jarolud Napisano 7 Czerwiec 2010 Share Napisano 7 Czerwiec 2010 Zobrazujmy to przykładem. Stół PW-9 Nowy ...i taki pozostał. Brakło decyzji o zakupie przystawki .Więc wszystkie pompy jeździły do PKS -u na naprawy. W JW szkolenia 3 pracowników na obsługę. Koszt napraw w PKS-ie i koszt zakupu urządzenia. Niech mi ktoś to logicznie wytłumaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 7 Czerwiec 2010 Share Napisano 7 Czerwiec 2010 Niech mi ktoś to logicznie wytłumaczy. tego nie można Logicznie wytłumaczyć, tak jak zresztą innych przypadków. Ja się z tym pomału godzę. Jestem za "mały" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 7 Czerwiec 2010 Share Napisano 7 Czerwiec 2010 tego nie można Logicznie wytłumaczyć Gdzie kończy sie logika tam zaczyna sie wojsko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarolud Napisano 7 Czerwiec 2010 Share Napisano 7 Czerwiec 2010 Cyt "Gdzie kończy sie logika tam zaczyna sie wojsko..." To musiał wymyślić jakiś nieudacznik Nie powtarzajmy tego bezwiednie, bo to się nigdy nie skończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FARMER Napisano 10 Czerwiec 2010 Share Napisano 10 Czerwiec 2010 Cyt "Gdzie kończy sie logika tam zaczyna sie wojsko..." To musiał wymyślić jakiś nieudacznik Nie powtarzajmy tego bezwiednie, bo to się nigdy nie skończy. Przykłady można mnożyć i można je ciagnąć w ∞. Nad WP i w nim samym potrzeba ludzi racjonalnie myślących. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarolud Napisano 10 Czerwiec 2010 Share Napisano 10 Czerwiec 2010 Racjonalnie myślących jest mniejszość. Mimo wszystko nie robimy uogólnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.