "nie dotyczy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501

Z racji tego, że powinny być wypełnione wszystkie możliwe punkty DIPu to wpisuję a to że WK tego nie czyni nie wiem i nie chcę wiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick

Ładowności osobowego nie wpisuję tak samo jak i spcjalnego też nie wpisuję :D i żyję póki co spokojnie :D:cool:::hey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogusław
powinny być wypełnione wszystkie możliwe punkty DIPu

 

przecież pisząc "nie dotyczy" sporny punkt wypełniam :lol:

 

[ Dodano: 22-03-2010, 19:57 ]

a to że WK tego nie czyni nie wiem i nie chcę wiedzieć

 

bo nie musi, sam. osob. nie jest "parametryzowany" ładownością

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501
sam. osob. nie jest "parametryzowany" ładownością

Skoro ładowność jest różnicą miedzy DMC a MW to każdy pojazd ją ma i czy to jest używane czy nie, czy to jest komuś potrzebne bądź nie jakie to ma znaczenie tak jak ostatnie wypociny POPów w postaci rozstawu kół, potrzebne to jak k...wie majtki a wpisać należy aby żaden dociekliwiec w trakcie kontroli się nie dusił i zaraz nie odbierał uprawnień za wypełnianie dokumentów niezgodnie z przepisami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Migi60
Z racji tego, że powinny być wypełnione wszystkie możliwe punkty DIPu to wpisuję

to ma znaczenie tak jak ostatnie wypociny POPów w postaci rozstawu kół, potrzebne to jak k...wie majtki a wpisać należy
:ok:ok::hey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Katalog ITS nie przewiduje, więc nie wpisuję :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Migi60
Katalog ITS nie przewiduje, więc nie wpisuję

Ok. A co ja maluczki mam powiedzieć J.P. z TDT....jak np.do tego się doczepią.. :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Możesz zacytować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
winerek

Katalogi i homologacje nie przewidywały kiedyś DMC ciągników siodłowych ale je chyba wpisujesz do dokumentów? To w ogóle dość ciekawe wydawnictwa, zwłaszcza stare papierowe wersje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64

Podobnie jak Rowan wychodzę z założenia że jak homologacja nie podaje,to nie wpisuję.

 

1. Brak możliwości ustalenia co najmniej jednego parametru zawartego w załączniku nr 3 do rozporządzenia.

2. Niezgodność parametrów technicznych pojazdu z wymaganiami rozporządzenia o warunkach technicznych lub z obowiązującymi przepisami homologacyjnymi

 

Myślę że po to mamy ten zapis żeby w przypadku przykładowej przyczepy podanej przez Rowana nie szukać silnika,ale może się mylę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
Katalogi i homologacje nie przewidywały kiedyś DMC ciągników siodłowych ale je chyba wpisujesz do dokumentów?

 

A skąd mam je brać? Klient zarejestrował kiedyś auto. Miał wszystko co potrzebne - kartę pojazdu, fakturę, homologacje... Po iluś latach wymienia dowód oi weź mu wytłumacz, że musi jechać na SKP, zabulić kasę, bo teraz się co innego wpisuje w DR... Nie każdy się zgodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
winerek

Z masą własną jest w zasadzie identyczna sytuacja, stąd też te 0 w pozycji G... a tego o ile wiem nie akceptujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Wytłumacz klientowi, który właśnie wrócił z SKP, ma świeżutkie badanie (diagnosta widzi, że stary DR, ale po co ustalić masę - nie?) i chce wymienić zapełniony DR, że musi wrócić na SKP bo diagnosta czegoś tam nie dopełnił... A może wcale nie? Może nie miał takiego obowiązku? A jak nie miał, to z czego WK ma to wpisać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
Wytłumacz klientowi, który właśnie wrócił z SKP, ma świeżutkie badanie (diagnosta widzi, że stary DR, ale po co ustalić masę - nie?) i chce wymienić zapełniony DR, że musi wrócić na SKP bo diagnosta czegoś tam nie dopełnił... A może wcale nie? Może nie miał takiego obowiązku? A jak nie miał, to z czego WK ma to wpisać?

 

I tak ciągnie się latami,aż do "śmierci" samochodu.

Dlatego w momencie wymiany ,piszę w zaświadczeniu to czego nie ma w dowodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
winerek

Ależ ja nie szukam winnych ani tłumaczenia, takie tylko refleksje jakie to wszystko pokręcone... niby dowód ok, badanie ok a jednak w efekcie czegoś brakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Migi60
diagnosta widzi, że stary DR, ale po co ustalić masę - nie?)

Blakop-teraz to chyba miales na myśli nie diagnostę ale PANA DIAGNOSTĘ....

Tak nie jestem nadgorliwy ale jezeli wykonuję OBT i brak miejsca na "stempel i moj

autograf" w związku z czym zmuszony jestem wydać zaświadczenie to nie ma takiej

mozliwości zebym wypuścił klienta z SKP i nie uzupelnił brakujących danych....

Jednocześnie szlag mnie trafia jezeli przyjezdza klient z nowym DR /pierwsze OBT po

wymianie DR/ a tam nie ma wszystkich danych... :razz:

Przykład z dnia dzisiejszego:SKODA OCTAVIA-O1,O2-echo,Moc silnika-1

Co na to powiesz.... :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarolud
opcja SZUKAJ ani nie boli, ani nie gryzie

Tylko szczypie W kwestii formalnej Nie zastanawia czemu tematy wracają ? Czasem też coś szukam i nie znajduję a Tobie się to jakoś udaje Powiedz jak Ty to robisz ? :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.